Dzisiaj jest 26 lut 2025, 12:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 sie 2011, 19:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2010, 20:08
Posty: 698
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Witam. mam problem dzisiaj zostal wymieniony cylinder w peugeocie viviacity na malossi sport 70. wszystko ladnie pieknie zloze i czas na odpalanie.. nie chce palic.. wzialem odkrecilem swiece nie daje iskry wiec odkrecilem magnetto i co sie okazalo iskrownik jest walniety. czego to mogło być wina że akurat po wymianie i przykreceniu i odkreceniu tego to padlo??? mam zamiar kupic lub oddac iskrownik do owiniecia i nie chce zeby taka sytuacja pajawila sie znowu




_________________

SPRZEDAM:
naklejki stage6 czarne i biale 210x40
korektor momentu obrotowego do p/g

gG:578552 (pisac nawet jak niedostepny)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2011, 19:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
Po czym stwierdziłeś, że iskrownik nie działa prawidłowo?




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2011, 19:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2010, 20:08
Posty: 698
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
1. nie ma iskry
2. gdy wyjalem iskrwonik jest on poprzepalany na srodku w zwojeniach
3. mierzony miernikiem
Iskrownik padl na 100% tylko czego to wina ze akurat po wymianie cylka i odkrecenia i przykrecenia tego iskrwonika ? zeby po naprawie iskrownika nie pojawilo sie to samo. Prosze o rady




_________________

SPRZEDAM:
naklejki stage6 czarne i biale 210x40
korektor momentu obrotowego do p/g

gG:578552 (pisac nawet jak niedostepny)


Ostatnio zmieniony 02 sie 2011, 19:29 przez hapun, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2011, 19:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
To nie od wymiany cylka, może ładowałeś akumulator, albo gdzieś przewody się zwarły....


Ostatnio zmieniony 02 sie 2011, 19:51 przez Becks, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2011, 19:52 
**

Rejestracja: 13 lip 2011, 19:12
Posty: 313
Lokalizacja: lublin
Pojazd:
Becks, zgadzam sie




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=172405




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2011, 19:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2010, 20:08
Posty: 698
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Nie ładowałem akumulatoru i przewody sie nie zwarły.. normalnie jezdzilem odstawilem i wzialem sie za wymiane z kolega i jak wlozylismy kapalem kopalem i odkrecilsimy swiece i nie bylo iskry wiec odrazu ten iskrwonik i sie wlasnie okazalo ze to to... juz kiedys czytalem ze tak pare osob mialo po wymianie cylka ale nie powiedziano tam do konca dlaczego tak




_________________

SPRZEDAM:
naklejki stage6 czarne i biale 210x40
korektor momentu obrotowego do p/g

gG:578552 (pisac nawet jak niedostepny)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2011, 20:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
My Ci tu w żaden sposób nie pomożemy, coś musieliście zrobić nie tak ale co. Nie chodzi tutaj o to żeby wam ubliżać no ale sam się nie spalił.... Musisz sam dojść co było nie tak. Przy prawidłowym montażu i przestrzeganiu (wiem wiem :mrgreen: ) przepisów BHP wszystko by było OK.( :mrgreen: ) Jak wyglądała świeca podczas sprawdzania iskry? Wszystko było z nią OK?
Może elektrody były sklejone?
danieluss, nie spamuj :mrgreen:


Ostatnio zmieniony 02 sie 2011, 20:12 przez Becks, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2011, 20:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2010, 20:08
Posty: 698
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Becks, było sprawdzane na 3-4 nowych świecach i na żadnej nie było iskry... czy np po zbyt mocnym przykręceniu mogło to się popsuć bo jak pojechałem do mechanika spytać się zeby dostac iskrownik to on powiedzial ze to pewnie dlatego ze sie za mocno przykrecilo ... zaraz jeszcze ide do znajomego elektryka zeby to zobaczyl




_________________

SPRZEDAM:
naklejki stage6 czarne i biale 210x40
korektor momentu obrotowego do p/g

gG:578552 (pisac nawet jak niedostepny)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2011, 20:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
Za mocno przykręcone co? Cylinder? nieeee. A przecież przy wymianie cylka, nie rusza sie zapłonu... Więc co za mocno? Idź do tego kumpla elektryka, jak to zobaczy to prędzej Ci powie co się stało niż ja :) Jakbym przy tym był to bym Ci wykminił, a tak to nie wiele mogę :mrgreen:




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2011, 21:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2010, 20:08
Posty: 698
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
byl cylek rozpoławany bo byly łozyska wymieniane... a jeszcze mam takie pytanie czy iskrownik mozna odwrotnie wsadzic??? elektryk powiedzial ze jest walnieta cewka od modulu i trzeba kupic nowy iskrownik albo isc do jakiegos zakladu i nawinac.. i powiedzla ze tu widac slady srob i one uciskaly i to dlatego popekalo.. i dlatego sie pytam czy iskrownik mozna jakos druga strona wsadzic?




_________________

SPRZEDAM:
naklejki stage6 czarne i biale 210x40
korektor momentu obrotowego do p/g

gG:578552 (pisac nawet jak niedostepny)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2011, 21:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
W minach można na odwrót wsadzić. Jak ściągaliście magneto?




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2011, 21:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2010, 20:08
Posty: 698
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
dokladnie to ja nie pamietam bo to nie ja to sciaglem ale jakas blaszke przykrecana byla lekko obstukana i to jakos schodzilo
a jak sie wsadzi na odwrot to cos sie wtedy moglo stac?
EDIT:
tutaj macie zdjęcia iskrownika. widać wyraźnie jego uszkodzenie i wszystkie są te dziurki takie okrągłe jak by od jakiejś śruby to popękał, i własnie się pytam czy da się to jakoś złe założyć i przy zbyt dużym docisku wtedy to mogła pęknąć
Obrazek
Obrazek
Obrazek

EDIT :
wymienialem iskrownik i wszystko ok ... okazało sie ze nie dałem podkladek i wtedy 1 mm wystawalo i przebilem to srubami... temat do zamkniecia




_________________

SPRZEDAM:
naklejki stage6 czarne i biale 210x40
korektor momentu obrotowego do p/g

gG:578552 (pisac nawet jak niedostepny)


Ostatnio zmieniony 09 sie 2011, 21:26 przez hapun, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy