Dzisiaj jest 25 kwie 2025, 19:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 kwie 2013, 14:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 20:44
Posty: 313
Pojazd:
Witam!


Jako ze juz pare dni głowie sie jak podlaczyc iskrownik w od sr na gazniku pod instalacje sr z wersji na wtrysku.. mam pytanie..


Za co konkretnie odpowiada ten element?


Obrazek


Czemu pytam? hmm chodzi o to ze w iskrowniku od wersji na gazniku wychodzi z tego tylko jeden czerwony kabelek, a od wersij na wtrysku dwa (czerwony i taki brazowawy).. jakie pomysly? Bo juz nie ogarniam tego...




_________________

Moja apcia:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=20

Wbijac :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2013, 17:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2009, 1:47
Posty: 255
Lokalizacja: Mińsk Maz/Dobre
Pojazd:
to jest impulsator. masz takie zgrubienie na magnecie i w tej chwili kiedy natrafia włąsnie na impulsator powstaje impuls elektryczny który wędruje tym czarnym kablem do modułu.
chodzi o to ze impulsator odpowiada za iskre w odpowiednim momencie cyklu. to jest tak jakby czujnik połozenia wału (tak jakby). wytłumaczyłem tak jak potrafiłem. a nie wiem jak jest w wersji wtryskowej ze sa dwa przeowdy, moze ida dwa impulsy , jeden do iskry drugi do wtrysku, a moze jeden to poprostu masa. sprawdz metodo prób i błedów , podłacz pod jeden, nie zadziała to po drugi. nic sie nie powinno stac bo to tylko impulsator. tyle wiem. Pod warunkiem ze masz wtrysk przerobiony na gaźnik, tylko instalacja od wersji wtryskowej. bo jesli masz silnik na wtrysku brak tego jednego przewodu moze okazać sie problemem. Pozdrawiam :)




_________________

Metrakit HandMade 70 porting
Metrakit Pro Race 70
Metrakit SP Series
Dellorto 21mm


Ostatnio zmieniony 07 kwie 2013, 17:37 przez Kamilkadze, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2013, 18:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 20:44
Posty: 313
Pojazd:
Ogolnie to bylo tak, ze kupilem sr przerobiona z wtrysku na gaznik (kartery, iskrownik itp wszystko od wtrysku bylo) ale byl uszkodzony wal, wiec skladalem drugi silnik juz na drugich karterach (od wersij na gazniku) bo akurat mialem, ale do tych karterow zaplon od wtryskowca nie podejdzie wiec musi byc od gaznikowca. Wiec mowisz ze to jest impulsator i odpowiada za to w ktorym momencie ma byc iskra? hmm to by wyjasnilo moj problem, podlaczalem wszystko metoda prob i bledow i raz chodzilo dobrze, a za chwile na tych samych podlaczeniach strzelal w wydech i ciezko palil.. a jakos za bardzo nad podlaczeniem tego impulsatora sie nie rozczulalem bo myslalem ze to od czegos innego jest.. bo nawet gdy byl odlaczony to czasami mi od strzala odpalal i normalnie chodzil, wiec moze w tym jest moj problem.. sciagnolem sobie serwisowki od wtrysku i gaznika i teraz spobuje to rozkminic..




_________________

Moja apcia:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=20

Wbijac :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy