Dzisiaj jest 17 lut 2025, 0:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 253 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2012, 16:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 20:31
Posty: 156
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd:
Krytykować wydech jest komu ale zrobić to nie bardzo... Wydechy jeszcze nie są skończone to po co pierdzielić głupoty jakie one są. Poczekajmy na efekt końcowy bo najważniejsze aby na początku dały coś na osiągach , a potem zadbać o kosmetykę.




_________________

-Piaggio Typhoon 1994r
-Beta Eikon 2005r
-Wsk Kos 1981r
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=303637


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2012, 16:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2010, 13:56
Posty: 90
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Dudi pisze:
Dopingujcie kolege a nie dołujcie.

dokładnie tak "!!" to zawsze pomaga a niepotrzebnego syfu nie ma co robić tylko czekać na dalsze up'y bo widać że chłopak się stara :<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2012, 16:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 21:10
Posty: 161
Lokalizacja: Lubań
Pojazd:
Czekam na filmik z jazdy bo widze ze będzię miazga wielki + za projekt powodzenia w dalszej pracy ;)




_________________

HEBO Manston Replica 70cc
Wariator Polini speed control
Wydech Leovince RS
Pasek Polini Kevlar
Wał top racing RACE

O_o Zaglądnij i oceń moją czerwoną strzałe !! o_O
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 17#1283317]APCIA <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2012, 17:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2011, 19:36
Posty: 162
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd: Italjet Formula 125 TWIN
Dzięki za słowa otuchy bo już powoli brakło mi sił do tego człowieka.
Będę się starał na bieżąco wrzucać zdjęcia i informował o zmianach :D
Co do spawów muszę się usprawiedliwić a zarazem przyznać ,że wybrałem za cienką blachę dokładnie 0,8 mm ,stanowczo odradzam ją do spawana bo na większym prądzie się przepalała a na mniejszym wygląda jak wygląda ale jest solidnie zespawane ,przynajmniej tak mi się wydaje :mrgreen: .




_________________

Bicilindrico ItaloJetto
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=227076




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2012, 17:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:35
Posty: 344
Lokalizacja: Strzelce Kraj .
Pojazd:
Italjet pisze:
solidnie zespawane
Dudi sam powiedział że jego wydech wygladał gorzej ;) .
A przecież możesz wyszlifować spawy i wypolerować więc to nie problem ; )




_________________

Malina pamiętamy ! [*]
Obrazek
Trynithy pisze:
KOCHAM MASTURBACJE ALE NADSZEDŁ TEN CZAS :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2012, 20:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2010, 10:06
Posty: 43
Lokalizacja: Tęgoborze
Pojazd:
Italjet, No ciekawie to wygląda :p




_________________

Nie Sprzęt lecz technika robi z ciebie zawodnika

Aprilia Rally AC Zapraszam! :P

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=238523




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2012, 21:36 
*

Rejestracja: 13 sty 2012, 22:45
Posty: 42
Lokalizacja: Leszno
Pojazd:
Najważniejsze żeby w spawach dziury się nie robiły :) A tak to BARDZO DUŻY PLUS ZA ITALA I CHĘCI DO PRACY
Powodzenia i pozdrawiam :D




_________________

Jeden ślad, wiele dróg.
WLKP.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2012, 23:38 
*

Rejestracja: 14 lut 2010, 11:58
Posty: 109
Pojazd:
Jaworek990 pisze:
A przecież możesz wyszlifować spawy i wypolerować więc to nie problem ; )

Dużo większy problem niż Ci sie wydaje. Znów nie patrzycie na wszystkie aspekty roli spawów. Blacha jest cienka jak juz kolega powiedział, powinienbył to robić z 1mm. Roznica miedzy 0,8 a 1mm jest kolosalna. Jak zacznie piłowac te spawy na 0,8 blaszce do gładkosci to miejscami z tej blachy sie zrobi 0,3mm i jestem tego w 100% pewien. Doliczając do tego, że spawy są jakie są, zaczną wychodzić jakies niedoróbki na wierzch i kolega będzie próbował to zaspawać. Tylko spawanie na blaszce 0,3 migiem ktorego sie nie da ustawic jest niemozliwe i będzie jeszcze gorzej.
A w skuterach wydech nie jest amortyzowany i przejmuje wszystkie nierównosci naszych dróg na siebie co go bardzo męczy (tak jak kilkukrotne wyginanie spinacza biurowego aż pęknie, identyczna sytuacja tylko w większej skali i dłuższym czasie). Także projekt, spawy i mocowania powinny byc przemyślane i solidne.




_________________

http://bikepics.com/members/dudi1203/p9/
pisz za siebie - nie wypowiadaj sie za mnie
jak nie masz o czymś pojęcia - nie pisz

NIE ODPOWIADAM NA BZDURNE PW
Na inteligentne wiadomości odpowiadam bardzo chętnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2012, 17:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2011, 19:36
Posty: 162
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd: Italjet Formula 125 TWIN
Dzisiaj skończyłem ( prawie ) tłumiki i na wszelki wypadek bardziej nie pewne spawy po kleiłem gumą do klejenia tłumików która o dziwo nie wykrusza się a jest elastyczna,nie wygląda to estetycznie ale przynajmniej będzie ciszej poza tym i tak jak już wcześniej wspominałem wszystko będzie owinięte w koc.

http://imageshack.us/photo/my-images/80 ... 087zd.jpg/

Po tłumikach wziąłem się za ssanie.I teraz kilka słów o super ssaniu stage6 TOTALNA KICHA !! działanie tego plastusia za który ciągniemy pozostawia wiele do życzenia i jeszcze gówniany patent na skręcanie linki na śrubkę.Ssanie tylko ładnie wygląda NIE POLECAM.
Ale koniec końców i tak założyłem :)

http://imageshack.us/photo/my-images/707/imag0088v.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/70 ... 089ho.jpg/




_________________

Bicilindrico ItaloJetto
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=227076




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2012, 19:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2009, 21:10
Posty: 0
Lokalizacja: Sokółka
Pojazd:
Italjet, trzeba było kupić jedno ssanie i w motoryzacyjnym kupić linkę z rozgałęzieniem ;) byś miał jedno ssanie do dwóch gaźników ;) tak to spoko :)




_________________

Była Longjia LC.. Jest Piaggio NRG

Przelotnie :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2012, 21:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2011, 19:36
Posty: 162
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd: Italjet Formula 125 TWIN
Scythe, już raz przerabiałem linkę od gazu na gaźniki i to jest straszne.
Wcale to nie jest tak ,że idziesz kupujesz zakładasz i działa,trzeba wymyślać takie patenty ,że głowa mała a tak wydałem dodatkowe 50 zł i problem z głowy poza tym szpont bajera jest :)




_________________

Bicilindrico ItaloJetto
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=227076




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2012, 21:35 
**

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:18
Posty: 340
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Super sie to zapowiada , jak dla mnie wydechy tez ldanie wygladaja , owięte tasma beda git :wink: Pelen szacun dla ludzi takich jak Ty zeby bawic sie w tuning tak malo popularnego skutera , mam nadzieje ze to bedzie szatan , Pozdro :wink:




_________________

SPRZEDAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://allegro.pl/honda-pcx-125-aerox-b ... ?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2012, 22:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2011, 12:36
Posty: 791
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
mnie się bardzo podoba że robisz skuter do którego praktycznie nie ma części :)
podoba mi się również twój pomysł żeby wydechy zrobić ,wiadomo pierwszy raz to robisz to idealne nie jest :D ale ładnie kocami owiniesz i będzie malinka :P
ale martwi mnie ten dolny wydech nie będzie haczył ??




_________________

ZAPRASZAM DO SIEBIE :)

Piaggio Typhoon <MoNsTeRek:

https://www.facebook.com/Pawelek016?not ... _new_likes

viewtopic.php?t=354526




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2012, 22:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2011, 19:36
Posty: 162
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd: Italjet Formula 125 TWIN
pawełek016, Nie będzie haczył na pewno :mrgreen: zdjęcia nie pokazują dokładnie stanu realnego w rzeczywistości wydech jest wyżej niż oryginalny.




_________________

Bicilindrico ItaloJetto
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=227076




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2012, 11:45 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 22:22
Posty: 376
Lokalizacja: Skuterkowo
Pojazd:
ja nadal czekam jak to odpalisz : :twisted: :twisted:




_________________

Malaga f10 projekt MHR <3

Malaguti f10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2012, 11:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2009, 16:28
Posty: 8
Pojazd:
podobają mi sie te wydechy :) nawet w takim stanie :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2012, 16:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2011, 19:36
Posty: 162
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd: Italjet Formula 125 TWIN
Dziś wsadziłem silnik do ramy.
http://imageshack.us/photo/my-images/571/imag0091l.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/3/imag0092by.jpg/

Zdjęcia mono wahaczu.
http://imageshack.us/photo/my-images/152/imag0093j.jpg/
I schnących tłumików.
http://imageshack.us/photo/my-images/99/imag0094u.jpg/
Jak i guziczków do włączania jak i wyłączania pompy i wentylatora.
http://imageshack.us/photo/my-images/88/imag0095xe.jpg/

Smutna wiadomość,nie mam gdzie wsadzić drugiej chłodnicy zwyczajnie nie ma miejsca,na razie składam wszystko do kupy może podczas składanie znajdzie się miejsce.




_________________

Bicilindrico ItaloJetto
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=227076




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2012, 18:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2010, 13:56
Posty: 90
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
No ładnie prace idą :D widzę oponkę oryginalną jeszcze masz na przodzie, jak będzie kasa to zainwestuj w nową :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2012, 19:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2010, 20:38
Posty: 60
Pojazd:
Italjet pisze:
nie mam gdzie wsadzić drugiej chłodnicy

Spytam się tylko:
Po co ci to?




_________________

Moja Formula TwinKit

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=61700




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2012, 20:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2011, 19:36
Posty: 162
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd: Italjet Formula 125 TWIN
Nie wiem :P zawsze to lepsze chłodzenie czyż nie ?? zobaczymy jak wyjdzie w praniu ,jeżeli będzie się grzał to zamontuje jakieś chłodnice od crossa albo przepływowe.

Jutro wielkie odpalenie :)




_________________

Bicilindrico ItaloJetto
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=227076




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 253 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy