Gdyby to było takie proste dawid ... oczywiście byłem na praktykach ale majcher będzie dopiero od września bo w szpitalu na operacji , dostałem namiar na jakiegoś pana sadowskiego we włocławku - przyjeżdżam okazuje sie że robił centrowania jego chrześniak ale zmarł rok temu . więc najbliższą i sensowną opcją było lipno
-- 10 maja 2015, o 02:14 --
Aktualny setup to :
Wydech : leo vince tt zaadaptowany od kymco s9 w planach spawak ( kiedyś...)
Wał : Top Racing Evo NG (+wszystkie nowe łożyska fag , nowe uszczelki całego silnika)
Nowe łożyska kołyski silnika
Wariator: top racing sv-1
Sprzęgło : seria (+ sprężyny top racing +15 +22 +30)
Pas napędowy : Nowy Pasek Dayco
Cylinder : Power Force EvO 70 (po poprawiane kanały z nadlewów , kanał wydechowy wypolerowany )
Króciec : fi chyba z 21 ? mikuni z mocowania gaźnika na flansze przerobiony na wcisk
Zawór : Barikit carbon minarelli ( nadspawane miejsca mocowań zaworu morini w karterach , kartery podpiłowane i zrobione spasowanie pod zawór minarelli )
Gaźnik : Dellorto 17,5 z ssaniem ręcznym dysza ? 70-100 (ciągłe regulacje) iglica A8 zawleczka ustawiona ? (ciągłe regulacje) dysza ssania 60 dysza wolnych obrotów 34 komora pływakowa większa (nie ta mała płaska)
Filtr : stożek Polini AirBox ( chyba ten filtr jest do dupy zastanawiam sie nad powrotem do seryjnej puchy )
Zapłon : Malossi Tc unit K15 moduł + osobna cewka Malossi
Nowy przewód wysokiego napięcia silikonowy Bosch
Nowa Fajka Ngk
Nowa świeca Ngk br7hix
Cała elektryka przejrzana (mowa o kablach ) tam gdzie trzeba było przewody powymieniane końcówki polutowane całość zaizolowana specjalną taśmą do elektryki materiałową tessa , Z chęcią wymienił bym iskrownik i magneto ale dostać nowy pasujący w dobrej kwocie chyba jest nie realne
Zmieniona tarcza z tyłu na wersje lc race dzięki rybsonowi/Italjet
Nowa kopka italjet aluminiowa wypolerowana
Nowe zamknięcie baku z kluczykiem w poprzednim była wyłamana klapka
Nowe opony Pirelli SL38 i Pirelli SL26
Nowy Płyn przekładniowy
Itala mam w sumie już od 3 lat prawie pojeździłem nim w sumie może z miesiąc jakby zliczył, ale jest to mój projekt który zostaje w rodzinie
PS: oczywiśćie ital nadal nie jeździ haha odpala ale jak chce sie pojechać i dodać gazu to dławi go niewiem czy regulacja gaźnika i dysz da radę czy będe zmuszony wrócić do karterów oryginalnych i zaworu morini Po moich modyfikacjach z zaworem od minarell
Oprócz tego możliwe że będe posiadaczem Golfa Mk1 Cabrio 91r wersja Classic Line ( Prawdopodbnie będe prowadził temat na mielochu ) w rodzinie już jest bo ostatnio kupiony i teraz robie z Ojcem ale prawdopodnie będzie mój . Projekt Italjeta nie został zawieszony tak jak i nie zostanie gdy będe miał juz golfa .
-- 3 lip 2015, o 11:21 --
O mk1 cabrio marzyłem od gimnazjum gdy ojciec kupił swoje pierwsze cabrio następnie sprzedał je mojemu bratu a sobie kupił kolejną , brat po dwóch latach sprzedał swoją i kupił inną ale ta już długo nie została , ojciec sprzedał swoją drugą mk1 po 6 latach i tak została pustka poza moim marzeniem mk1 w którym sie zakochałem i którego w końcu teraz stałem się posiadaczem .
Po zakupie w golfie zostały wymienione na nowe :Jabłko maglownicy
Gumy przegubów
Uszczelki półosi napędowych
Gumy układu wspomagania tak zwane harmonijki
Sprzęgło
Tarcze hamulcowe
Klocki hamulcowe
Nowe opony letnie
Całe przednie zawieszenie rozebrane przejrzane odmalowane proszkowo i złożone na nowo
W golfie założone już było :Rozpórka dolna
Siłowniki maski chrom
Aluminiowa krótka antena
Elektromagnetyczne otwieranie tylnej klapy przez przycisk
Lampy i halogeny clear P+T
Grill bez znaczka
Stare high endowe radio jvc (Niestety nie mam pilota
)
Przeprowadzone dobre okablowanie do audio
Prawdopodobnie wymienione głośniki i syki ale zamontowane tak że nie idzie poznać ( za ładnie grają na serie )
Dodatkowo do auta dostałem nowe poszycie dachu oraz oryginalny pokrowiec dachu
Oto rzeczy które dokupiłem :Kompletny Silnik 1.8 monowtrysk z Golfa 3 bez wiązki i kompa
Tłumik Drgań do układu wydechowego
Nowa uszczelka kolektor-kolanko układu wydechowego
Nowa strumiennica
Nowe wtyczki konektorowe do kierunków
Nowy Wiatrołap
Naba VW szeroki frez
Kabel symulujący zmieniarke Aux
Kierownica Raid hp 28cm
Końcówka przelotowa z kwaśnej oraz rury
opaski wydechu
Silikon wysoko temp
Olej Mobil
Skrzynie Basową Xscorpion z Głośnikiem MTX 7500 Thunder i wzmacniaczem Pyle pla1200 1900W mosfet monoblock
A oto rzeczy które już posiadałem : Wlot na maske Kamei
Tłumik końcowy basowy z kwaśnej
Brewka lamp górna
Nowe amortyzatory tył
klamki i chromy klamek podkładki pod klamki,pierdoły typu przełączniki lampki itp itp
Nowy Filtr powietrza
Nowy filtr oleju
Nowe świece Ngk
Kierunki clear
Zegary Vdo z porsche 924 (bez czujników i kabli)
Pora Przedstawić wyposażenie auta oraz dane techniczne Wersja Classic Line 1991r :Kod koloru LC5N
Kute Felgi VW 15" Le Castella
Wspomaganie układu kierowniczego
Komputer Mfa
Ospojlerowanie Karmann
Silnik 1.8 2H 98km
Skrzynia 5 biegowa
Fotele przednie lekko kubełkowe
Skórzana kierownica
Teraz Minusy Auta które są nierozwiązane:Jest to 24 letnie auto i już raz było malowane lakier jest zmęczony i miejscami mocniej przerysowany i posiada 3 małe wgniotki , posiada mocniejsze wykwity rudej na dolnych narożnikach drzwi (od strony przodu auta lewe i prawe drzwi ) lewy tylny dolny narożnik klapy tak samo , przy wlewie paliwa pojawia się także ruda , oraz także mocna po obu stronach zamka maski (w pasie nie na masce ),no i gdzie niegdzie delikatne małe bąbelki , standardowo zaczyna pojawiać sie także na podszybiu ale delikatnie , obecny dach ma rozcięcia
w drzwiach kierowcy wyrwany jest ogranicznik otworzenia drzwi z budy
Pozostałości alarmu których będe musiał się pozbyć bo raz zaryglowało mi drzwi na rozładowanej baterii .Wyrwana klapka od korka wlewu , porysowana szyba drzwi kierowcy , Tapicerka do poprawek ,zniszczona gałka zmiany biegów , coś nie tak z ręcznym Układ Wydechowy w aucie wyglądał tak że był poklejony z rur kanalizacyjnych i obsmarkany Spawarką MMA(elektroda) , Kable od kierunków z przodu popierdzielone i po robione kombinacje .Popękane gumy niektóre pod maską , coś pokombinowane z odmą no i wszędobylna rdza na elementach typu pokrywa głowicy , mocowania obudowa wentylatora chłodnicy
Prace przy aucie :Zawieszenie przód odnowienie i przejrzenie - Zrobione
Zawieszenie Tył odnowienie i przejrzenie - Do zrobienia
Zrobienie układu wydechowego jak bozia nakazała - W trakcie
Ogarnięcie Audio - Zrobione
Ogarnięcie wykwitów rdzy - Do zrobienia
Przegląd płynów pasków itp - Do zrobienia
Wypranie tapicerki - Do zrobienia
Naprawa ręcznego - Do zrobienia
Naprawienie ogranicznika w drzwiach - Do zrobienia
Założenie Fantów typu kierownica - Zrobione
Pomalowanie Wlotu na maske - Do zrobienia
Ogarnięcie pod maską co można to do pomalowania by odświeżyć wygląd komory - Do zrobienia
Założenie nowego poszycia dachu - Do zrobienia
Rejestracja auta - Do zrobienia
W planach dalekich i bliskich :Gwint AP od KW
Jakieś dobre koło 16" może o dwóch szerokościach rantów ale nie koniecznie ale napewno nie będzie to bbs lub coś pięcioramiennego typu borbet bo to oklepane jak dla mnie aż za bardzo bd szukał czegoś innego wyróżniającego się
Obszycie środka na nowo po swojemu tak jak mi się to widzi lub kupno oryginalnego środka w czarnej skórze starej ori nie ma mowy o obszytych na nowo skórą
Pomalowanie auta zgodnie z oryginalnym kodem koloru
Lampy Przód fk Angel eyes
Tył lampy oryginalne dymione
gril oryginalny ze znaczkiem VW z chromami
kolektor 4-2-1
Może kiedyś zmiana silnika na coś mocniejszego
Rozpórka górna przód
Zrobienie rozpórki na tył
Hamulce tarczowe na tył
Hamulce 280/300 przód
Nowe przewody miedziane hamulcowe
Nowe Przewody Hamulcowe w stalowym oplocie
Myśle że dość się rozgadałem pora na pare... zdjęć (Myślę że każdy zajarzy na zdjęciach co po czym było ) :Pozdrawiam - Wydra
-- 3 lip 2015, o 11:22 --
A więc tak lecąc od góry przymiarki i prace nad wydechem do prawie finalnego skończenia , całość szczelna zostało teraz oczyścić łączenia z nadmiaru sylikonu ( jest go dużo bo wolałem dać więcej niech dobrze wypełni szczeliny i nadmiar usunąć ) i założyć przednią osłonę wydechu
układ wydechowy w 99% skończony .
Kupiłem nową uszczelke/oring zamka klapy bo u mnie była tylko jego połowa
no i wychachmęciłem od ojca takie ładne dystanse widoczne na dole
ps: koła są teraz stalówki bo bratu coś ,,przykleiły'' się moje do jego mk2 golfa
-- 3 lip 2015, o 11:23 --
Naba przerobiona i założona kierownica
Wymieniona uszczelka/oring zamka klapy - porównanie stary/nowy
Założone podkładki pod klamki VW z moich skarbów pierdół .
Prawdopodobnie niedługo zawita 15' Eta beta 7 cali z rantem (Moje ori VW powędrują na zimę a te koło będzie przejściowym do docelowego 16 )i trzeba je będzie podszykować ładnie bo są do renowacji (Czekam podobno w poniedziałek facet ma wysłać ) Wzór jak stare bbs Mahle , napewno rant będzie polerowany a ze środkiem pomyśle , plan na nie już mam jest fajny ale czasochłonny i ciężki do ogarnięcia .
Ps: kolejna mała rzecz ogarnięta -osłona wydechu -- 3 lip 2015, o 11:26 --
Ital czeka na znalezienie porządnego fachmana od gaźników lub będe musiał się sam doktoryzować bo tylko to go boli - sprawy układu paliwowego odpowiedniej dawki