Dzisiaj jest 01 sie 2025, 8:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Jak dbac o alu?
Post: 11 sie 2009, 11:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 19:58
Posty: 332
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
Witam.

Może to troche dziwny temat ale niebawem kupuje cylinder do roxa Stage6 Sport Pro i ostatnio mam obawy że szybko sie zatrze czy coś w tym stylu. Kumplowi wczoraj wypadło zabespieczenie swożnia w ledwo dotartym s6 sp i cylek do kosza ;/ Więc mam kilka pytań:

1) Jest jakaś reguła na dobre założenie zapespieczenia tłoka?
2) Jaki typ zapespieczeń jest najlepszy (widziałem różne krztałty itp).
3) Jaki jest obecnie najlepszy olej do 2T, jaki lac na dotarcie i po dotarciu?
4) Czy mogę w minarelli wywalic pompke oleju? Czy ona jest na stałe zamontowana? Wielu ludzi odłącza dozowniki zamiast wywalic cały układ.
5) Ile lac oleju do tego cylka jeśli chciałbym robic mieszanke?
6) Jaka jest odpowiednia temperatura pracy cylindra aluminiowego a jaka maxymalnie dopuszczalna?


Proszę o odpowiedzi oraz o nie usuwanie tematu.


Pozdrawiam.




_________________

S6 Sport Pro, S6 19mm BE, E13 Top Racing Race, Yasuni R City, Malossi Multivar, Hebo R, Dayco.

Aerox*Midrace ! Zobacz i oceń !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=48351


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2009, 11:37 
**

Rejestracja: 16 cze 2009, 9:12
Posty: 202
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
Mi się zatarł po ok 3000km ten cylinder,zapewne za sprawą brudu jaki przepuścił stozek




_________________

Honda Dominator 650ccm Cross Project




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2009, 11:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2009, 17:25
Posty: 6
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
polak123 pisze:
Mi się zatarł po ok 3000km ten cylinder,zapewne za sprawą brudu jaki przepuścił stozek

Trzeba było czyścić stożek.
Co do tematu.
Ja używam oleju Mobil 2T do mojej Malagi i działa extra;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2009, 12:45 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
1. zabezpieczenie zakładasz rozwarciem do góry lub do dołu - obojętnie
2. zakładaj oryginalne zabezpieczenia, które dostajesz wraz z tłokiem
3. lej syntetyka
4. odkręcić idzie więc raczej Można wywalić Wszystko
5. około 1:40 - 1:30 - zapytaj jeszcze innych
6. jak nie będziesz męczył silnika to nic się nie stanie :)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2009, 12:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 19:58
Posty: 332
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
Mam jeszcze pytanie odnoście docierania, 300km wystarczy? Chce docierac ok 500 i miec pewnośc że dobrze dotarty. Mam teraz założone rolki 4g przy serii wariatorze, sprężyne hebo +60, twarde spręzynki sprzęgła. Na dotarcie założyc seryjną sprężyne i sprężynki? Z jaką prędkością jeździc pierwsze 100km?




_________________

S6 Sport Pro, S6 19mm BE, E13 Top Racing Race, Yasuni R City, Malossi Multivar, Hebo R, Dayco.

Aerox*Midrace ! Zobacz i oceń !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=48351




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy