Dzisiaj jest 02 lut 2025, 15:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 maja 2009, 17:10 
**

Rejestracja: 11 kwie 2009, 20:20
Posty: 251
Pojazd:
Hej. Powiem wprost, jestem zielony na temat gaźników:D Szukałem, ale nie widziałem podobnego tematu, jeśli już był to przepraszam. Dobra, do rzeczy:
mam skuter, z niektórymi zdjętymi już blokadami, ogólnie części seryjne. Chciałbym wiedzieć, gdzie jest dysza główna, jak się czyści gaźnik, tzn. czy jak odkręcę te rurki to nic mi nie wypłynie albo nic się nie stanie, no i ogólnie, na czym polega regulacja, i skąd wiedzieć, że dobrze jest wyregulowany, że wszystko jest OK?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2009, 17:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2008, 11:49
Posty: 654
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Polecam ten artykuł.
LINK




_________________

Malaguti F12 Phantom LC '04

Stage6 Sport Pro
Hebo New Performer
Hebo Racing HPC
Hebo Competition Plus
Dell'Orto 17,5mm

PolskaJazda
BikePics

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2009, 17:40 
**

Rejestracja: 11 kwie 2009, 20:20
Posty: 251
Pojazd:
Hmm, obrazków mi nie pokazuje, ale i tak czytając zbyt dużo nie czaje z tego... Może potrafi ktoś wyjaśnić mi to tak luźniej?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2009, 17:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2008, 11:54
Posty: 414
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
Bartek1489 pisze:
gdzie jest dysza główna

Pod komorą pływakową, czyli jak masz gaźnik to od spodu jest taki zbiorniczek przykręcany na śruby, odkręcasz te śruby i tam na samym środku będzie taka złota śruba z dziurką na środku, na śrubokręt płaski.

Bartek1489 pisze:
czy jak odkręcę te rurki to nic mi nie wypłynie albo nic się nie stanie

Żadnych rurek nie odkręcasz, odpinasz tylko węże od gaźnika, pamiętając aby podłączyć je potem tak samo, jedyne co może wylecieć to benzyna ale tym się nie przejmuj...

Bartek1489 pisze:
na czym polega regulacja

Regulacja gaźnika polega na prawidłowym ustawieniu mieszanki paliwowo-powietrznej. Aby to wykonać należy regulować to śrubką do składu mieszanki tzn, taką małą złotą śrubką obok takiej dużej wystającej która to reguluję się obroty silnika. Tą małą kręcąc w lewo zwiększasz dawkę mieszanki a kręcąc w prawo zmniejszasz.
Bartek1489 pisze:
skąd wiedzieć, że dobrze jest wyregulowany, że wszystko jest OK?

Po kolorze świecy. Jeśli jest prawidłowo wyregulowany gaźnik to świeca powinna mnieć kolor kawy z mlekiem.




_________________

Custom Project NRG - MHR Edition
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=14737&postdays=0&postorder=asc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy