Dzisiaj jest 12 maja 2024, 9:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 sty 2009, 21:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2008, 23:46
Posty: 135
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Siema. Mam SQT - CPI z silnikiem pół minarelli Horizontal..

I jak mam zdjąć blok od strony sprzęgła,wariatora itd. ?

Chodzi mi głównie o to, że mam tam sporo śrub przy tylnim kole i nie wiem, czy aby na pewno trzeba wszystkie odkręcać z racji takiej, że wtedy blok pójdzie na pół ( z tego co widzę) I czy muszę zdejmować wariator, sprzęgło itd. itd. ? Czy nie będzie to konieczne ?

Po prostu.... Czy do koła jest jakoś w specjalnym szczegółowym miejscu przykręcony blok ? Bo jak kręcę dzwonem to kręci się koło więc coś musi być połączone :P


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2009, 21:25 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Sprzęgło, wario mogą zostać. Koło też. Musisz wyjąć taki bolec łączący ramę z silnikiem :] Oczywiście najpierw go odkręć :] Nie rozkręcaj bloku, tylko bolec :]




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2009, 23:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2008, 23:46
Posty: 135
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Czyli wystarczy ten bolec łączący wyjąć (odkręcić) i cały blok pójdzie w dół jak na ręku ?

To nic nie łączy koła ze sprzęgłem itd. ? To czemu koło się kręci jak ruszę dzwonem > sprzęgłem itd. ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2009, 23:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2007, 11:25
Posty: 300
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Jest połączone na przełozeniami. Ale jak chcesz wyjąc cały silnik to tlyko ten bolec jak chcesz go rozpołowić np do wymiany łozysk to musisz pozdejmowac dzwon sprzęgło itp i srubki poodkrecac od srodka.




_________________

Krecikziomek.fotka.pl wbijać i dawać zapro...!!xD

nasza-klasa Konrad Strycharski tez wbijac i zapraszać!!!.

MZ ETZ 251 power.xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2009, 23:44 
*

Rejestracja: 02 cze 2007, 14:35
Posty: 38
Pojazd:
A po co wyciągać sprzegło zeby silnik rozpołowić ? chyba tylko po to żeby było lżej..
aby sprawnie wyciągnąć silnik należy:

odłączyć stator itd na kostkach
odłączyc rozrusznik też na kostce
linkę tylniego hamulca ściągnać z mocowania na karterze
najlepiej gaźnik od krućca odkrecic
zdjąć fajkę ze świecy
odkrecic tylny amortyzator no i można wyjmować silnik oczywiscie nie wspominam już o ośce silnika

w 1 osobe najlepiej skuter położyć na boku
w 2 osoby jedna niech trzyma skuter na tył po odkreceniu amortyzatora a druga wyciaga ośke




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2009, 0:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2007, 11:25
Posty: 300
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
No mnie sie wydaj aby dostac sie do wału tzreba odkręcac srubki od srodka a jeśli to wszystko bedzie tam poprzykrecane to chyba tylko utrudni nam prace w znacznym stopniu.




_________________

Krecikziomek.fotka.pl wbijać i dawać zapro...!!xD

nasza-klasa Konrad Strycharski tez wbijac i zapraszać!!!.

MZ ETZ 251 power.xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2009, 11:14 
*

Rejestracja: 02 cze 2007, 14:35
Posty: 38
Pojazd:
wariator itd tak, ale nie sprzegło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2009, 13:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2008, 23:46
Posty: 135
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Ja muszę tylko zdjąć blok silnika... Rozpoławianiem go zajmie się kolega

I ile mniej więcej ważyć może blok ? Bo słyszałem, że ok.20kg

I jakie macie propozycje, żeby skuter postawić na czymś ? Prócz stojaka dla sqt - ponieważ takowego nie posiadam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2009, 14:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2007, 11:25
Posty: 300
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
na pustaku albo klocku drewna




_________________

Krecikziomek.fotka.pl wbijać i dawać zapro...!!xD

nasza-klasa Konrad Strycharski tez wbijac i zapraszać!!!.

MZ ETZ 251 power.xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2009, 17:00 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Mój silnik minarelka waży coś koło 13-15kg :] Nic nie rozebrane, wszystko razem z całym osprzętem i kapą:]




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2009, 21:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2008, 23:46
Posty: 135
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Wyjąłem blok .. trochę mi to zajęło bo, aż 3godziny, ale robiłem sam i pierwszy raz :D

Jutro wezmę się za zdejmowanie koła, ale czy jak odkręcę koło to jak będę zakładał z powrotem to będę musiał ustawić idealnie równo = środkować ? Czy jak dokręcę na maxa. to samo powinno równiutko się ustawić ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2009, 21:55 
*

Rejestracja: 02 cze 2007, 14:35
Posty: 38
Pojazd:
Koło mocowane jest na wieloklinie z przełożeń, nei ma koeniczności jakiegokolwiek środkowania, przykręcaj tylko jak kolo nie będzie na ziemi tylk ozeby luźno w powietrzu było i git, tylko dobrze dociąg na maxa pneumatycznym kluczem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2009, 12:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
Albo zwykłym kluczem..




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2009, 17:50 
*

Rejestracja: 02 cze 2007, 14:35
Posty: 38
Pojazd:
Suchy pisze:
Albo zwykłym kluczem..

No chyba nie lubisz założyciela tematu, pneumat koniecznie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2009, 18:22 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Suchy pisze:
Albo zwykłym kluczem..

A ja Suchego popieram, bo jak nie masz swojego a weekend trzeba odkręcić to potem jest RATUNKU :!:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 17 sty 2009, 22:40 przez Mycen, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2009, 21:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
A dlaczego nie ? Wariator też Ci odpadnie jak pneumatem nie przykręcisz ?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy