Dzisiaj jest 18 sty 2025, 10:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 kwie 2016, 22:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2012, 22:21
Posty: 178
Pojazd: ROUTER METRO CITY 4t
Witam , mam kilka pytan dotyczących składania cylka głowicy systemu kips w Kawasaki KMX 125 HISTORIA byla taka ze wylecialo zabezpieczenie z tloka i porysalo cylek ale tuleja tlok i glowica nowa :

1. Czy trzeba dawać pod cylinder i głowice silikon na uszczelki aluminiowe?
http://e-katalog.intercars.com.pl/dynamic/uni/ws_serve_pic.php?n=131419181419604817131315181321181314152263001511414838&i=1413111516171114141511141613&s=93kqt4uv1cimblk7a5e4ngc8s6
2.Czy pod te tulejki dawac oringi? i którą stroną je włozyć
http://images43.fotosik.pl/859/72d7a41fbeb20c6fmed.jpg
3.Jak wyregulowac ten system kips zeby nie trzeba potem poprawiać ? jakis schemat/filmik
4.Ile docierac enduro na nowej tulei cylka i nowym tłoku wossner ?

Jakby ktos znał sie na tym bardzo dobrze i juz mial z takim czyms doczynienia proszę o Pw .
Z góry dzieki !




_________________

GG : 23155238


Odpowiedz na moje pytanie nic Ci się nie stanie :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy