Dzisiaj jest 08 lut 2025, 0:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 7:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2009, 16:03
Posty: 233
Lokalizacja: Skąd: Skąd: Skąd:
Pojazd:
Larson11 pisze:
95 tańsza;p


Ja tam stawiam na oszczędność i leje rope, bo tańsza.




_________________

Obrazek

Obrazek"By szczyty zdobywać czasu i pracy trzeba."Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 7:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2010, 21:41
Posty: 182
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: X-max 250i
Imię: Jarek
pitbull6, Kolego poczytaj zasadę działania silnika i się przekonasz że lanie paliwa które ma więcej oktan nie ma sensu, podstawy mechaniki się kłaniają ,paliwo powinno być takie lane jak producent zaleca, jesli chcecie jeździć na paliwie które ma więcej oktanj to należy doprężyć silnik i cofnąć zapłon




_________________

Bandyci Mogą Wszystko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 7:31 
*

Rejestracja: 26 lip 2009, 10:08
Posty: 185
Lokalizacja: Pabianice
Pojazd:
Wlejesz paliwo nawet najgorsze w Austrii to silnik chodzi jak nowy ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 8:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Mój kolega lotniczego zalał do zipka to jak myślicice co się stało.... :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 8:07 
*

Rejestracja: 26 lip 2009, 10:08
Posty: 185
Lokalizacja: Pabianice
Pojazd:
tomcioS9 pisze:
Mój kolega lotniczego zalał do zipka to jak myślicice co się stało.... :roll:

Zatarł się ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 8:19 
**

Rejestracja: 27 gru 2009, 15:28
Posty: 465
Lokalizacja: nowy tomysl
Pojazd:
SwiderNT, na 95 bo bws nawet by 90 przepalił :cool: :mrgreen:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 8:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
chemik211 Również zgadzam się z Twoim twierdzeniem,gdyż im więcej paliwo ma oktanów tym później ulega wybuchowi,więc przypuśćmy,że mamy zapłon ustawiony na paliwo 95 a wlejemy 95 to wybuch tego paliwa w cylindrze będzie późniejszy, więc mogą być różne niechciane komplikacje. Ja jeżdżę na 95 i sobie chwale.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!


Ostatnio zmieniony 27 lip 2010, 9:00 przez krzysiek39, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 10:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 cze 2010, 16:45
Posty: 339
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Cytuj:
Mój kolega lotniczego zalał do zipka to jak myślicice co się stało....


Jechał tak szybko jak samolot i poleciał?




_________________

Mam na sprzedaż plastiki do Piaggio Typhoona:
- przedni od kierownicy,
- lewy i prawy bok tylny (boczki),
- przedni (duży).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 10:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2010, 10:20
Posty: 45
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Pojazd:
Ja tankuje 98 na tesco :P




_________________

daniel993 pisze:
Optyka jest napisane ze bedzie jakies graffiti na nim :D Jakis napis typu kur*a ale tak ladnie napisane czy cos takiego.

nie no spoko.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 12:16 
Zbanowany

Rejestracja: 28 cze 2010, 21:16
Posty: 12
Pojazd:
chemik211 pisze:
Paliwo powinno lać się takie na jakie jest silnik przystosowany, bo inaczej będzie spalanie stukowe, chodzi o doprężenie silnika i zmianę kąta zapłonu, inny czas spalania paliw


Panie majster, różnie to bywa, ale to raczej na słabym paliwie (np. ze wschodu - centralna i wschodnia Białoruś, Ukraina) jest spalanie stukowe - ale wszystko zależy od do jakiego paliwa silnik jest przystosowany - stare motocykle (pełnoletnie shadow na przykład) nie mają problemu z paliwem <80 , ba - czasami gorzej działają na 95'tce , a inne za to na 91 z Czech już się krztuszą. Ja leje Orlena 95, kilka razy zalałem Verve 98 - czuć różnice, skuter lepiej i szybciej wkręca się na obroty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 12:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Po prostu świeca w kuferku się znalazla.xDD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 12:51 
Zbanowany

Rejestracja: 26 mar 2010, 17:50
Posty: 645
Lokalizacja: DB
Pojazd:
ja tankuję 95 na tesco i skuter idzie jak marzenie 2 razy zatankowałem na orlenie i skuter był słabszy i przerywał;/




_________________

Kamek46 napisał : pasażer przy dohamowaniach "leci na mnie :twisted: ", jeśli jest to pasażerka to można uznać to jako plus, gorzej gdy jest to kolega :ups:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 13:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lip 2010, 9:25
Posty: 15
Lokalizacja: wawa/białołęka
Pojazd:
ja tankuje 95 na shellu ostatnio postawiona stacja i mają nowe zbiorniki
nie narzekam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 14:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lut 2009, 21:02
Posty: 231
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Pojazd:
chemik211, Ma rację .... Widzę to sam po swoim ;) Wlałem to vervę czy coś tam i na prawdę gorzej przyspieszał niż na zwykłej 95. Zaraz możecie mówić ze to głupota i bla bla ale ja to mam w nosie xd. Ja wleje 95 na orlenie lub bliskiej i jest gitara :D. Może jest to spowodowane że balik to 98 rok wiedź nowy silnik nie jest :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 14:54 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
chemik211 pisze:
Paliwo powinno lać się takie na jakie jest silnik przystosowany, bo inaczej będzie spalanie stukowe, chodzi o doprężenie silnika i zmianę kąta zapłonu, inny czas spalania paliw
Nie koniecznie, nie wolno lac np 95 do silnika przystosowanego pod 98, ale na odwrot juz mozna, wiadomo nie odczujesz duzego przyrostu mocy (minimalnie ponizej 1%). Kiedys w Auto Świecie czytalem ze przystosowano jakies auto pod oba typy benzyny, tyle ze na 95 oktanow mial o 20% mniej mocy (przestawialo sie to na komputerze pokladowym). To tyle z mojej strony.


@edit

Ojc, zuwazylem teraz 2 strone tematu ;) Jak zalejesz paliwa lotniczego to prawdopodobnie nawet ci nie odpali, jest duzo trudniej palne niz zwykla 95. Paliwo lotnicze to nic innego jak nafta. Paliwo rakietowe (stale) to polaczenie ruznych utleniaczy (nadchloranow, chloranow, i przeroznych soli utleniajacych) z reduktorami (pyly aluminium, tlenki metali, a nawet najprostrzy cukier). A paliwa ciekle w rakietach to przewaznie tlen i wodór, bardzo ekologiczne rozwiazanie (powstaje woda, ekolodzy sie ciesza), ale i podczas spalania tych 2 skroplonych gazow powstaje ogromna ilosc energi, ktora w przez dysze wylotowa jest przeksztalcana na sile ciagu. Ogolnie paliwa lotnicze,rakietowe nie sa do takich motorkow na jakich my jezdzimy. Jest jeszcze cos takiego jak nitrometan, na 100% nitrometanie (raczej 99%, ale to kit), nie polecam jezdzic, szybko przekrecilbys silnik. Dolewka 0,5%-2% moze spowodowac przyrost mocy poprzez lepsze spalanie sie mieszanki.




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek


Ostatnio zmieniony 27 lip 2010, 15:02 przez Given, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 15:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Given pisze:
Dolewka 0,5%-2% moze spowodowac przyrost mocy poprzez lepsze spalanie sie mieszanki.


Wtedy lejemy więcej oleju, mój kuzyn do silnika od komara lał nitrometan+dużo oleju (nie pamiętam jakie to dawki były bo było to bardzo dawno, ale gokart szedł jak głupi.




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 15:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 6:53
Posty: 70
Pojazd:
Ja lece 95 z statoila i dobrze jest ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 20:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2010, 21:41
Posty: 182
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: X-max 250i
Imię: Jarek
Given, Jeśli silnik jest przystosowany do 98 to wiadomo że na 95 będzie gorzej chodził, ale jeśli silnik jest przystosowany do 95 to na 98 nie będzie lepiej chodził, a nawet może gorzej, w silnikach benzynowych w samochodach jest czujnik spalania stukowego który koryguje kąt wyprzedzenia zapłonu dlatego w autach osobowych idzie troszku oszukać silnik ale to w granicy błędu pomiarowego, a w skuterze niestety nie ma czujnika spalania stukowego i już tu nie ma pola do popisu




_________________

Bandyci Mogą Wszystko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 20:40 
*

Rejestracja: 12 mar 2010, 16:15
Posty: 15
Pojazd:
ruską 95 :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 21:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
elo_elo, też leje rope tańsza nieraz oszczędności można kupić.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy