Dzisiaj jest 01 sie 2025, 9:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 sie 2009, 11:58 
*

Rejestracja: 12 sie 2009, 11:38
Posty: 82
Pojazd:
witam wszytskich mam taki problem wymieniam filtr fabryczny na stożkowy gąbkowy HEBO S no i nie wiem jaką mam dać dyszę teraz mam gaźnik mikuni z fabryczną dyszą 48 i czy bedzie potrzebna jeszcze regulacja???
DZIEKI WSZYSTKIM ZA ODPOWIEDZI!!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2009, 12:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2009, 16:26
Posty: 190
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
Regulacja koniecznie. Dysza na początek o 10 większa.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Nie udzielam porad przed GG !!
Masz problem ? Pisz na forum !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2009, 13:50 
*

Rejestracja: 05 cze 2008, 14:27
Posty: 111
Pojazd:
tak samo mam problem z regulacja hebo s. nawet na dyszy 120 i iglicy podniesionej na maxa ma za malo paliwa ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2009, 14:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:33
Posty: 67
Lokalizacja: Nowy Staw/Malbork
Pojazd:
Bo tak to jest jak do serii się kupuje samą gąbke czyli "hebo s" będzie ciężko do wyregulowania... najlepiej to polini airbox i przy dyszy 110-115 masz wyregulowana :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy