Dzisiaj jest 16 lut 2025, 10:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 lip 2010, 22:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2009, 18:19
Posty: 8
Lokalizacja: Połchowo
Pojazd:
Witam ostatnio zatarłem swój seryjny cylinder :cry: . Znalazłem 3 godne uwagi kity

KLIKNIJ

Metrakit
Stage6 Alu
Italkit Alu

KLIKNIJ

Ktory mam wybrac?
Mam jeszcze jedno pytanie czy alu jest tak samo wytrzymale jak zeliwo :roll: .
Ile moge przejechac na jednym i drugim Dodam jeszcze ze nie katuje skutera :wink:




_________________

Cylinder Stage6 50 SPORT


Ostatnio zmieniony 28 lip 2010, 22:49 przez Paweł_tgb101s, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2010, 23:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2008, 10:33
Posty: 839
Lokalizacja: Koronowo
Pojazd:
Weś stage6 bardzo dobry cylinder na długo ci wytrzyma. Alu jest wytrzymalsze od zeliwa.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=203709
damiankozba pisze:
Witam. KUPIE KARTE MOTOROWEROWĄ Prosze o kONTAKT GG 7139932 DOBRZE PŁace


Sprzedam Przełozenia sportowe wtórne Polini 61/20 do morini GG 7063101




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2010, 23:11 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
ale w alu podobno sie tłoki szybciej zacierają no i w nim już sobie szlifa nie zrobisz




_________________

Sprzedam 2 głowice do morini lc gaźnik gg:9005066




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2010, 23:33 
Zbanowany

Rejestracja: 04 lip 2010, 18:27
Posty: 254
Lokalizacja: Jesteś ?!
Pojazd:
wiecie co mnie zdziwiło ? Cylindry poziomu sport 70 cc osiągają moc 8-10 koni, zależy od setupu, a tutaj w 50cc pisze ze tyle osiągają ? Nie ma to jak dobra reklama, czegoś, co jest nie realne....
Co do cylków jak dla mnie to żadnego z nich się nie oplaca .... ponad 400 zł ? można mieć Polini sporta 70cc który da o wiele wiele więcej za te same pieniadze. Tylko że wiąże się to z wymianą wału..
ja bym brał z tych 3 Stage6, ale poza nimi to 70cc poliniego lub malossiego :D




_________________

Obrazek
Sprzęgło S6 Sport Pro i Dzwon S6 WingCooler :) I wskakuje się na koło ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2010, 23:39 
*

Rejestracja: 25 sie 2009, 22:57
Posty: 156
Lokalizacja: POLANIN
Pojazd:
Raid tylko że ten S6 jest poziomu midrace a ten polini o którym mówisz to raczej sport, ale nie ma reguły e jak 70 to wał musi być wymieniony a jeśli 50 to nie przy tym S6 również był by mile widziany wzmocniony wał, bo wytrzymałość wału zależy od mocy mu przekazywanej a nie od pojemności :D




_________________

TGB'uś the best

Taiwan Golden Bee czyli Taiwańska złota pszczoła

Dla tych co nie wiedzą :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2010, 23:50 
Zbanowany

Rejestracja: 04 lip 2010, 18:27
Posty: 254
Lokalizacja: Jesteś ?!
Pojazd:
czyli ze ta 50cc jest mocniejsza niż 70 ? hmm, jeśli tak, to warto się zastanowić w razie zatarcia oryginału na wymianę na takowy :P bez problemu przejdzie pomysł z takim jeśli rodzice mają wątpliwości do 70cc :D
tylko nie do konca jestem pewny czy ten był by mocniejszy nic 70cc ? ja kto jest




_________________

Obrazek
Sprzęgło S6 Sport Pro i Dzwon S6 WingCooler :) I wskakuje się na koło ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2010, 8:37 
*

Rejestracja: 05 gru 2009, 21:40
Posty: 81
Lokalizacja: Połchowo
Pojazd:
Ja bym brał Stage6 Wytrzymały , i najmocniejszy z 50cm3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2010, 9:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
(Rapid[*TGB*) Stage6 Sport Pro(MidRace) Jest mocniejszy od Polini Sporta 70 oraz Malossi 70, oczywiście mówie tutaj o wersji 70cc. Stage6 sport pro jest to najmocniejszy cylinder jaki jest dostepny na mielochu,skutercentrum itp. Oczywiście bodajże Van Holden znalazł do Morini(Suzuki) Hebo Manson Replica,lecz ja szukałem i nic z tego. Więc stage6 sport pro to najmocniejszy kit dostępny do silników Morini.W 50cc nie jest koniecznością wymiana wału. Jedynie dla świętego spokoju można pokusić się o wymiane łożysk.

Oczywiście,jeżeli ktoś znajdzie mocniejszy to prosze mnie poprawić i przesłać linka do niego.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2010, 9:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 17:24
Posty: 281
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
(Rapid[*TGB*) pisze:
Tylko że wiąże się to z wymianą wału..


Weź kolo się ogarnij , ty byś wszystko najchętniej wymienił choć nawet nie potrzeba . Już ktoś na forum miał taką teorie tzn 70 cmm sport i odrazu wał trzeba zmienić .
Ja proponuje , że jak nie wiesz co pisać to nie pisz w cale a nie komuś głupoty gadasz .
Głowe sobie wymień może pomoże !

Ja jak wybierałem cylider 70cmm wiedziałem czego chce , a wybierałem miedzy italkitem 70 i malossim sport 70 i wybór padł na ten 2 cyl .

Co do tych Ps ciekawy jestem czy oni podają tą moc mierzoną na kole czy w innym miejscu .




_________________

http://www.polskajazda.pl/Profil,Italje ... ster/54034

Obrazek

"Twoja racja mój spokój"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2010, 10:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2010, 22:44
Posty: 94
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
Stage6 będzie najlepszy..




_________________

Pozdro NeXo;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2010, 11:12 
Zbanowany

Rejestracja: 04 lip 2010, 18:27
Posty: 254
Lokalizacja: Jesteś ?!
Pojazd:
jarek337, masz tgb ? wiesz jakie są w nim wały ? to po co się udzielasz jeśli nie wiesz ? Wał w TGB pod 70cc trzeba wymienić, albo przynajmniej te łożyska... jeśli nie wiesz to kup sobie tgb wsadź sport cylek pośmigaj na nim, życzę ci jak najdłużej żebyś pojeździł, ale jak przyciśniesz mocniej czasem a na pewno tak będzie to on się rozleci, jeszcze niech ci uszkodzi nowy cylinder z tłokiem, to wtedy sobie będziesz mógł i głowę wymienić, chyba że lubisz swoją
krzysiek39, czyli mówisz że stage6 najmocniejszy z 70cc ? a tego 50cc to nie mozna porównywać do 70cc ? dobrze zrozumiałem ?




_________________

Obrazek
Sprzęgło S6 Sport Pro i Dzwon S6 WingCooler :) I wskakuje się na koło ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2010, 12:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 17:24
Posty: 281
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
(Rapid[*TGB*) pisze:
wiesz jakie są w nim wały


Seryjne wały kręcą się do 12,5 rmp .

(Rapid[*TGB*) pisze:
Wał w TGB pod 70cc trzeba wymienić, albo przynajmniej te łożyska


To w końcu łożyska czy wał ? (wydaje mi się , że juz sie gubisz)


Wiesz nie uwierzę Ci , że przy sporcie 70cmm wał może się ukręcić bo jest to nie możliwe . Po zatym jak tak czytam twoje wypowiedzi to są one wyssane z palca .
Jak seryjny wał który się kręci maks do 12,5 może sie rozlecieć przy sporcie ....
I tak wszystko zależy w jakim stanie jest wał i od tego by pasowało zacząć a nie gdybać tak jak (Rapid[*TGB*),

(Rapid[*TGB*) pisze:
masz tgb ?

Nie ale miałem Italjeta z silnikiem Morini wały są tam podobne różnią sie tylko kurcze zapomniałem jak się to nazywa ale poszukaj sobie to będziesz wiedzieć czym się różnią

Przykład Aerox 07 rok seryjny wał a cylek hebo manston 70 wydech tt i gaźnik 17,5 i co 5 tys km i jakoś zero usterek a 110 leciał . A co teraz to nie wiem po roks sprzedany pod wawe za 6400 czy jakoś tak.

Jak by Ci tu powiedzieć aby Cie nie urazić Nie wiesz nie mów proste ! A pozatym mam większe doświadczenie z tuningiem gdyż na 3 skutery każdy był z tuningowany.

Coś jeszcze ?




_________________

http://www.polskajazda.pl/Profil,Italje ... ster/54034

Obrazek

"Twoja racja mój spokój"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2010, 13:34 
Zbanowany

Rejestracja: 04 lip 2010, 18:27
Posty: 254
Lokalizacja: Jesteś ?!
Pojazd:
w italu jest o wiele lepszy wał... tak samo w roxie , mówimy tu o tgb.
Nie nie gubię się, jeśli koleś ma zrobione 3 tys na tym wale to wystarczy zmiana łożysk, ale i tak później musiał by zmienić na sporta wał bo na prawdę, z wałem w tgb może stać się wszystko, rozleci się korbowód i będą wtedy jajca...
jeśli ma przejechane te 8 tys to niech wymienia wał, albo niech posłucha ciebie i później wykłada drugi raz niepotrzebnie pieniądze, niech się wypowiedzą jeszcze posiadacze 70cc w TGB czy trzeba wymienić wał czy nie i się okaże, a po drugie to temat o cylku 50cc więc zakończmy tą daremną rozmowę bo wszystko się chłopakowi pomiesza ...




_________________

Obrazek
Sprzęgło S6 Sport Pro i Dzwon S6 WingCooler :) I wskakuje się na koło ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2010, 13:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
jarek337 Drogi kolego, dlugo myslałem jak odnieść się do Twojej wypowiedzi w możliwie najmilszy i kulturalny sposób.Więc. Po 1 wały w Italjecie a TGB różnią się znacznie np. wał Top Racing HQ pasuje do italjeta niby silnik morini ale do tgb juz nie wejdzie :roll:
Po drugie: W TGB montowane są bardzo słabe wały przykładem może być nawet Foley który przy seri TGB ukręcił wał przy malutkim przebiegu. Kolejnym przykładem może być użytkownik Dadus1992, a założył cylinder Polini Sport 70, wiadomo przeciętny cylinder klasy sport który nie kręci aż takich obrotów i wyjął wał w dwóch połowach. Przykładów takowych sytuacji jest dużo więcej, wystarczy poszukać.
Po trzecie: Wały w Yamahach a w TGB to jest jak Niebo i ziemia...(mam nadzieje,że zrozumiałeś tą przenośnie.
(Rapid[*TGB*) Stage6 Sport Pro to najmocniejszy cylinder do TGB jaki znalazłem, To samo tyczy się 50cc jak i 70cc.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2010, 14:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 17:24
Posty: 281
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Wiesz i tak wam nie wieże a wiecie czemu ?
Bo się naczytacie opini i powtarzacie i robi się coś na zasadzie kolega kolegi .
I wiesz nie wieże w to
krzysiek39 pisze:
Dadus1992, a założył cylinder Polini Sport 70, wiadomo przeciętny cylinder klasy sport który nie kręci aż takich obrotów i wyjął wał w dwóch połowach


Wydaje mi się , że przerwa miedzy tłokiem a głowicą nie była odpowiednia . Bo większość to olewa zreszta przy 2 skuterze też sam to olałem i sie przjechałem . Więc już tak nie opowiadaj bo podałeś 2 przykłady w tym jeden taki 50/50

Coś jeszcze? Bo uczy się na błędach a nie na wypowiedzi kolegi kolegi Cya




_________________

http://www.polskajazda.pl/Profil,Italje ... ster/54034

Obrazek

"Twoja racja mój spokój"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2010, 14:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2009, 18:19
Posty: 8
Lokalizacja: Połchowo
Pojazd:
Czyli przy stage6 50ccm i moim przebiegu 7500 nie jest konieczna wymiana walu bo sam sie pogubilem?




_________________

Cylinder Stage6 50 SPORT




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2010, 14:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Wymiana wału nie jest ale na wszelki wypadek kup łozyska wału,wyjmij stare i idź do hurtowni bo w necie troche drogo...




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2010, 14:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Przy 50cc i 7,5k przebiegu nie zmieniaj łożysk, szkoda zachodu z rozpoławianiem silnika. Jeśli masz natomiast fundusze to jak najbardziej polecam 70cc - moto ożywa aż chce się jeździć no ale wymiana wału będzie niezbędna w tym wypadku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2010, 18:05 
Zbanowany

Rejestracja: 04 lip 2010, 18:27
Posty: 254
Lokalizacja: Jesteś ?!
Pojazd:
psikus, zależy jaki cylinder weźmie ten 50cc. Bo jak tego Stage6 to ja bym wymienił te łożyska bynajmniej, a nawet wał, sam wiesz jakie wały są w tgb
a kolega co ma itala nie zrozumiał jak mu się 2 razy napisało że wały w TGB są słabiutkie ? Jeśli nie to piszę to 3 raz




_________________

Obrazek
Sprzęgło S6 Sport Pro i Dzwon S6 WingCooler :) I wskakuje się na koło ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2010, 19:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
50cc sportowy będzie kręcił większe obroty od seryjnej jednostki a seryjne łożyska po 7,5k przebiegu nie są jeszcze tak wylatane i dadzą radę, gdzie przy 7500km robić remont generalny.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy