Dzisiaj jest 23 lip 2025, 21:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 sty 2012, 15:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2011, 19:18
Posty: 42
Pojazd:
witam mam problem bo mam yamahe aerox z 99roku i zatarłem go a był w nim cylinder stage6 sport pro 70ccm i teraz chciałbym wstawic inny i najlepiej mysle zeby był zeliwny ale zeby nie szedł mi gorzej jak szedł czyli jakis lepszy ale nie wiem jaki mozna dobrac zeby zgrał sie z tymi czesciami tuningowymi ze sa w nim wstawione czyli:
-gaznik dellorto 17.5
-wydech yasuni r
-wariator malossi multivar
-sprzegło RMS pro racing
-wał stage6 HPC
-łozyska i simeringi stage6
-wentylator wariatora polini
-krociec tec 21mm
-filtr powietrza gabka stage6
prosze pomuzcie mi doradzic jaki do tego byłby odpowiedni cylinder i jaki byłby dobry do tego dzwon sprzegła?z góry dzieki za pomoc:)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2012, 15:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 13:38
Posty: 533
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Stage6 Streetrace będzie w sam raz :mrgreen:

P.S: Jaki masz budżet ?




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 19 sty 2012, 15:19 przez Scania124L420, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2012, 15:18 
**

Rejestracja: 01 sty 2012, 19:31
Posty: 236
Pojazd:
ten cyl to midrace , wyzej jest racing, a do racinga musisz miec lepszy zestaw ( np. hebo manston replica ) musi byc wiekszy gaznik itd. najlepiej kup cos bardzo podobnego albo ten sam cylek jak go miales i byles zadowolony

Edit. dzwon np. Stage6 Wingcooler Team


Ostatnio zmieniony 19 sty 2012, 15:19 przez robinho, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2012, 15:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2011, 19:18
Posty: 42
Pojazd:
Scania124L420-600zł około.
ale Streetrace to bedzie słabszy od sport pro.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2012, 15:32 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
piotreczek91, No to sam piszesz, że chcesz żeliwny :) Możesz wziąć polini corsa ale zapłacisz za niego dużo kasy :) Bo koszt to chyba około 900zł. Wiadomo streetrace słabszy bo to sport a sport pro to mid-race. Ale za to streetrace najlepszy w swojej cenie.

A co do dzwonu to możesz wziąć polini.


Ostatnio zmieniony 19 sty 2012, 15:34 przez Huberto203, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2012, 15:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 13:38
Posty: 533
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Dzwon Stage6 Wingcooler jest bardzo dobry, sam go posiadam. W racinga nie masz się co pchać, masz za słaby setup. Chcesz mocniejszy cylinder a z Stage6 Sport Pro nie wyciśniesz pełnej mocy na tym gaźniku :lol:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2012, 15:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2011, 19:18
Posty: 42
Pojazd:
czyli co proponujesz?
i jaki w tym roxie moze byc sworzen tłoka 10mm?
a co do dzwonu to tam idzie 105mm czy 107mm?


Ostatnio zmieniony 19 sty 2012, 15:57 przez piotreczek91, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2012, 15:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 13:38
Posty: 533
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Ja polecam Stage6 Streetrace sam go posiadam i jest świetny jak chcesz żeliwny to sport, bo Sport pro to już Mid-race

P.S: dzwon 107mm, sworzeń tłoka 10mm




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 19 sty 2012, 15:57 przez Scania124L420, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2012, 15:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2011, 19:18
Posty: 42
Pojazd:
ale co do tego czy zeliwny czy aluminiowy to ktory jest lepszy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2012, 16:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 13:38
Posty: 533
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
To zależy, żeliwne są mocne na niskich obrotach aluminiowe przeciwnie




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2012, 16:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2011, 19:18
Posty: 42
Pojazd:
bo moim zdaniem tak to sa aluminiowe lepsze tylko szybciej sie grzeja ale tak z mocy sa mocniejsze a zeliwne to na dłuzsza trase ale sa z mocy słabsze i jak kupie stretrace to bedzie gorzej chodził jak chodził na sport pro i włąsnie nie wiem co mam robic.
i jaki moze byc w tym roxie sworzen tłoka 10mm?


Ostatnio zmieniony 19 sty 2012, 16:04 przez piotreczek91, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2012, 16:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 13:38
Posty: 533
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Na Sport Pro z tym gaźnikiem i tak nie wykorzystywałeś pełnej mocy, wiec jak założysz Streetrace to prawdopodobnie może być wcale nie gorzej jak na sport pro :lol:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2012, 16:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2011, 19:18
Posty: 42
Pojazd:
niom.ale w sumie to nic pewnego jak bedzie.a jak bym znowu ten sam kupił to myslisz ze zle bym zrobił?w sumie jak sie nie wykorzystuje tej mocy to chyba nic nie szkodzi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2012, 16:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 13:38
Posty: 533
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
To lepiej kup Streetrace niż sport pro a street z yasuni R dobrze będzie jeździć :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2012, 16:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2011, 19:18
Posty: 42
Pojazd:
nio nie watpie tylko jeszcze jeden problem bo jak zeliwny to tzreba dłuzej docierac a ja tak nie cierpie docierania i watpie ze dobrze bym dotarł.
a co sadzicie o Cylinder Airsal Tech Racing 70cc?


Ostatnio zmieniony 19 sty 2012, 16:18 przez piotreczek91, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2012, 16:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 13:38
Posty: 533
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Mogę ci sprzedać :mrgreen:

P.S: Jak sama nazwa wskazuje "racing", po co ci taki cylinder z którego nie wyciśniesz pełnej mocy a będzie palił ....... bardzo dużo




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 19 sty 2012, 16:21 przez Scania124L420, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2012, 16:20 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
piotreczek91, to kup serie i będziesz miał po problemie skoro nic Ci nie pasuje, ani docieranie ani nic. Stary coś kosztem czegoś. W żeliwnym zawsze możesz robić szlif i latasz jak zatrzesz. A aluminiowy mocniejszy i lesze chłodzenie ma za to ale jak zatrzesz to kiszka jest trochę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2012, 16:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2011, 10:33
Posty: 326
Lokalizacja: Wejherowo
Pojazd: Rox
piotreczek91 pisze:
bo moim zdaniem tak to sa aluminiowe lepsze tylko szybciej sie grzeja ale tak z mocy sa mocniejsze a zeliwne to na dłuzsza trase ale sa z mocy słabsze i jak kupie stretrace to bedzie gorzej chodził jak chodził na sport pro i włąsnie nie wiem co mam robic.
i jaki moze byc w tym roxie sworzen tłoka 10mm?


Człowieku pisz po polsku..układaj wyrazy w zdania,bo nie idzie z tego nic zrozumieć ! Masz 17lat a piszesz jak 10latek!

piotreczek91 pisze:
nio nie watpie tylko jeszcze jeden problem bo jak zeliwny to tzreba dłuzej docierac a ja tak nie cierpie docierania i watpie ze dobrze bym dotarł.
a co sadzicie o Cylinder Airsal Tech Racing 70cc?


Hah...kupujesz cylinder za 500zł i nie chce ci sie go docierać?? Człowieku weź lepiej kup sobie hulajnoge na akumulator...
Wszyscy ci mowią żebyś nie kupował racinga bo nie wykorzystasz w pełni całej mocy a teraz wyjezdzasz z kolejnym racingowym cylkiem...Naucz sie czytac i przeczytaj najpierw forum i posty ludzi którzy mieli podobne problemy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2012, 16:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2011, 19:18
Posty: 42
Pojazd:
moze i macie racje i chyba jednak wezme stretrace.dzieki za pomoc i za to ze dzieki wam sie zdecydowałem:-]
a jeszcze jedno jaki idzie sworzen tłoka w tym roxie?moze wiecie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2012, 16:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 13:38
Posty: 533
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
10mm




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy