Dzisiaj jest 30 lip 2025, 20:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 paź 2014, 22:01 
*

Rejestracja: 20 lut 2014, 14:33
Posty: 44
Pojazd: Benelli 49x 09'
Witam wszystkich :mrgreen:

Na dniach zamawiam części i mam następujące pytania:
1) Czy malossi sport 70 to dobry wybór
2) Czy nie szkoda do niego zakładać stożka ( np. Polini Air box Mini )

Ze stożkowych filtrów to musi być coś niedużego ponieważ podnóżek pasażera utrudnia zadanie a wolałbym go zostawić.
Do malossiego przekonują mnie płytki zaworu w zestawie ale może polecicie coś lepszego pod reszte:

króciec top racing
gaźnik motoforce phbn z gardzielą 17,5
wydech tecnigas q-tre
wariator top racing ng

+ dużo drobnych ale nie będę się rozdrabniał ;) łożyska na wale są seryjne, bez luzów


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 16 paź 2014, 7:19 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
No wiec tak, Malossiego nie bierz, porozgladaj sie lepiej za DR Evo albo Top Performances Trophy. Coco blaszek zaworu w zestawie, Malossi prawie zawsze daje takie które odstają wiec byś na nich nie pojezdzil. Stożek weź Malossi E5. Musisz też zmienić wydech bo Q-Tre nadaje sie tylko pod 50, kup sobie np Tecnigas Trek albo nawet RS II. I gaznik też wypadało by zmienić bo 17,5 to do seryjnych jednostek się montuje. Sprawdź jeszcze czy nie masz luzow na wale, a łożyska po jakim przebiegu są?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 paź 2014, 11:57 
*

Rejestracja: 20 lut 2014, 14:33
Posty: 44
Pojazd: Benelli 49x 09'
Z tymi łożyskami, wgl z tym skuterem to dziwna sprawa jest bo ma ponad 17k, luzów na wale nie ma a jak uszczelke pod głowicą musiałem zmienić przy ponad 15k to gładź idealna była. Myślałem że będzie do uśpienia :mrgreen: jak będzie czas to będą nowe łożyska.

Generalnie chce zostać przy tych częściach co mam nawet kosztem osiągów bo nie mam pieniędzy żeby wszystko teraz zmieniać. Poza tym wydaje mi się, że zamiana q-tre na treka nie miała by sensu.

co do filtra to jest problem z tym miejscem, więc albo polini air box mini albo coś innego + jakiś króciec czy coś żeby nad koło poszedł filtr, znacie coś takiego :?:
malossiego moge mieć taniej i bez wysyłki więc prosze o opinie tak samo co do tego filtra polini, mam wątpliwości czy będzie dostatecznie filtrował bo podobno dość cienka ta gąbka jest w porównaniu do np. revo s-type.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 paź 2014, 12:12 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Zmiana wydechu ma sens ponieważ ten co masz będzie Ci ograniczał możliwości cylka, używkę dobra do 250 znajdziesz i jeszcze swojego sprzedasz to Cię tanio cala operacja wyjdzie. Co do stożka to weź Malossi E5, jest nieduży i jest najlepszym stożkiem do skutera.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 paź 2014, 14:36 
*

Rejestracja: 20 lut 2014, 14:33
Posty: 44
Pojazd: Benelli 49x 09'
"Dzięki tańszej technologi udało się stworzyć wydech o osiągach porównywalnych z Tecnigas TREK, jednak odbiegający od niego wyglądem" to cytat z naszego kochanego mielochowego sklepu. Moge w to uwierzyć bo mi dał naprawde dużo. Jak już na Triopsa czy Yasuni R, to miałoby sens ale q-tre na treka, wątpie. To nie jest jakiś Leoś TT, powinien dać rade :wink:


Co do stożka to porównywałeś jakoś ? bo z tego co wiem to oba są dobre ale potrzebuje czegoś z zagiętym mocowaniem po prostu, dlatego zależy mi na opinii samego poliniego. Czemu nie brać tego cylka ? Z tego co wiem daje całkiem przyjemne rezultaty przy tych "sportowych wydechach z niższej półki" nie oczekuje że będzie leciał 120, moja wizja jest taka żeby zrobić coś z tego co mam a nie wszystko wymieniać i wydać cały hajs

Może tak, chce dobrze wykonany cylek który będzie w przystępnej cenie. Nie musi powalać mocą bo reszta musi zostać póki co. I do tego jakiś stożek co go nie zabije przez przelatujący syf. Myślałem też o ewentualnej zmianie położenia gaźnika, tak żeby filtr był pod nadkolem ale nie wiem ile to może kosztować tylko wtedy każdy filtr sie zmieści i fajnie takie coś wygląda moim zdaniem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 paź 2014, 14:47 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
120 nie poleci, nie licz nawet na to. Co do filtra to jak poszukasz na forum to było tu nawet porównanie Malossiego i Polini Airboxa i Malossi lepiej wypadł, ma dużo lepszą i grubsza gąbkę. Co do cylindra to po prostu Malossi ostatnio opuścił się na jakości, DR Evo i Top Performances Trophy to dużo lepsze cylindry w podobnych pieniązkach. Co do wydechu to nie sugeruj się za bardzo tym co tam piszą. Może i Trek to jednak mój zły pomysł, ale Triops już trochę za mocny. Poszukaj może S6 Pro Replica/Yasiek R/Arrow Extreme/Bidalot S3R.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 paź 2014, 15:32 
*

Rejestracja: 20 lut 2014, 14:33
Posty: 44
Pojazd: Benelli 49x 09'
Dzięki bo miałem obawy co do tej gąbki, tylko czytaj uważniej bo napisałem właśnie ze nie oczekuje 120 :wink: ten q-tre naprawdę daje rade a jak nie da przy 70 to przeboleje, dołoże troche i coś sie znajdzie pewnie :mrgreen: Jeszcze co do tych filtrów to revo s-type wydaje sie ciekawy, taka kopia malossi e5 box tyle że ma właśnie zmienny kat mocowania. Swoją drogą co sądzisz o szitrejsach, polini sportach i innych




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 paź 2014, 23:35 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Sory czytałem zdeka na szybkiego na telefonie i nie doczytałem :D Szitrejs to tak jak napisałeś szit to już wiesz, Poliniak dobry cylek, ale więcej mocy osiągniesz na DR Evo bądź Top Performances Trophy. Jest jeszcze Airsal który ma różne opinie, ale ogólnie go Ci nie polecam ze względu na kiepską jakość nicasilu.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 paź 2014, 13:49 
*

Rejestracja: 20 lut 2014, 14:33
Posty: 44
Pojazd: Benelli 49x 09'
Dzięki wielkie Komor :mrgreen: Dr zbiera bardzo pozytywne opinie więc zdecydowałem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy