Dzisiaj jest 29 lis 2024, 9:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2012, 14:36 
*

Rejestracja: 23 maja 2012, 6:26
Posty: 83
Pojazd: Aprilia sr50 LC 94
Hm a co sądzicie o cylindrze MALOSSI MHR 70CC (nie replica) może poczekam i na niego dozbieram. :)


Ostatnio zmieniony 20 cze 2012, 14:57 przez Koperwwy, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2012, 16:46 
**

Rejestracja: 12 gru 2011, 9:51
Posty: 371
Pojazd:
Bardzo dobry cylinder.




_________________

Piaggio Zip II:

Polini For Race 70cc & Hebo Manston 70cc
Yasuni C20
Mikuni TM 24mm
Top Racing EVO NG
Polini For Race 3G
Stage6 Wingcooler R/T
Stage6 NBR
Malossi Multivar
Stage6 Double Layer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2012, 16:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
Koperwwy, tylko, że MHR to już klasa wyżej od racing'a i twój dotychczasowy setup [oprócz napędu] go nie pociągnie. :wink:




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2012, 17:01 
*

Rejestracja: 23 maja 2012, 6:26
Posty: 83
Pojazd: Aprilia sr50 LC 94
To co musiał bym wymienić? Spalanie pewnie coś 8-9l?? ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2012, 18:40 
*

Rejestracja: 24 mar 2012, 22:44
Posty: 76
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Do wymiany gaźnik, tłumik troszkę słaby by był moim zdaniem, ale taki cylek to już jest coś a spalanie tak jak mówisz albo minimalnie mniejsze :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2012, 21:46 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
Minimalnie mniejsze :D Pali jak smok. Koledze nawet czasami 9 pali :D




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2012, 22:25 
*

Rejestracja: 24 mar 2012, 22:44
Posty: 76
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Ale trzyma się w granicach zazwyczaj 7-9 a jeżeli nie korzystasz ciągle z niego na max to nie pali nawet mniej jak 8 ;) Mi też kolega mówił że jak na tym cylku go nagle nie wyrywa do przodu i jeździ średnią prędkością to może nawet zejść do ok.6 ale to już nie jest taka zabawa jak się jeździ szybko itd. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2012, 12:59 
*

Rejestracja: 23 maja 2012, 6:26
Posty: 83
Pojazd: Aprilia sr50 LC 94
To chyba wybiore malossi mhr replica, mam nadzieje że moc będzie. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2012, 18:35 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
A co sadzice wlasnie o replice mhr ? To jest dobry wybor?




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2012, 22:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 cze 2010, 15:55
Posty: 181
Lokalizacja: Pinczyn
Pojazd:
s6 racing mk I albo Hebo MR ( oba sa bardzo dobe a i w mocy sam nie zauwazyłem wiekszej różnicy)




_________________

Najprawdopodobniej JEDYNY w Polsce Sachs SX1 FULL Racing :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2012, 13:17 
*

Rejestracja: 23 maja 2012, 6:26
Posty: 83
Pojazd: Aprilia sr50 LC 94
To wkońcu nie wiem co wybrać. ;/


Ostatnio zmieniony 24 cze 2012, 20:23 przez Koperwwy, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2012, 15:18 
*

Rejestracja: 24 mar 2012, 22:44
Posty: 76
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
w tej klasie najlepszy będzie hebo manstoon replica 70cc więc bierz go ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2012, 16:16 
*

Rejestracja: 23 maja 2012, 6:26
Posty: 83
Pojazd: Aprilia sr50 LC 94
A jakiego spalanie można sie spodziewac na takim secie z hebo manston replica 70c?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2012, 14:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2011, 18:30
Posty: 170
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd:
Około 5-7l na 100km.Wszystko zależy od regulacji.

Ja osobiście mam manstona replice i bardzo go polecam.




_________________

YAMAHA AEROX RACING/REVOLUTION 70ccm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2012, 15:33 
*

Rejestracja: 21 cze 2012, 8:36
Posty: 39
Pojazd:
a stage 6 racing? ja np polecam polini for race cylinder nie do zdarcia....
a osiagi ladne ladne:) spalanie na gazniku 17,5 5,5litra:) a chodzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2012, 15:42 
*

Rejestracja: 23 maja 2012, 6:26
Posty: 83
Pojazd: Aprilia sr50 LC 94
Hm ostanto znalazłem cylinder stage6 sport pto 70cc MK ii w dobrej cenie, moc piszą ze ok 17 km, może ktoś sie wypowie na temat tego cylindra?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2012, 19:05 
**

Rejestracja: 12 gru 2011, 9:51
Posty: 371
Pojazd:
Z tego co słyszałem to po przeniesieniu się Firmy Stage6 z Atheny to robią gorsze cylindry. Dużo ludzi w niemczech narzeka na Cylindry Stage6 MKII




_________________

Piaggio Zip II:

Polini For Race 70cc & Hebo Manston 70cc
Yasuni C20
Mikuni TM 24mm
Top Racing EVO NG
Polini For Race 3G
Stage6 Wingcooler R/T
Stage6 NBR
Malossi Multivar
Stage6 Double Layer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2012, 21:37 
*

Rejestracja: 23 maja 2012, 6:26
Posty: 83
Pojazd: Aprilia sr50 LC 94
Czyli słabo u nich z wytrzymłością??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2012, 9:02 
*

Rejestracja: 21 cze 2012, 8:36
Posty: 39
Pojazd:
a stage 6 racing? jak z wytrzymałością i osiągami?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2012, 9:37 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
Wytrzymałosc ok i osiagi piekelne. Wszystkie mk II sa gorszej jakosci ??? A Racingi ?




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy