Dzisiaj jest 02 gru 2024, 8:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Jaki Cylinder
Post: 08 gru 2012, 19:14 
*

Rejestracja: 18 sie 2012, 19:37
Posty: 1
Pojazd:
więc zatarł mi się cylinder więc trzeba go zmienić i zasadniczo to myślałem nad tym:

http://www.shop.mieloch.pl/cylinder-kit ... 4081.bhtml

oraz

http://www.shop.mieloch.pl/cylinder-kit ... 2966.bhtml

W zasadzie to chciałbym się dowiedzieć czym się różnią, i który lepszy :)


;) szerokści


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2012, 20:44 
*

Rejestracja: 24 lis 2012, 10:47
Posty: 177
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Sezon temu miałem 4 t i wsadziłem do nego Kit Tec Performance 80cc i ładnie leciał ok. 80km/h i bardzo duzo mocy nabrał . Docierałem go przez 300km/h i ładnie sie dotarł :D

Myśle że te dwa cylki sa dobre . Arisal napewno mocniejszy .

Proponuje Tobie Teca. Tani i solidny :D




_________________

Zapraszam Do mojego Boobstera http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... cc#2339862 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2012, 10:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2012, 12:06
Posty: 96
Lokalizacja: Kuny
Pojazd:
ja jestem za airsalem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2012, 13:44 
*

Rejestracja: 24 lis 2012, 10:47
Posty: 177
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
No Arisal napewno lepszy ale też troche droższy ( ok 100zl ) a jakosciowo nie aż tak dużo sie różnią :D




_________________

Zapraszam Do mojego Boobstera http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... cc#2339862 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2012, 13:52 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Wszystko zależy od tego jak dany cylinder będzie użytkowany.Jeśli dajmy na to dobrze go dotrzesz jak i również będziesz go eksploatował należycie to teoretycznie Airsal powinien Ci zapewnić bezproblemową eksploatację przez wiele tysięcy kilometrów.A jak to przystało na silnik tego typu,wymiana oleju dajmy na to co 1500 - 2000 km,oraz regulacja gaźnika oraz napędu zapewniająca zakres obrotów w których cylinder nie będzie wyżyłowany,a będzie w pełni wykorzystana jego moc.Podpowiem,że ten cylinder lubi obroty w granicach 6 - 7 tys. maksymalnie.Lecz każda regulacja wygląda inaczej.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy