Dzisiaj jest 25 kwie 2025, 22:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 17:20 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 22:39
Posty: 81
Lokalizacja: Tomaszów
Pojazd:
Ja polecam albo castrola racing 2t albo motula 510 półsyntetyk jeżdziłem i zostawia małe nagary polecam. Nalej najlepiej półsyntetyk bo to kompromis dobry olej za niewygórowaną cene byle nie miksol.




_________________

Simson sr 50>Jincheng Knight 50@70>Piaggio NRG lc>Zipp Quantum>
Obecnie NRG Mc2 '99 Lc Sport Series
- Cylinder TOP Performances Trophy 50cmm
- leo vince tt
- dellorto 17,5
- Sprzęgło + dzwon TGB
- Wariator TGB rolki 4,3gr
- v max 100-105 licznikowe


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 17:47 
**

Rejestracja: 17 paź 2009, 16:42
Posty: 276
Lokalizacja: lbn
Pojazd:
sebek ty chyba sobie kupiles skuter zeby jezdzic w niedziele do kosciola i to tez nie za szybko zeby sasiedzi nic mowili:)
juz nie jeden silnik w 2 t zlozylem i nie jeden cyl widzialem dojechany wiec mi nie pie**dol głupot . a i nagar caly nie zejdzie fakt ale kapke i to silnik wydmuchac kanalem:)
przeciez nagar nie odejdzie platem tylko bedzie sie wykruszal po troszku :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 18:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2010, 20:42
Posty: 51
Lokalizacja: Legnica [DL]
Pojazd:
Ja leje do 2t Agip'a i daje eleganco rade:)




_________________

[center]Obrazek[/center]
[center]Moja <3
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=62093[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 20:21 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
alkodras, oto mi chodzi, że będzie się kruszył, ale to wystarczy, żeby zatrzeć. Co mnie to obchodzi, że silniki 2T składasz?? Te silniki to żadna filozofia, więc nie wiem czym się tu chwalić. Na niedzielę to ty se możesz hulajnogą pośmigać jak mama nie patrzy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 20:26 
**

Rejestracja: 17 paź 2009, 16:42
Posty: 276
Lokalizacja: lbn
Pojazd:
heheeh to prawda ze jedze co niedziele ale bardzo extremalnie :P ale te kwaleczki to nie sa centymetowe tylko mikro milimetry i nawet mniesze:) prawie nie widoczne:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 20:28 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Mikromilimetra nie zobaczysz gołym okiem :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 22:04 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 22:39
Posty: 81
Lokalizacja: Tomaszów
Pojazd:
Nie zatrze ale przytrze co najwyżej. Zreszta na wysokich obrotach to oderwany nagar pujdzie w wydech wieć niema się czym stresować.




_________________

Simson sr 50>Jincheng Knight 50@70>Piaggio NRG lc>Zipp Quantum>
Obecnie NRG Mc2 '99 Lc Sport Series
- Cylinder TOP Performances Trophy 50cmm
- leo vince tt
- dellorto 17,5
- Sprzęgło + dzwon TGB
- Wariator TGB rolki 4,3gr
- v max 100-105 licznikowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 8:58 
*

Rejestracja: 04 maja 2010, 20:54
Posty: 37
Lokalizacja: Baby
Pojazd:
ja jezdziłem troche na tym orlenowskim 2t to pełono nagaru w kanale wydechowym było;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 11:30 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2010, 11:21
Posty: 252
Pojazd:
castrol power racing 2t to najlepszy olej:d




_________________

^^Yamaha Bws^^
~sportowy pasek Polini
~przeciwtalerz wariatora Top Racing
~sprzęgło i dzwon sprzęgła z Yamahy Aerox
~Wkład filtra powietrza firmy STAGE6
~manetki STR8
~Sprężyna centralna +7%
~rolki 5,2 grama
~Wydech Polini For race 2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 13:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2009, 17:44
Posty: 137
Lokalizacja: Włodawa
Pojazd:
Nie wypowiem się w kwestii nagaru bo widzę tu już wystarczającą liczbę ekspertów w tej dziedzinie :P
A co do oleju to polecam Valvoline Durablend 2T syntetyk (czerwona butelka)


Obrazek


Sam go używam nie mam żadnych zastrzeżeń. Po tym oleju nie kopci tak z rury bo to olej o zmniejszonym dymieniu więc jest git :P jest też tani ok 30zł
Możesz go smiało lać a ten orlenowski odstaw jak najszybciej "!!" Ja go leje jedynie do Rometa i WSK :P




_________________

:::Życie motocyklisty liczy się w kilometrach, a nie w latach:::

SPRZEDAM! Zbiornik oleju do Yamahy Neos/MBK Ovetto


Ostatnio zmieniony 07 cze 2010, 13:55 przez bartek_145, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 14:20 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
Klakier pisze:
Nie zatrze ale przytrze co najwyżej. Zreszta na wysokich obrotach to oderwany nagar pujdzie w wydech wieć niema się czym stresować.

Sam nagar nie wyleci.

Sebek! Nie karm trolla.


Ostatnio zmieniony 07 cze 2010, 14:21 przez Van Holden, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 13:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2010, 22:22
Posty: 403
Lokalizacja: Rawicz
Pojazd:
w mojej okolicy podobno jest castrol w srebrnej butelce 28zł za litr bo tam jest sklep przy hurowani czy jakoś tak :D




_________________

Sprzedam całą Aprilie SR na częsci
gg 1064217




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 9:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2009, 15:50
Posty: 369
Lokalizacja: Międzychód - Wlkp.
Pojazd:
castrol 2t racing ! najlepszy moim zdaniem... orlenowskiego nie lejcie bo szybko później sie tłumiki zatykają ..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 12:39 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 22:39
Posty: 81
Lokalizacja: Tomaszów
Pojazd:
Ja obecnie też leje Castrola Racinga 2T :)




_________________

Simson sr 50>Jincheng Knight 50@70>Piaggio NRG lc>Zipp Quantum>
Obecnie NRG Mc2 '99 Lc Sport Series
- Cylinder TOP Performances Trophy 50cmm
- leo vince tt
- dellorto 17,5
- Sprzęgło + dzwon TGB
- Wariator TGB rolki 4,3gr
- v max 100-105 licznikowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 19:08 
*

Rejestracja: 21 mar 2010, 21:45
Posty: 128
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Ja leje esso ! Polecam go, on jest na poziomie Castrola 2 T Racing :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2010, 14:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 17:22
Posty: 78
Lokalizacja: K-lin
Pojazd:
Ja polecam wam olej Bardahl mc . Olej z najwyższej półki 40 zł/litr ale naprawdę warto.
Nie zostawia wiele nagaru .




_________________

Jak ruc*ać to księżniczki, jak jeździć to Yamahą ;))




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2010, 15:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2009, 15:50
Posty: 369
Lokalizacja: Międzychód - Wlkp.
Pojazd:
19Rysio23 pisze:
Ja leje esso ! Polecam go, on jest na poziomie Castrola 2 T Racing :)


ile kosztuje i jak sie nazywa, esso ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2010, 11:17 
Zbanowany

Rejestracja: 09 cze 2010, 13:29
Posty: 95
Pojazd:
ELF 2dx Ratio- polecam ten olej bardzo dobry i tani 22zł w sklepie ;) (KLIK)




_________________

TGB 101s __ROK 2008__(kupiony w 09[salon])__KOLOR CZERWONY ^^

Optyka:
zdjęte prawe lusterko ^^

Mechanika:
---W WAKACJE--- ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2010, 22:17 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 22:39
Posty: 81
Lokalizacja: Tomaszów
Pojazd:
Ten elf to zaspecjalny nie jest "MINERALNY" olej jest raczej do starszych niewysilonych silników.




_________________

Simson sr 50>Jincheng Knight 50@70>Piaggio NRG lc>Zipp Quantum>
Obecnie NRG Mc2 '99 Lc Sport Series
- Cylinder TOP Performances Trophy 50cmm
- leo vince tt
- dellorto 17,5
- Sprzęgło + dzwon TGB
- Wariator TGB rolki 4,3gr
- v max 100-105 licznikowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2010, 23:10 
Zbanowany

Rejestracja: 09 cze 2010, 13:29
Posty: 95
Pojazd:
to jaki bardziej polecacie ? bo wlasnie na świecy mi się przez ten olej zbiera taki brązowy suchy nalot z góry a tak to wszystko w porządku już rok jeżdżę na nim mam 5,500 wbite ponad i śmigam ;d i jest tani bo kosztuje 22zł więc nie chcę przejść na taki żeby zaraz 50 kosztował ;d do 30 zł jakiś, ale u mnie w sklepach pewnie nie ma takich .. ;p




_________________

TGB 101s __ROK 2008__(kupiony w 09[salon])__KOLOR CZERWONY ^^

Optyka:
zdjęte prawe lusterko ^^

Mechanika:
---W WAKACJE--- ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy