Dzisiaj jest 22 lut 2025, 22:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 gru 2014, 17:03 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
witam kumpel mnie prosil bym dał temat na forum jaki przeciwtalez do multivara [jakis sportowy czy zwykly wystarczy] bo jego poprzedni rms ma progi i bicie [przez to pekaja paski?]

mysli ze do multivara najlepszy bedzie malosi bo nawet na mielochu pisza ze dedykowany do niego
a moze jednak jakis inny?? stage polini motoforce? cena nie gra roli ma byc mocny i dawac cos na osiagach [tak moiw] dla mnie szkoda kasy no ale jego pieniadze nie bede sie zadził

czy duzo da taki przeciwtalerz? pozwoli paskowi wejsc wyzej na wariator? czy sa duzo lzejsze od seri? jesli ktos zna wagi to mile widziane poszczegulnych [i jaka waga seri dla porownania]

bo oczywiscie im naped lzejszy tym szybciej i wiecej obrotów wykreci


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 gru 2014, 17:26 
*

Rejestracja: 16 wrz 2013, 17:22
Posty: 153
Pojazd: Yamaha aerox/Aprilia leonardo
ja mam do multiwara przeciwtalerz motorforce racing ale kupiłem go dla tego że był tani a dedykowany malossi ventilwar do mojego silnika był nie dostępny a stage 6 nie ma wiatraczka tylko trzeba dokupić osobno plastikowy ! no i dał mi on lepsze przyśpieszenie ale może tylko dlatego że mój mógł być już trochę zużyty ! no i ciekawostka pokryty on jest specjalną warstwą chyba teflonu z tego co pamiętam no i temp przeciwtalerza po przejechaniu się jest bardzo niska jest troche ciepły a multiwar jest gorący że prawie parzy !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 gru 2014, 17:45 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
no wiem ze temperatura jest znacznie nizsza i chlodzi caly naped lepiej ale czy to prawda ze daje lepsze przyspiesznie i troche v maxu jest to doczuwalne warto taki przeciwtalez kupowac czy wybic mu to z glowy i niech cos innego kupi

i zastanawiam sie czy ten dedykowany najlepiej cos da czy kazdy bedzie odzialowywal tak samo

i czy jak jest krzywy to mzoe zrywac paski i pogarszac v max ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 gru 2014, 18:06 
*

Rejestracja: 16 wrz 2013, 17:22
Posty: 153
Pojazd: Yamaha aerox/Aprilia leonardo
ja bym na miejscu twojego kolegi wymienił na malossiego ventilwara dedykowanego do nie go i spokój !
zwłaszcza że jest krzywy ! a co do osiągów to na pewno będzie lepiej ale aż jakiejś ogromnej różnicy bym się nie spodziewał!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 gru 2014, 19:12 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
a co moze powodowac krzywy przeciwtalerz???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 gru 2014, 14:53 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Krzywy talerz to gorsze osiągi i niszczenie paska. Ja bym wybrał najtansza opcje czyli pewnie serie, bo tuningowe dają tyle ze nie warto zmieniać. Chyba ze mala roznica cenowa jest.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 gru 2014, 19:02 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
a ten dedykowany do multivara to nie będzie czuć różnicy? bo teraz smiga na polini

a czego mogło byc powodem ze po regulacji ciskał 95 lajtowo do 105 jak sie rozbujał pozniej przez 2 dni dobrze pozniej jezdziłem z kumplem z 2 h i 90 pare z nim zamykał a z dnia na dzien gorzej gorzej i 90 max w ciagu raptem chyba 4 dni co to mogło byc bo sie zastanawiam bo na nowym secie mam podobnioe na poczatku smigał dobrze a teraz max niecała stówka a było 110[i tak slabo jak na streetrace]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 gru 2014, 19:38 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
pawloabc pisze:
a stage 6 nie ma wiatraczka tylko trzeba dokupić osobno plastikowy

Do CNC wiatraczek nie jest potrzebny, a w R/T u siebie mam wiatraczek, ale on jest w zestawie, a r/t kosztuje koło 150zł, takze lepiej zainwestować w cos innego. Ja brał bym CNC, albo Malossi Multiventil




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy