Dzisiaj jest 22 lip 2025, 18:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Jaki silnik najżywotniejszy?
Piaggio/Gilera 38%  38%  [ 51 ]
Minarelli 44%  44%  [ 60 ]
Peugeot 6%  6%  [ 8 ]
Morini 4%  4%  [ 6 ]
Honda 7%  7%  [ 10 ]
Liczba głosów : 135
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2011, 22:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 8:27
Posty: 803
Pojazd:
seku145 pisze:
Najżywotniejsze, oraz najbardziej podatne na tuning : Minarelli Horizontal oraz P/G


Dokładnie!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 10:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
A ja osobiście uważam honde za najlepsze silniki. Ale jeżeli chodzi już o motocykle :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 11:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Mój przykład:
-Aprilia Rally LC (min hor) bez dotykania cylindra/wału/łożysk mam przebieg 43 tyś km i dalej licznikowo mam 95km/h, ale przed 40tyś km musiałem zmienić wariator, przeciwtalerz i sprzęgło, dzwon się jeszcze nadawał ale też zmieniłem, wcześniej korektor momentu obrotowego mi padł. Z awarii poważniejszych to 2x padła pompa wody i raz uszczelka pod głowicą. Więc można.

Wg GPS'u na Nokii E72 przy 60km/h na liczniku pokazywało mi na telefonie 55km/h :) .




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 11:34 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2010, 9:59
Posty: 220
Lokalizacja: zbk
Pojazd:
Chyba zależy jeszcze od tego czy silnik jest na blokadach, czy jest seryjny czy tuningowany




_________________

Obrazek

...:::Wszyscy z Wawy i okolic-Wbijać:::...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 11:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
kamilos895 pisze:
Chyba zależy jeszcze od tego czy silnik jest na blokadach, czy jest seryjny czy tuningowany

Ameryke odkryłeś. :roll:
Każdy tu mówi o seryjnych to 2 sprawa jakbyś nie zauwazył :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 11:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
kamilos895 pisze:
Chyba zależy jeszcze od tego czy silnik jest na blokadach, czy jest seryjny czy tuningowany

Ja jak go kupiłem 5 lat temu miał 25tyś km co uważam że to nierealne ale mniejsza z tym (rocznik 96 sprowadzony z Włoch). Miał 2 blokady- na wydechu i na wariatorze ale też to jest nierealne bo z łatwością zwężkę wywaliłem więc było coś kombinowane a założenie tych 2 blokad to sprawa bardzo łatwa.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 11:43 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2011, 16:22
Posty: 479
Pojazd:
P/G chyba taka njalepsza czołowo z mianrelli. Generalnie trudno z tych 2 marek wyodrębnić tę najlepszą. Obie są świetne ale głos oddałem na P/G.




_________________

Mbk bOOster NG 98r. :
-70tka
-króciec top racing
-Gaźnik 21mm + air box
-Hebo NG , rolki 3.4g + talerz Hebo nickiel
-pasek Polini Race
-Polini 2g + Stage6 wingcooler Team + 60% hebo
-Tecnigas Trek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: re:
Post: 09 kwie 2011, 12:03 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 15:15
Posty: 187
Pojazd:
Gilera mam najechane 76k km wymienialem tylko raz świecę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 12:46 
*

Rejestracja: 29 mar 2011, 15:40
Posty: 64
Pojazd:
Dla mnie ten temat jest bez sensu bo tak naprawdę każdy będzie chwali to co ma. Osobiście jeździłem i kymco i peugeotem, aeroxem i p/g i wszystkie mają bardzo dobrą żywotność i to samo się ma do osiągów że w rzeczywistości są prawie takie same (mówie o serji) i nie wiem jaki sens ma podniecanie się że np. p/g pojedzie o 5 km/h szybciej od minarelli. Chyba że mówimy o sqtach po tunie to wtedy minarelli i p/g ma najlepsze osiągi bo do nich jest najwięcej części.
A co do silników 2T a 4T to sprawa jest prosta 2T=większe obroty= większa moc= krótsza żywotność A 4T= niskie obroty= mała moc= większa żywotność




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 17:00 
*

Rejestracja: 06 mar 2011, 15:47
Posty: 144
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd: Rasing China
hehe jak na bazarze... silnik silnikiem jak się dba tak się ma..... w tym przypadku chodzi tylko o użytkowanie i nic więcej. Wiadomo silniki Minarelli są najbardziej popularne wśród skuterów. A i powiem wam ciekawostkę ;-) Kupiłem skuter zipp Quantum z kopią tego silnika i ze zdumieniem patrzę na jakoś wykonania tego silnika... nie mówię tutaj o plastikach czy wykończeniu ale o samym napędzie. Silnik jakościowo nie odbiega od oryginału!!! zarówno żywotnością jak i osiągami.... mi na serii leciał 75 realne przy full serii a jak wiadomo Quantum jest ciężkim skuterem... Ale wróćmy do sedna tego postu. Skoro nasi chińscy bracia go kopiują i daje radę to coś w tym musi być;-)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 19:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Sinedd pisze:
seku145, zgadza się. Neos realnie wyciąga 65km/h mimo, że każdy twierdzi, że 75. Rox 75, P/G 80 i to jest granica możliwości serii .;)


Jeszcze może na laptopie mam zdjęcie z GPS'u jak mój totalnie seryjny Runner miał 105 km/h (wskazówka wtedy była grubo poza skalą ;) ). Więc ... :) 80 km/h tak - ale dla AC.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 19:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
Sendzia, Dalej patrz na prędkość licznikową :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 19:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Ja mówię, na GPS było 105 :) Na liczniku tak ze 130 :) Czyli zgodnie z 'zasadami' bo Runner na liczniku 120 przekłamuje o 25 km/h , na liczniku 80 przekłamuje około 15 km/h. A z kolei ten elektroniczny licznik do p/g okłamuje o 2-3 km/h względem gps , mój brat max Gilerą Ice szedł 82-83 więc 80 w A/C jest si :)

A z kolei licznik w moim Rieju jest tak samo wyskalowany jak w Golfie III 1.9 TDI AFN , Octavii 1.6 ;)


Ostatnio zmieniony 09 kwie 2011, 19:32 przez Sendzia, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 19:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
Sendzia, ale przecież to nie możliwe :lol:
Jakim cudem tyle osiągnełeś runnerem na seri? Hahaha Dobre dob :mrgreen: re!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 19:48 
***

Rejestracja: 17 sty 2010, 12:22
Posty: 1052
Lokalizacja: opole
Pojazd:
kymco są dobre ;) do serwisu znajomego przyjeżdża bet&win 87 tyś przejechane i s9 56 tyś
a mechanik ma apke mina hor ac 41tyś :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 20:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 22:17
Posty: 237
Lokalizacja: Leszno
Pojazd:
Kymco17, napisze do cb gdzieś za rok, bo teraz mam przejechane 13tys. do przyszłego powinienem mieć już te 30+tys. to opisze




_________________

"Nie sztuka się rozpędzić, sztuką jest się zatrzymać ;]"
"Jeździj tak szybko jak twój anioł stróż potrafi latać"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 20:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Sendzia, To teraz pomyśl sobie takie cos.
Jak na serii Ci leci 105km/h (50cc), to popatrz.
Dajesz sportowy tłumik. Teoretycznie daje zaużmy 7km/h.
Mamy już 112km/h. Dodaj wariator który niech da też 7km/h.
Mamy 119km/h. Pomyśl co by było na high-endzie xD
190km/h jak nic !!

Na 50cc seri napewno Ci nie leci 100km/h.
Chyba na 125cc.




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 20:45 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2011, 19:50
Posty: 211
Lokalizacja: LoP
Pojazd:
NA zwyklej 50cc serii max mozna wysicnac 70realne




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=135023
sprzedam licznik sigma pilnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 21:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
KingPin pisze:
Gilera mam najechane 76k km wymienialem tylko raz świecę.

Te 76 tyś km to chyba linkę na wiertarkę dałeś i sobie kręciłeś bo aż zaplułem monitor z wrażenia.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 21:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Ciężko zbadać..najlepiej żeby jakiś ogarnięty człowiek dotarł i jeździł w serii ile się da kilometrów. Ostatnio się przekonałem, że p/g jest wytrzymalsze od mina. Lecz to zależy od stylu jazdy, a przede wszystkim od dotarcia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy