Dzisiaj jest 22 lut 2025, 18:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 sty 2016, 22:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Witam wyjechałem dzisiaj skuterkiem na ulice i byłem w pobliskim sklepie i zakupiłem benzynę ekstrakcyjną do przeczyszczenia napędu i tutaj zastanawiałem się nad smarem. Oferowali mi smar wysokotemperaturowy miedziowy w spreju, bo aktualnie tylko to mieli. Pojechałem do innego i babka się nie znała i pokazywała mi smar do łożysk do 140 stopni C. Jaki to ma być smar? Zwykły czy w spreju, czy do łożysk itp. proszę o pomoc :) pozdrawiam

-- 27 sty 2016, 23:31 --

Może być w spreju? czy lepiej normalny




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 sty 2016, 6:09 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Do kopki może być w sprayu ale sam zabierak warto przesmarować smarem stałym (delikatnie). Korektor momentu obrotowego tylko smar stały. Ja używam smaru grafitowego z dwusiarczkiem molibdenu, daje radę w trudnych warunkach. Oczywiście ten do łożysk też się powinien nadać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sty 2016, 15:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
W weekend jadę na basen to skoczę do sklepu zippa i zobaczę jakie tam mają :)




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sty 2016, 16:53 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
napęd dość mocno się potrafi nagrzać + siła odśrodkowa robi swoje do 140c może starczyc , osobiście używam syntetycznego niby -30do +250 do kupienia np. castorama i podobne , w takim niedużym ,,wyciskadełku "




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sty 2016, 17:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Ja też chcę kupić taką małą tubkę,bo większa mi nie potrzebna. Chce jakiś lepszy kupić ,żeby po kawałku znów nie trzeba było smarować




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sty 2016, 18:09 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Temperatury na korektorze momentu obrotowego bym się nie obawiał, bo najbardziej grzeje się dzwon sprzęgła. Siła odśrodkowa to tylko na zabieraku kopki jest ważniejsza, by nie upaćkało paska. Sam korektor ma uszczelniacze, dzięki którym smar nie wypływa. Oczywiście nie pakujemy tam tego pięć kilo tylko odrobinę na palec, by te bolce miały smarowanie. Inaczej smar zostanie wyrzucony na pasek oraz bieżnię. Należy tez pamiętać o dokładnym wyczyszczeniu korektora, bo jak się zacznie zacinać z braku smarowania to pasek napędowy na 100% urwany.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 sty 2016, 20:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Wszystko elegancko kupiłem smar, benzynę ekstrakcyjną pierw zabrałem się za sprzęglo wszystko oczyściłem z brudu,smaru przesmarowalem od nowa korektor założyłem sprężynki s6 średnie, centralke średnią z zestawu s6 medium... Przyszła pora na wariator, ja uradowany i ciekawy jak to będzie chodzić wsadzam rolki 5g do kagańca no i... Myślałem że zamówiłem na 16mm a przyszło na 13mm... No i jest niby wszystko okej ape kaganiec nie wchodzi na frez co się wiąże z tym, że całe wario nie pasuje... Mam nadzieję że będe mógł to zwrócić... Wariator,rolki,kaganiec wyciągnietę dopiero z pudełka,nówka. Jedynie sprezyne centralna założylem,ale nie ruszałem skutera z miejsca,ani go nie odpalałem... :(

-- 30 sty 2016, 15:31 --

Napisałem do sklepu i zdemontowałem sprężyne, jak nowa. O elementach wariatorach nie wspominam, bo dopiero z pudełka wyjęte

-- 30 sty 2016, 21:48 --

Mam jeszcze pytanie... kolejny raz urwał mi się gwint w nakrętce sprzęgła.. chodzi o tą nakrętke co się skręca od strony dzwona ta główna. Jak skręcałem to już czułem ,że się w kółko kręci. Czy ja za mocno dokręcam? Mam dokręcać z całej siły aż nie pójdzie więcej czy jak? Z nakrętki po prostu odpadł gwint, nie wyrobił się :roll: Aktualnie dokręcam, aż nie idzie dalej




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 sty 2016, 21:50 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
Oglądnij gwint na wałku może już slaby i nakretki będą siadać , ogólnie te nakrętki ze sklepów ,,skuterkowych"są dość miękkie mi też padła , znalazłem w warsztacie samochodowym gatunkową i trzyma a kilka razy już odkręcana podczas regulacji zmiany paska smarowania




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sty 2016, 0:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Na gwincie nawet śladu nie ma, jak nowy :lol: Kupię jeszcze raz tą nakrętke w poniedziałek




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lut 2016, 20:46 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Też mi się to stało ostatnio. Spróbuj dopasować od jakiegoś starego motoroweru, a będzie wytrzymalsza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lut 2016, 21:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Byłem w zippie,bo był najbliżej i kupiłem 2 od sprzęgła (z czego 1 wsadziłem) i 1 zapasową do wariatora. Sklep poszedł na ugodę i wysyłają mi kaganiec i tulejkę na 16mm tylko ja płacę za wysyłkę, jutro wsadzam :<

-- 02 lut 2016, 22:22 --

P.S da mi coś stage6 sport pro (wariator) na prędkości maksymalnej? :P Przyśpieszenie mam kosmos, ale v-max tylko 75kmh gps ;/ licznikowe 80 oczywiście po wyregulowaniu




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy