Dzisiaj jest 23 lut 2025, 23:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 

Jaki sportowy wydech do Keeway Focus?
LeoVince ZX 25%  25%  [ 2 ]
LeoVince ZX-R 13%  13%  [ 1 ]
LeoVince TT 13%  13%  [ 1 ]
Stage6 Pro Replica 0%  0%  [ 0 ]
TECNIGAS Next-R 25%  25%  [ 2 ]
Yasuni Z 25%  25%  [ 2 ]
Yasuni R 0%  0%  [ 0 ]
Laser X-Pro 0%  0%  [ 0 ]
Liczba głosów : 8
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 lip 2014, 21:19 
*

Rejestracja: 02 lip 2014, 20:42
Posty: 7
Pojazd: Keeway Focus
Witam!

Posiadam skuter Keeway Focus. Na blokadach maksymalnie jechał 62 km/h, więc postanowiłem zdjąć blokady. Chciałbym teraz troszkę ten skuter "ulepszyć". Na pierwszy ogień chciałbym kupić wydech, więc jaki byście polecili? Chciałbym, żeby skuter zyskał na przyśpieszeniu oraz fajnym "dźwięku". Maksymalna cena tego to 450 zł. Na razie znalazłem takie wydechy:

- LeoVince ZX
- LeoVince ZX-R
- LeoVince TT
- Stage6 Pro Replica
- TECNIGAS Next-R
- Yasuni Z
- Yasuni R
- Laser X-Pro

Prosiłbym o argumentowanie, dlaczego właśnie ten. Jestem otwarty na propozycje :)

Jeśli zły dział, to proszę o przeniesienie.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 03 lip 2014, 4:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2011, 15:51
Posty: 516
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd: Longjia L-Evo
Uważam, że zakładanie tematu i pytanie w nim o sportowy wydech do seryjnego skutera to lekka przesada. Ten temat był już wałkowany tysiące razy na różnych forach jak i na tym, wystarczy się trochę wysilić i poszukać odpowieniej frazy w wyszukiwarce. To tak na przyszłość.

Jako że jesteś nowy to przedstawię ci wykres:

Obrazek

Ewidentnie wynika z niego, ze największą moc uzyskuje leovince tt, lecz dzieje się to w małym zakresie obrotów, więc lepszym wyborem będzie yasuni z, który osiąga trochę mniejszą moc, ale jest ona w znacznie szerszym paśmie obrotów przez co on jest najlepszym wydechem do seryjnego cylindra.




_________________

Obrazek

Kliknij na obrazek, aby przejść do tematu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lip 2014, 10:53 
*

Rejestracja: 02 lip 2014, 20:42
Posty: 7
Pojazd: Keeway Focus
Dzięki za odpowiedź - czytałem wszystko co znalazłem w Google, ale nie dało mi odpowiedzi, a w żadnym nie były zawarte wszystkie wydechy które tutaj wymieniłem.

Słyszałem, iż wydechy Yasuni szybko rdzewieją - co w takiej sytuacji zrobić?
I następne pytanie - Czym różni się wydech stojący od leżącego?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lip 2014, 11:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2011, 15:51
Posty: 516
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd: Longjia L-Evo
Każdy wydech rdzewieje w tym samym tempie, dużo zależy od pielęgnacji i warunków jazdy. Wydech nie może być stojący lub leżący, może być przeznaczony do cylindra stojącego lub leżącego.




_________________

Obrazek

Kliknij na obrazek, aby przejść do tematu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lip 2014, 19:43 
*

Rejestracja: 02 lip 2014, 20:42
Posty: 7
Pojazd: Keeway Focus
A skąd mam wiedzieć czy mam cylinder stojący lub leżący? Wiem to, że jest on seryjny :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lip 2014, 1:13 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Zenderable pisze:
A skąd mam wiedzieć czy mam cylinder stojący lub leżący? Wiem to, że jest on seryjny :)

Wystarczy że spojrzysz na silnik..
jakub681 pisze:
Każdy wydech rdzewieje w tym samym tempie, dużo zależy od pielęgnacji i warunków jazdy. Wydech nie może być stojący lub leżący, może być przeznaczony do cylindra stojącego lub leżącego.

Wcale, że nie każdy tak samo rdzewieje, akurat nowe Yaśki okropne są, mają cienką blachę i szybko pękają.
A co do wydechu to ja pozostaje przy Tecnigasie Next-R, który jest idealnym wydechem pod serię.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lip 2014, 6:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2011, 15:51
Posty: 516
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd: Longjia L-Evo
Wydech może pęknąć tylko i wyłącznie od złego montażu i występujących od tego naprężeń. Choćby wydech był z blachy cienkiej jak gazeta i miał źle wykonane spawy przy poprawnym montażu i normalnym użytkowaniu nie ma prawa pęknąć. Najwyraźniej powołujesz się na przykłady z internetu gdzie nie wiesz w jaki sposób pojazd był użytkowany i w wyniku jakich wydarzeń pękł ten wydech. Co do rdzewienia, najszybciej rdzewieje stara i juz nie zapewniająca przyzwoitej mocy konstrukcja o nazwie tecnigas next-r ma ona już trzech następcow, którzy rdzewieją równie szybko jak on.




_________________

Obrazek

Kliknij na obrazek, aby przejść do tematu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lip 2014, 8:36 
*

Rejestracja: 02 lip 2014, 20:42
Posty: 7
Pojazd: Keeway Focus
OK, z tego co wyczytałem to mam cylinder leżący - czyli muszę kupować wydechy pod właśnie taki cylinder?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lip 2014, 8:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2011, 15:51
Posty: 516
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd: Longjia L-Evo
Musisz kupić wydech pasujący pod twój skuter, czyli pod keewaya.




_________________

Obrazek

Kliknij na obrazek, aby przejść do tematu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lip 2014, 10:55 
*

Rejestracja: 02 lip 2014, 20:42
Posty: 7
Pojazd: Keeway Focus
Silnik Keewaya jest wzorowany na silnikach Minarelli Horizontal, więc pasują części od tego :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lip 2014, 15:09 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
jakub681 pisze:
Wydech może pęknąć tylko i wyłącznie od złego montażu i występujących od tego naprężeń. Choćby wydech był z blachy cienkiej jak gazeta i miał źle wykonane spawy przy poprawnym montażu i normalnym użytkowaniu nie ma prawa pęknąć. Najwyraźniej powołujesz się na przykłady z internetu gdzie nie wiesz w jaki sposób pojazd był użytkowany i w wyniku jakich wydarzeń pękł ten wydech. Co do rdzewienia, najszybciej rdzewieje stara i juz nie zapewniająca przyzwoitej mocy konstrukcja o nazwie tecnigas next-r ma ona już trzech następcow, którzy rdzewieją równie szybko jak on.

Miałeś Next-R ze się wypowiadasz? Nie miałeś to nie mów, mi po ponad 5k jazdy w każde warunki poza śniegiem, komora rezo ledwo co złapała nalotu rdzy, a kolanko już ma więcej nalotu. I jest to jeden z najlepszych wydechów pod serie wiec nie pier*** głupot. A nowe Yaśki pękają bo są smieciowate i tyle, stare są duzo lepsze.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lip 2014, 20:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2011, 15:51
Posty: 516
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd: Longjia L-Evo
A miałeś Yasuni, że tak mówisz? Kuzyn miał next-r to wiem jak to rdzewiało i nie wciskaj tu bajek, że są odporne na korozję.




_________________

Obrazek

Kliknij na obrazek, aby przejść do tematu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lip 2014, 21:26 
*

Rejestracja: 02 lip 2014, 20:42
Posty: 7
Pojazd: Keeway Focus
Niedługo mam 16 lat, więc może lepiej nie wydawać na "pierdziawkę", zdać A1 i kupić prawdziwy motocykl? Lub po prostu coś lepszego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lip 2014, 21:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2011, 15:51
Posty: 516
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd: Longjia L-Evo
125 to według ciebie prawdziwy motocykl? Nie żartuj :lol:
A1 kosztuje około 1000zł, więc nie warto.




_________________

Obrazek

Kliknij na obrazek, aby przejść do tematu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lip 2014, 2:09 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
jakub681 pisze:
A miałeś Yasuni, że tak mówisz? Kuzyn miał next-r to wiem jak to rdzewiało i nie wciskaj tu bajek, że są odporne na korozję.

Nie no człowieku chcesz żebym Ci tu wrzucił zdjęcie mojego Next-R?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lip 2014, 0:20 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Komor Wszystko Ci nie pasuje, wszystko szajs, barikit gówno, yasuni chu*owe, to takie to srakie, weź się chłopie zamknij i uspokój, bo Twoimi postami nic nie wnosisz, pier*olisz od rzeczy i nic z tego nie wynika, nie znasz się na częściach to się nie wypowiadaj, bo nie masz bladego pojęcia o firmach, przeczytasz coś raz w internecie i o proszę taki jestem mądry, ja wiem, bo pisało na forum, świetnie, nie tędy droga, naucz się, że nie wszystko co piszą na forach to prawda i weź się chłopie do roboty, bo nie wiem, czy byś potrafił gaźnik odkręcić, jakbyś poradnika nie oglądał...




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lip 2014, 2:41 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Ale głupoty pier***** i od rzeczy i nie na temat gadasz. Gaźnika sam bym nie odkręcił? Buhahuahuhuahua nie no co za pocisk, idę do mamy się poskarżę. Tak się składa, że ostatnio w swojej Apce wymieniałem wał, łożyska, uszczelniacze i tłok i jakos nie miałem z tym problemu, beż żadnych poradników i specjalnych narzędzi. Nauczyć Cię może? Bo może Ci się kiedyś przyda. Na częściach się znam, na firmach też. I nie pracuję w serwisie tak jak Ty, żeby mieć taką wiedzę, po prostu robię dla siebie i się znam, a to że gdzieś tam robisz na jakimś wypizdowie to nie czyni z Ciebie ch** wie jakiego znawcy :)




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lip 2014, 7:58 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Słuchaj człowieku, nie mam zamiaru się kłócić, aby pracować w serwisie jednak jakąś wiedzę trzeba mieć, widocznie Ty jej nie posiadasz, tak hejtując mojąc osobę, zazdrościsz ? Dobrze, że wymieniałeś, ja sam cały silnik poskładałem na tych częściach, ale jeżeli nie znasz producentów innych po za Polini, Malossi, Top Racing, to nie dyskutuj proszę, bo jest wiele świetnych firm i nie krytykuj części Barikit, bo przeczytałeś coś tam na forum kiedyś, to co jest napisane na forum w małym stopniu odnosi się do rzeczywistości, lanie wody, bajkopisarze. Nie uważam się za znawcę i nie mam zamiaru się o to z Tobą sprzeczać, udzielasz się na forum, spoko, jak każdy, ale proszę Cię, nie krytykuj takich firm, bo akurat wiem, jak dobre jakościową są te barikity.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lip 2014, 12:23 
*

Rejestracja: 02 lip 2014, 20:42
Posty: 7
Pojazd: Keeway Focus
Ale Panowie, proszę się nie kłócić, bo wszystkie wydechy, które tutaj wymieniłem są dobre, ale różnią się po prostu wykonaniem i firmą. Mi osobiście wydech TECNIGAS Next-R się podoba, tak samo Yasuni Z i właśnie zastanawiam się nad tymi dwoma, choć widzę, że "Yasiek" jest droższy i trudno dostać na OLX używany w lepszym stanie, a Next-R jest dużo w bardzo dobrym stanie, więc myślę, że chyba kupię ten wydech.
Jeszcze się zastanawiam, czy nie poczekać rok i kupić sobie maxiskutera, a Keewaya zostawić w spokoju. Co sądzicie? Motora z biegami nie chcę, bo mnie nie kręci zmiana biegów. Ja wolę dodać gaz i jechać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lip 2014, 10:50 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Ja na Twoim miejscu wolałbym biegówkę, ale jeżeli Cię to nie kręci, to trudno. Wolałbym poczekać i kupić maxiskuter, a nie dokładać do tego, bo np kupisz sobie 450 i będzie się fajnie zbierał i latał jak marzenie, więc odpuść sobie i poczekaj :)




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy