Dzisiaj jest 15 sie 2025, 17:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 lip 2010, 11:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2009, 21:10
Posty: 473
Pojazd:
Jestem zmuszony wymienić łozyska, i zastanawiam się nad kilkami rzeczami. <silnik minarelli>

Nad wałem i łożyskami,
Nad wałem zastanawiałem się nad Tec Racing, ten z tym wypełnieniem, albo jakimś jeszcze w podobnej cenie.
albo w ogóle wzmocnioną serie..

ten plastik w tym tecu, wytrzymuje ?

Łozyska to te SKF tylko nie wiem czy z koszykiem teflonowym, czy z metalowym?

Co radzicie wybrać?

na dzień dzisiejszy mam z tuningu tylko wydech i Wariator.

Pozdrawiam, i czekam na odpowiedz.!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2010, 11:50 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2009, 11:28
Posty: 277
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
to bierz ten wał teca i łozyska teflonowe




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=160 <----- Nie wchodź, NIE DLA IDIOTÓW :!:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2010, 11:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2009, 21:10
Posty: 473
Pojazd:
z luzem c4?

czytam właśnie wypowiedz na temat tych łożysk, i każdy ma inna teorie..

i nie wiem co robić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2010, 11:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Teflonowe są przereklamowane. Co prawda jak ulegną uszkodzeniu to koszyczek niby nie uszkodzi silnika ale kulki nadal pozostają metalowe. Wg mnie jedyną ich zaletą jest to, że są cichsze, jednak w przypadku silnika spalinowego nie odgrywa to znaczącej roli.

Metalowe są głośniejsze ale w przypadku ich zużycia, usłyszymy pisk lub szum, dzięki czemu będzie wiadomo, że nadają się do wymiany i nie dopuścimy do sytuacji, żeby metalowy koszyczek uszkodził nam silnik.

Co do luzu, to większość ludzi zaleca brać do mocniejszych silników większy luz - C4, w seryjnym wystarczą C3.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2010, 11:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2009, 21:10
Posty: 473
Pojazd:
Dzięki stem,

ok czyli na temat łożysk już wszytko wiem. Wezmę metalowe. z luzem C4

A co do wału ? jak sądzicie o podanym ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2010, 12:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2010, 21:41
Posty: 182
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: X-max 250i
Imię: Jarek
stem, tylko w niektórych silnikach skuterów łożyska występują ze specjalnym luzem który katalog określa na c3 i nie ma do nich łożysk c4 ,więc moja teoria jest taka że spokojnie łożyska c3 wytrzymują w silnikach




_________________

Bandyci Mogą Wszystko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2010, 12:09 
*

Rejestracja: 24 maja 2010, 16:50
Posty: 9
Pojazd:
łożyska c3 nie wytrzymóją sprawdziłem to :f wsadziłem łożyska c3 pod cyl hebo manstona racinga i na 2 dzień rozjebało je koszyk wyleciał przebarwiło sie wszystko i wg dupa !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2010, 12:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2010, 21:41
Posty: 182
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: X-max 250i
Imię: Jarek
Tak jak piszę są silniki gdzie są łożyska bez podawanego luzu a według dokumentacji technicznej jest luz tylko i wyłącznie c3




_________________

Bandyci Mogą Wszystko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2010, 12:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
chemik211, prawdopodobnie masz na myśli morini. Zgodzę się z tym - np. wg katalogu łożyska NTN z luzem C3 smarowane olejem kręcą do 18tyś i są seryjnie montowane przez Aprilię.
Tak jak powiedziałem, większy luz jest zalecany przy bardziej wysilonych silnikach, gdzie panuje wyższa temperatura, metal się bardziej rozszerza i wtedy przy luzie C4 mamy większą pewność, że się nie zatrze, chociaż to tylko moje przypuszczenia na ten temat.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2010, 12:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2010, 21:41
Posty: 182
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: X-max 250i
Imię: Jarek
Już nie pamiętam o jaki silnik chodzi bo przestałem handlować łożyskami ,bo każdy chciał kupić za darmo a później i tak kupował zestaw stage6 i przepłacał, więc przestałem się tym interesować,




_________________

Bandyci Mogą Wszystko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2010, 12:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2009, 21:10
Posty: 473
Pojazd:
ok. a co powiecie na temat wału ? :)

Myśle ze te c4 do wariatora, i tłumika sport, będą idealne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2010, 12:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 10:09
Posty: 270
Lokalizacja: Krotoszyn wlkp
Pojazd:
Wał top racing race hq, nie kupił bym innego




_________________

CUSTOM Piaggio NRG
zapraszam wszystkich
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=17308




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2010, 13:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2009, 21:10
Posty: 473
Pojazd:
a coś z pułki cenowej jak ten Tec?
co o nim mi możecie powiedzieć?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy