Dzisiaj jest 13 sie 2025, 19:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2011, 11:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2010, 15:19
Posty: 89
Lokalizacja: Frysztak
Pojazd:
mattiz1, na RSII więcej wyciągniesz.




_________________

Mój RedRox

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2011, 13:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
mattiz1 pisze:
Co z tych dwóch wydechów lepsze do streeta = s6 pro replica czy tecnigas rs2?

stage6 pro replica.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2011, 18:32 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
No właśnie, jedni mówią s6, inni tecnigasa jak tu wybrać :D Najlepiej jakby wypowiedział się ktoś kto ma streeta i jeden z tych wydechów.




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2011, 18:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
mattiz1, wykresy mówią, że pro replica jest lepszy. przy cylku s6 streetrace :
Stage6 Pro Replica 10.5 PS - 8608 obr/min.
Tecnigas RSII 9.5 PS - 7837 obr/min.

nie uzasadniałem tego tymi dowodami, ale już są.


Ostatnio zmieniony 05 maja 2011, 18:44 przez ^DawiD^, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2011, 13:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Znajomy ma S6 pro replice przy S6 Streetrace, gaźnik 21mm i wario polini, i nie jest z pro replici zadowolony. Chciał się zamieniać na mojego zx'a :P
I faktycznie, nie ma rewelacji.. A wyregulować akurat umie, próbował na różnych ustawieniach.
Wolałbym Tecnigasa RSII..
Wykresy wykresami, ale każdy silnik reaguje troche inaczej na daną zmiane.




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2011, 14:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2011, 17:32
Posty: 262
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd:
Podepnę się pod temat, ale i właścicielowi wątku może się to przydać
Aerox seria odblokowany, na wiekszy przyspieszenie ZX czy s6 pro replica ? bo cenowo podobnie, a replica lepiej wychodzi na wykresie ale ciagnie od ponad 8 tys




_________________

pozdrawiam, szerokości




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2011, 14:39 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2010, 13:49
Posty: 1819
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd: Aprilia sr
manta980, na przyspieszenie to zx




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=119616 ------> MOJA APKA ;)..full sport full optyk xd ...skomentuj odwdzięczę się tym samym

Polerowanie aluminium gg 23094870




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2011, 14:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
manta980,
zx- niskoobrotowy
Pro replica - wysokoobrotowy




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 06 maja 2011, 14:43 przez seku145, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2011, 14:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2011, 17:32
Posty: 262
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd:
a powiedzcie mi jest az naprawde taka wielka roznica ? widziałem na wykresie replica ma kopa od 8.5 tys wiec o tysiac wiecej od zx




_________________

pozdrawiam, szerokości




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2011, 16:15 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
Ten test to w ogóle jakiś dziwny był, wg niego z zx'a można wycisnąć 10KM, czyli wynika z tego że pro replica ma tylko minimalnie większą moc, ale za to w węższym zakresie i nie opłaca się na nią zmieniać..

Chyba jak na razie pojeżdżę na tym swoim zxie, a później się pomyśli o innym, bo tamten RS2 już sprzedany :/


Dodam jeszcze od siebie, że w przy moim setupie zx zaczyna ładnie "ciągnąć" dopiero powyżej 6500rpm [wg obrotomierza keewaya], poniżej tej granicy jest mega zamulony.




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2011, 16:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2011, 17:32
Posty: 262
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd:
szkoda ze nie ma takiego uniwersalnego :D




_________________

pozdrawiam, szerokości




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2011, 17:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Nie wiem, czy laser nie jest taki pośredni.
Bo on chyba nie jest ani nisko ani jakoś wysokoobrotowy.
Lecz nie jestem pewien, tak mi się wydaje.




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2011, 19:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 7:40
Posty: 1256
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
do Streetrace to S6 pro replica lub mocniejsze S6 Pro... :lol: :lol: :lol:
wybór należy od ciebie...możesz wziąć również Yasuni R ,również mocny wydech...tylko wszystkie te wydechy ciągną od wyższych obrotów,a nie jak gianelli czy Leoś ZX od niskich :/ :/ :/




_________________

Mój mała bestia :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2011, 19:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2011, 17:32
Posty: 262
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd:
Chyba lepiej jak od dołu ciągnie niż od góry ? Aaa i bym zapomniał zx pociągnie streetraca 70 ?




_________________

pozdrawiam, szerokości




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2011, 19:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 7:40
Posty: 1256
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
manta980, a czemu miał by nie pociągnąć...
ZX jest do serii jak i do słabszej 70'tki




_________________

Mój mała bestia :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2011, 19:12 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2010, 13:58
Posty: 321
Lokalizacja: okol.Zagnańsk
Pojazd:
No Replika była by dobra :mrgreen:




_________________

"Z Motorem jak z Kobietą: Najpierw pokochaj, zrozum a później rozbieraj "




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2011, 19:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2011, 17:32
Posty: 262
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd:
Zobaczymy ciekaw jestem co inni powiedzą, ponoć cięzko było wyregulować podzespoły pod replikę tak wyczytałem w teście na ów forum... Ceny zbliżone tylko ta różnica pomiędzy tymi wydechami jest AŻ taka duża ?




_________________

pozdrawiam, szerokości




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2011, 21:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Między zx'em a pro replica ?
zx do słabego sporta jakoś sobie poradzi.
Osobiście bym dał zx'a, tak samo kolega, przy streecie ma pro replice i chce mojego zx'a :P




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy