Dzisiaj jest 24 lip 2025, 0:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 76 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 9:08 
*

Rejestracja: 08 kwie 2012, 13:54
Posty: 48
Lokalizacja: KDA
Pojazd:
patrze w sklepie mielch na te wydech lovince zx i nie ma dla minarelli chyba ze zle szukam mogl by mi ktos wysla link z tym wydehcem to minarelli


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 9:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 17:54
Posty: 942
Lokalizacja: R-sko
Pojazd: AUDI A4 B8 2012R
ponizej link;

http://moto.allegro.pl/tlumik-wydech-le ... 48792.html


Dobra cena :)




_________________

Pitek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 9:13 
*

Rejestracja: 08 kwie 2012, 13:54
Posty: 48
Lokalizacja: KDA
Pojazd:
ten był by dobry:
http://allegro.pl/wydech-leovince-zx-mi ... 96153.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 9:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 17:54
Posty: 942
Lokalizacja: R-sko
Pojazd: AUDI A4 B8 2012R
tutaj wydech nowy;

http://moto.allegro.pl/tlumik-leovince- ... 05565.html




_________________

Pitek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 9:18 
*

Rejestracja: 08 kwie 2012, 13:54
Posty: 48
Lokalizacja: KDA
Pojazd:
dzieki :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 9:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 17:54
Posty: 942
Lokalizacja: R-sko
Pojazd: AUDI A4 B8 2012R
nie ma za co :) tylko widzisz chyba czego brakuje przy tym wydechu uzywanym ??




_________________

Pitek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 9:28 
*

Rejestracja: 08 kwie 2012, 13:54
Posty: 48
Lokalizacja: KDA
Pojazd:
i do tego wydeszku jaki wario zalozyc ? chodzi mi o przyrost osiagow o v-max najbardziej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 9:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 17:54
Posty: 942
Lokalizacja: R-sko
Pojazd: AUDI A4 B8 2012R
hmm wario stage 6 badz polini




_________________

Pitek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 9:41 
*

Rejestracja: 08 kwie 2012, 13:54
Posty: 48
Lokalizacja: KDA
Pojazd:
a malossi ?
pytam oten wariator bo podobno od daje najwieksze v-max




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 9:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 17:54
Posty: 942
Lokalizacja: R-sko
Pojazd: AUDI A4 B8 2012R
malossi tez jest dobry duzo osob go sobie ceni :) ja ogolnie mam wariator seryjny i swietnie sie spisuje




_________________

Pitek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 9:48 
*

Rejestracja: 08 kwie 2012, 13:54
Posty: 48
Lokalizacja: KDA
Pojazd:
i ile osigasz v-max mniej wiecej ? ile ten wydech ci dal na oko ?:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 9:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2011, 16:07
Posty: 96
Lokalizacja: Piaseczno
Pojazd:
Polecam leosia ZX. Do 50ccm jest bardzo dobry!!!




_________________

Sprzedam DUŻO CZĘŚCI DO MINARELLI HORIZONTAL.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 10:02 
*

Rejestracja: 08 kwie 2012, 13:54
Posty: 48
Lokalizacja: KDA
Pojazd:
a wariator jaki polecacie do tego wydechu ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 10:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 17:54
Posty: 942
Lokalizacja: R-sko
Pojazd: AUDI A4 B8 2012R
v max na tym wydechu swoim osiagam 95km/h pozatym wariator mam w bardzo dobym stanie seryjny




_________________

Pitek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 11:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2012, 22:20
Posty: 314
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd: Yarox
Ja polecam wariator malossi multivar dużo daje na przyśpieszeniu jak i v-maxie.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 11:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lut 2011, 9:54
Posty: 70
Lokalizacja: Kluczbork
Pojazd: Aerox
.. Tak się składa że mam styczność z Leovincem ZX, Yasuni R i Stage6 Pro replica...

Jaka jest prawda...?
Przy cylindrze 50cc czy weźmiesz Yasuni R czy Stage6 Pro Replice żadnej różnicy nie odczujesz (prawie, zależy też od regulacji)). Mówię pomiędzy Yasuni a Stage6.

Co do ZX, jest to tłumik niskoobrotowy, a jak dobrze wiesz 2t kocha wysokie obroty ... wywnioskuj więc sam :)

Jak to wygląda w praktyce.

1. Stage6 Pro Replica / Yasuni R
2. Leovince ZX

A dokładniej:
Są 3 Aeorxy:

1. Aerox 2008:
-wydech: Stage6 Pro Replica
-wariator: Stage6 Sport Pro
-sprzęgło: Stage6 Sport Pro
-cylinder: oryginalny 49c minarelli (nominał)
-gaźnik Gurtner 12m

2. Aerox 2006
-wydech: Yasuni R
-wariator: Malossi Multivar
-sprzęgło: Stage6 Sport Pro
-cylinder: oryginalny 49c minarelli (nominał)
-gaźnik Gurtner 12m

3. Aerox 2004
-wydech: Leovince ZX
-wariator: Polini Speed Control
-sprzęgło: Polini 3G
-cylinder: oryginalny 49c minarelli (1 szlif)
-gaźnik Gurtner 12m

W praktyce:
Stage6 vs Yasuni, Aerox na stage6 lepiej się zbierał (nie mówię o dużej różnicy, ale jak jechaliśmy koło siebie po odkręceniu manety rox z Yasuni się po prostu chował), v-max był większy tego nie da się ukryć

Yasuni vs Leovince ZX, Aerox z Yasuni miał lepszę przyśpieszenie jak i prędkość maksymalną, czemu?? Otóż Leovince jest niskoobrotowym tłumikiem przez co nie ma szans z żadnym wysokoobrotowym.

Leovince w praktyce powinien się szybciej zbierać od 0, czemu jednak tak nie jest?? Ponieważ przed tym jak ruszy koleś z wysokoobrotowym tłumikiem (np; Stage6 Pro replica czy Yasuni R) to wkręci sobie go na jakieś wyższe obroty, przez co będzię miał lepsze odejście niż np Leovince ZX, który po wkręceniu i tak niczego nie zyska (w porównaniu do wysokoobrotowego tłumika!) .

Stage6 vs Leovince ZX
Tak samo jak w przypadku Yasuni, Leovince ZX nie ogarnął


Wniosek:

Moim zdaniem lepiej zainwestować w tłumik wysokoobrotowy, lepiej na tym wyjdziesz niż na tłumiku niskoobrotowym.
Miałem styczność z każdym z tych tłumików, które wymieniłem powyżej i celowałbym tylko na Yasuni R lub Stage6 Pro Replica


Oczywiście przy kupnie tłumika prędzej zakupiłbym gaźnik 17,5, najlepiej Dellorto żeby nie było później problemów tak jak jest to np z gaźnikami firmy TEC ...) niż wariator który tak naprawdę aż tak dużo Ci nie da jakbyś się mógł spodziewać.

Oczywiście teraz pomyślisz, że spalanie skoczy na 5l na 100km ... NIE, tak nie jest przy w moim przypadku jak i kolegi spalanie w normalnej jeździe wyszło 3.9 / 4.0l/100km w mieście

Wszystkie trzy roxy były wyregulowane, żeby mi ktoś nie napisał że koleś z Leovicem ZX był niewyregulowany ... albo coś podobnego. Tak samo części które siedziały w tych to aeroxach były NOWE, nie żadne używki kupione na allegro.

PS nie faworyzuję tłumika Stage6 Pro Replica...
Proszę nie sugerować się z którego roku był aerox, wsystkie silnik były w stanie BDB




_________________

Yamaha Aerox 2008 :)
- cylinder Stage6 Racing MKII 70cc
- tłumik Stage6 Pro Replica
- wariator Stage6 Sport Pro
- sprzęgło Stage6 Sport Pro
- gaźnik Dellorto 21
- wał Hebo Top Performance
- łożyska wału SKF C4


Ostatnio zmieniony 08 maja 2012, 12:06 przez wisnia213, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 12:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
wisnia213, No widzisz, a ja Ci dam inny przykład.
Kumpel miał Sr'ke (minarelli LC)
Setup:
- Stage6 Pro replica
- Gaźnik 19mm
- Wariator Malossi Multivar

Ja (Malaguti F15)
Setup:
- LeoVince zx
- Gaźnik 17,5
- Wariator Stage6 Sport Pro

I co ? Koleś zostawał daleko w tyle :)

Musisz wziąć pod uwagę jeszcze jedną sprawę.
Każdy pojazd reaguje inaczej na daną zmianę.
Druga sprawa.
Nie porównujesz nowych skuterów z tym samym setupem.
Ten z 2004 mógł mieć np. bardziej zjechane rolki, słabszą kompresje itd :)

Jakbyś porównywał te trzy wydechy na jednym skuterze i na jednym setupie - to można coś porównywać :) Choć i tak, nie wiadomo czy idealnie utrafisz z regulacją :)




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez seku145, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 12:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lut 2011, 9:54
Posty: 70
Lokalizacja: Kluczbork
Pojazd: Aerox
seku145 pisze:
wisnia213,
Musisz wziąć pod uwagę jeszcze jedną sprawę.
Każdy pojazd reaguje inaczej na daną zmianę.



Wszystkie aeroxy były wyregulowane bardzo dobrze (regulowane przez mechanika, który zna się na rzeczy. Nie pierwszy lepszy majster. Po specjalnych szkoleniach u Mielocha

Cytuj:
Druga sprawa.
Nie porównujesz nowych skuterów z tym samym setupem.
Ten z 2004 mógł mieć np. bardziej zjechane rolki, słabszą kompresje itd :)


To Cie zdziwi, ale ten z 2004 miał najlepszą kompresję, czemu?? Otóż dwa tyg przez tym "testami" był robiony szlif z tłokiem vertexa. Dotarty też był bardzo dobrze :)


Co do porówania nowych :))
To nawet jakbyś miał 10 NOWYCH prosto z salonu Aeroxów to i tak kazdy by inaczej się zachowywał.

Co do rolek, sprężynek i sprężyny to w trzech roxach był wymieniane na rolki z Polini/Stage6 (w moim przypadku stage6) oraz sprężyny i reszta.

Dlatego pisałem żeby nie sugerować się właśnie rokiem produkcji, bo to nic nie wnosi

Cytuj:
Jakbyś porównywał te trzy wydechy na jednym skuterze i na jednym setupie - to można coś porównywać :) Choć i tak, nie wiadomo czy idealnie utrafisz z regulacją :)


hmm, a jak myślisz, że robiliśmy tak?? W moim siedział Yasuni R (wyregulowaliśmy go) i jak myślisz, rox osłabł na prędkość maksymalną.




_________________

Yamaha Aerox 2008 :)
- cylinder Stage6 Racing MKII 70cc
- tłumik Stage6 Pro Replica
- wariator Stage6 Sport Pro
- sprzęgło Stage6 Sport Pro
- gaźnik Dellorto 21
- wał Hebo Top Performance
- łożyska wału SKF C4




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 12:56 
*

Rejestracja: 08 kwie 2012, 13:54
Posty: 48
Lokalizacja: KDA
Pojazd:
to wkoncu co robic ? lepszy leovince zx czy stage6 pro replica ? ktory da mi lepszy v-max przyspieszenie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 12:59 
*

Rejestracja: 08 kwie 2012, 13:54
Posty: 48
Lokalizacja: KDA
Pojazd:
czy do stage zeby wyregulowac musze odrazu kupic sportowy wariator czy na serujnym wariatorze tez idzie go dobrze wyregulowac?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 76 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy