Dzisiaj jest 22 lis 2024, 23:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2009, 15:25 
*

Rejestracja: 01 sie 2008, 8:58
Posty: 77
Pojazd:
Miałem obydwa te wariatory ale heboNG spisywał się lepiej, nie wiem może gdyby np. był inny tłumik to by coś zmieniło. Ale mam hebo do dziś i nie chce innego.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2009, 15:33 
***

Rejestracja: 02 paź 2008, 20:12
Posty: 564
Pojazd:
Mi się wydaje że Multivar Malossi jest najlepszy , jest łatwy w regulacji i nieźle podnosi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2009, 19:44 
**

Rejestracja: 03 paź 2008, 5:54
Posty: 322
Pojazd:
dawid_focus pisze:
No i co z tego że w jednym miejscu jedni mają 150 a drudzy w tym samym mają 130. To jest zależne od sprężyny która pod wpływem prędkości inaczej pracuje.


I tu sie mylisz bo sprezyna to jest od tego zeby wskazówka sie przesówała a co do twojego v maxu to roznie drukuja u niektorych w miejscu 60 jest 80 a to juz duza roznica sprezyna tu nie ma nic do tego ona nie wyczuje w jakim miejscu ma sie zatrzymac gdy jedzei 60 zeby sie to dokladnie zgadzalo.W jakim skucie miales to 120?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2009, 19:58 
*

Rejestracja: 01 sie 2008, 8:58
Posty: 77
Pojazd:
W Keeway Focus. Powiem ci tylko tyle, kiedyś widziałem jak ustawiali skuter żeby nie zawyżał. Jakaś maszyna rozpedzała kółko do prędkości przypusćmy 60km/h, a w tedy u skuterka pokazywao np. 80. Brali tą wskazówkę wyciągnęli ją delikatnie do góry, przesunęli na miejsce 60 i wcisnęli. Potem skuter nie zawyżał. A myślisz, że w liczniku nie ma żadnych zębatek?? to się mylisz! Tylko one mogą być różnych rozmiarów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2009, 20:19 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2008, 14:25
Posty: 139
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
dawid_focus powiedz mi jaki masz licznik (analog czy elektroniczny) ? Bo w życiu na elekt. by nie pokazało 120 ! A na analogowym poszło troche za 80 i mowisz ze 120 odrazu . Widze, że bujasz ładnie w obłokach :D a te Twoje (120 km/h praktycznie na seri rozbawia do łez) :D Pozdro




_________________

Keeway Matrix >Miderace<
Porting/Regulacja by Omnix




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2009, 22:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
120km\h? Jasne że możliwe! LICZNIKOWE! Są chinole którymi "cwaniaki" jeżdżą po mieście i się chwalą że na prostej spokojnie 100 wyciągają... Odblokowanymi chinolami. Mówię, kurde co jest jak ja swoim CPI odblokowanym ledwo 65-70 wyciągam... No to kiedyś była okazja że wracałem w lato z jeziorka w dwie osoby. Akurat "cwaniaki" też tam były tak więc mówię że może być ciekawie przy powrocie i w końcu przekonam się jak to jest z tą 100 ;]... No i gdy u mnie było ok. 63 km\h, to wyprzedziłem ich momentalnie... Fakt na przyśpieszenie nie dawałem rady bo po pierwsze dwie osoby a poza tym miałem pasek Awiny który tydzień później się rozsypał... Przyjmijcie do wiadomości że liczniki potrafią kłamać i to ostro, w tym przypadku ja nie mam wątpliwości że licznik kłamał, pewnie miałeś jakieś 70, w porywach do 80 i licznik po prostu jest tak wyskalowany lub tak ogólnie zrobiony że przy większych prędkościach bardziej przekłamuje. Jest wielu takich ludzi co to szpanują ile to oni nie jechali swoim kiblem a tak naprawdę to ledwo przekraczali 70 km\h. Póki nie zobaczysz wiernego źródła prędkości lepiej się nie chwal, bo ktoś może łatwo Cię zgasić. Zmierz prędkość choćby GPS-em, a najlepiej oblicz ją matematycznie, nie bój się najprostszych metod. Rozpędź się do maksa, odlicz 100 metrów, np. wg słupków na drodze i policz ile sekund potrwa przejechanie tych 100 metrów, reszta to czysta matma i trochę fizyki... Najdokładniejsza metoda chyba, oczywiście jeśli wszystko wykonasz odpowiednio. A co do wariatorów to ja polecam Multivara, później Hebo NG a na samym końcu Polini. Polini lepszy jest do silników minarelli bo pod nie był projektowany.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2009, 9:10 
*

Rejestracja: 01 sie 2008, 8:58
Posty: 77
Pojazd:
wilus88luki pisze:
A na analogowym poszło troche za 80 i mowisz ze 120 odrazu . Widze, że bujasz ładnie w obłokach a te Twoje (120 km/h praktycznie na seri rozbawia do łez) Pozdro


Czy ty w ogóle umiesz czytać?? Czytaj cały temat! Bo wcześniej napisałem, że licznikowe! Ja wiem, że to może być 80km/h realne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2009, 13:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 13:48
Posty: 179
Pojazd:
który wario jest waszym zdaniem lepszy : Hebo NG czy Malossi Multivar???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2009, 13:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 cze 2008, 10:52
Posty: 450
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd:
Oba ... Wybór pomiędzy nimi jest bardzo trudny. Ale ja jestem za Hebo NG :) Sam go mam i jestem zadowolony. Ale każdy z nich ma swoich zwolenników.




_________________

Obrazek

http://wolnekonopie.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2009, 13:12 
Zbanowany

Rejestracja: 08 cze 2008, 15:33
Posty: 81
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
Ja mam Malossi Multivar i też jestem zadowolony :)

Ostatnie ostrzeżenie. Jeszcze raz będziesz pisał bez PL znaków i się żegnamy.
Carlos




_________________

Pozdro dla ciebie [you] :)
sprzedam !!!!
http://allegro.pl/item644557961_keeway_ ... kazja.html


Ostatnio zmieniony 03 sty 2009, 15:17 przez ReKoRd, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2009, 20:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 13:48
Posty: 179
Pojazd:
O ile wam powiększyły v-max?
PS. Jaki jest silnik w keewyu focusie??


Ostatnio zmieniony 03 sty 2009, 20:51 przez Muszel, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2009, 22:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Podróbka Minarelli Horizontal.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2009, 18:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2008, 17:32
Posty: 139
Lokalizacja: Działdowo
Pojazd:
Dokładnie ToX, ale części pasują od Minarelli. A co do tego v-max to nie mozliwe zeby licznik w keewayu az tak zawyzal. Ale też niemożliwe żeby taka prędkość.
pozdro ;)




_________________

Patrz w lusterka, spójrz 2 razy,
MOTOCYKLE są wszędzie !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2009, 18:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 13:48
Posty: 179
Pojazd:
Czy ten silnik w keewayu to minarelli ver. czy hor. ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2009, 18:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
ToX pisze:
Podróbka Minarelli Horizontal.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2009, 19:08 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2008, 14:25
Posty: 139
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Apriliasr50 pisze:
Ale też niemożliwe żeby taka prędkość.
pozdro ;)


Na serie to niemożliwe ale po tunie tak tyle by sie wycisneło (sam oceniam ze na swoim setupie lekko poleci 120km/h)




_________________

Keeway Matrix >Miderace<
Porting/Regulacja by Omnix




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2009, 15:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2008, 17:32
Posty: 139
Lokalizacja: Działdowo
Pojazd:
wilus88luki, ja mówię, że na podróbkach tyle nie poleci. Aprilia sr 50 na Minarelli leci 110-120 km/h (nie sprawdzałem realnych ale zawyża max 5 km/h, sprawdzone z kolegą). Tylko że w sr z tą prędkością to jest uwarunkowane długością paska (nie będę tego pisał, za długo). Nie odbiegając od tematu: POLECAM HEBO NG lub MALOSSI MULTIVAR !!!! (Ten pierwszy mam aktualnie i się sprawdził)
pozdro ;)




_________________

Patrz w lusterka, spójrz 2 razy,
MOTOCYKLE są wszędzie !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2009, 16:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 235
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd: VFR 800FI - BTQT9
Imię: Paweł
2

Ostrzeżenia: 2
Ludzie, kłócicie się o jakieś głupie zawyżanie licznika, w każdym trochę zawyża, szczególnie w chińczykach, odbiegacie tym sposobem od tematu! Piszecie Hebo/Malossi lepsze bez podania przyczyn dla czego tak sądzicie. Jeśli polecasz dany wariator ponieważ sam na nim jeździsz to napisz o ile podniósł Ci osiągi oraz przyspieszenie, a nie że napiszesz polecam [coś] bo mam i ładnie mi polepszył osiągi, drugi napisze to samo tyle że ma inny wariator. Napiszcie więc o ile wam podniósł, w tedy będzie jakieś porównanie i na jakich rolkach jeździcie (powtarzam się :mrgreen: ). Ci co nie mają żadnego z tych wariatorów wymienionych na początku nie wypisujcie się, bo jak czytam opinie że "Polecam [coś] bo mój kolega ma", to mnie szlak trafia. Weźcie to sobie do serducha :cool:

Sam się zastanawiam co wybrać czy Multivar'a czy Hebo i już mam kocioł w głowie, ludzie polecają i to, i to, ale przeważnie nie piszą jak bardzo im dał na osiągach, a to by się przydało przyszłym właścicielom jakiegokolwiek z tych wariatorów.

Przy okazji, nikt nic nie wspomniał o wariatorze z Stage6, nie wiem czym to jest spowodowane, czy małą ilością osób które go posiada czy tym że nie jest on jakoś dobry i go ludzie nie kupują. Jeśli ktoś coś wie na jego temat to piszcie.

Pozdro!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2009, 17:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Dobra, koniec o zawyżaniu licznika, póki prędkości nikt nie sprawdzi wiernym źródłem to nie ma pewności 100% ile jedzie. Ja na przykład nigdy nie uwierzę(póki nie zobaczę) w Keewayowskie 120 km\h, nie ważne jaki tun, po prostu nie da się i tyle. Dla mnie EOT.

Co do tego ile daje wario\wydech czy inna części to zależy od wielu innych czynników. Jeden ma np. na Hebo NG i dało mu 12 km\h, drugi ma Malossi i jedzie mu 11 km\h, a teraz tak. Jeden z nich, ma przebieg koło 5 tyś km, drugi koło 8 tyś. i po wymianie paska bo wytarty, rolek bo kwadratowe, przeczyszczeniu gaźnika i filtra u tego z Malossi będzie jechał 14km\h więcej... I jaki jest sens takich porównań? Moim zdaniem jest zbyt wiele czynników aby takie porównania robić. Ja polecam Malossi, fakt nie miałem tego wariatora i nie dotykałem\lizałem go ale wiem jak się sprawuje właśnie poprzez skutery kolegów, po przez wiele opinii znalezionych na forum, w internecie itp. Trochę tego poczytałem i jeśli sam robiłbym jakieś tuningi to nie zadawałbym takiego samego pytania po raz 1267356o to co już było, odpowiedź na to jest zawsze taka sama...

Między tymi wariatorami różnic wielkich nie ma, zdecyduj sam, ja np. polecam Malossi a ktoś inny poleci Ci Hebo NG bo akurat posiada i JEGO zdaniem lepszego nie ma bo mu dało wiele. Musiałby przetestować jeszcze wario Malossi aby wyniki były wiarygodne a w dodatku wszystkie części szybko zużywające się musiałyby być nowe a skutery musiałby być dokładnie takimi samymi modelami. Za dużo komplikacji.

Wariator Stage6 to dosyć nowy produkt na polskim rynku dlatego jeszcze nie ma tylu opinii i mało kto wie jak on działa a to wpływa również na jego sprzedaż.... ja się na jego temat nie wypowiadam, w Niemczech popularna rzecz z tego co czytałem na S&D, jak ktoś zna dobrze niemiecki to niech wejdzie na jakieś forum i poczyta co o nim piszą.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2009, 17:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 235
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd: VFR 800FI - BTQT9
Imię: Paweł
2

Ostrzeżenia: 2
ToX, OK, ale chodzi mi tu o opinie użytkowników którzy powiedzą ile dała im zmiana SAMEGO wario bez paska itd. jeśli to oczywiście nastąpiło, bo czasem też od razu z wariatorem wymieniają i pasek, ale nie zawsze, jakby nie było to i tak taka informacja to lepsze niż bez niej, zawsze jakieś dodatkowe info, da coś do myślenia.

Co do Hebo vs. Multivar - nie wiem ile w tym prawdy, ale CZYTAŁEM, nie stwierdzam że Hebo daje bardziej na przyspieszenie a Multivar na v-max. Nie wiem ile w tym prawdy bo czytając opinie na necie to ludzie piszą że każdy z nich dał tam ileś na v-max i przyspieszenie. Kwestia też który jest bardziej wytrzymały, mniej się zużywa, no tu mogę powiedzieć że oba są na tym samym poziomie. Teraz kwestia regulacji, który się lepiej reguluje. Największą różnica między Hebo a Multivar'em, o której nie można zapomnieć to jest to, że Malossi lubi cięższe rolki niż Hebo, nie znaczy to wcale że przez to Malossi nie daje nic na przyspieszenie, po prostu tak jest skonstruowany ten wariator. Tyle wiem na jego temat.
Zastanawia mnie jeden fakt, czemu więcej ludzi ma Hebo niż Malossi'ego, przecież Multivar to też dobry wario, może cena (ok.20zł) pomiędzy tymi dwoma ma tu znaczenie, ale szczerze, wątpliwe bo jeśli już mamy tyle kasy na wariator typu Hebo, Malossi, Polini itp. to te 20zł nie robi różnicy w tę czy inną stronę.

Pozostaje tylko czekać na więcej, bardziej obszernych opinii użytkowników wariatorów, mam tu na myśli nie tylko tych co mają Multivar'a, Hebo, ale także Polini, S6 i inne.


Muszel pisze:
popieram przedmówcę :smile:


O stary, zaszalałeś z tą opinią. Normalnie ale jesteś fajny, mogę Cię teraz dotknąć ? :lol: :twisted:
Nie wiem co chciałeś tym udowodnić, posta chciałeś sobie wbić czy jaki "pierun" :lol:

PS. Oczywiście bez obrazy. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy