Dzisiaj jest 08 kwie 2025, 8:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 sty 2010, 22:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2008, 15:51
Posty: 138
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Drodzy koledzy czy mogli byście opisać mi blokady w Suzuki katana?
Przełożenia na jakie wymienić?
itp.
z góry dzięki.




_________________

Nie ucz mnie żyć... bo to nie Ty będziesz ze mną umierać...!!!!


FokuSmok fan!

Honda X8R-S
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2010, 20:22 
*

Rejestracja: 31 sty 2010, 20:08
Posty: 1
Lokalizacja: Chorzów
Pojazd:
No to tak powiem Ci jakie ja mialem blokady w katanie to na wario byla blokada i mialem zblokowany gaznik <przelozenia zreszta tez > :p a co do przelozej to tak tu masz artykul z forum Suzuki Katana Dlaczego Katana jeździe tak mało z zablokowanymi przekładniami?
- Ponieważ seryjne montowane przełożenia w Katanie są bardzo krótkie. Zwiększając przełożenia, zwiększamy v-max naszego jednośladu.

Jakie przełożenia wybrać i co zyskamy w przypadku ich montażu?
- Osobiście polecał bym montaż przełożeń pierwotnych Malossi i wtórnych Polini. Jest to najlepsze rozwiązanie jeśli nie chcemy stracić przyśpieszenie a zyskać sporo bo aż +/- 20km//h na v-maxie.

Co dają poszczególne konfiguracje?
- Stage6 + wtórna seria >> wzrost v-maxu o +/- 10 km/h i mały ale zauważalny spadek przyśpieszenia.
- Top Racing + wtórna seria >> wzrost v-maxu o +/- 10 km/h i mały ale zauważalny spadek przyśpieszenia. Różnica w stosunku do przełożeń Stage6 jest taka że do zamontowania przełożeń Top Racing potrzebujemy prasy hydraulicznej albo palnika (metoda na ciepło).
- Malossi + wtórna seria >> spadek v-maxu o +/- 5km/h i zauważalna poprawa przyśpieszenia.

- pierwotna seria + Polini >> wzrost v-maxu o +/- 20 km/h i duży spadek przyśpieszenia oraz mocy.

- Stage6 albo Top Racing + Polini >> wzrost v-maxu o +/- 27 km/h i bardzo duży spadek przyśpieszenia oraz mocy.
- Malossi + Polini >> wzrost v-maxu o +/- 20 km/h oraz zerowy spadek przyśpieszenia oraz mocy.

Powyższe dane mogą ulec zmianie przy montażu mocniejszych bądź słabszych cylindrów od serii ale niestety nie jestem wam wstanie powiedzieć o ile ponieważ nie jestem jasnowidzem. POZDRAWIAM




_________________

nie moc silnika, a technika zrobi z Ciebie zawodnika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2010, 16:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2009, 19:46
Posty: 413
Lokalizacja: Stoczek Łukowski
Pojazd:
Można tez kupic serie od jakiejs uzywanej sr-ki z silnikiem morini na przykład. Około 7km/h podobno daja, ale sa duzo tansze. Najlepiej co do tego napisz na forum suzuki-katana.pl i tam ci najlepiej doradzą.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy