Dzisiaj jest 21 lut 2025, 22:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 lut 2011, 18:56 
*

Rejestracja: 25 sie 2010, 21:47
Posty: 77
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd:
Witam mam katane 2003 rok dopiero co mi przyszedł wał top racing i mam zamówiony cylinder hebo manston replica 70cc, choc musze na niego czekac miesiąc czasu ;/. I teraz pytanie jaki gaźnik zawsze myślałem że 19mm bd ok, ale jak oglądam filmiki na tych cylindrach to wszyscy mają 21mm lub większe proszę o napisanie który lepszy i jakie bd spalanie na gaźniku Pozdrawiam.




_________________

Suzuki Katana 03r.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2011, 19:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
19 mm starczy . a o spalaniu nie powiem, bo nie wiem :) chociaż morini potrafi spalić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2011, 19:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
^DawiD^, Nie starczy
:roll:

To jest cylinder RACING

Do tego musi być gaźnik przynajmniej 21mm "!!"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2011, 20:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
capekpl1 pisze:
^DawiD^, Nie starczy
:roll:

To jest cylinder RACING

Do tego musi być gaźnik przynajmniej 21mm "!!"


Starczy 19, a jak chce dużego spalania, to niech pcha 21 ;) Większe przyśpieszenie zawsze będzie .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2011, 21:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
^DawiD pisze:
Większe przyśpieszenie zawsze będzie .


Przyśpieszenie też, ale chłodzenie na pewno będzie lepsze z gaźnikiem 21 ,a spalanie to zależy jaką dyszę da ;) większy gaźnik , lepsza mieszanka a dysza nie koniecznie musi być większa niż na 19. A spalanie zależy głównie od dyszy :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2011, 21:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
^DawiD^, Nie tyle przyśpieszenie, co v-max. Po prostu przepustnica otwiera się wyżej i co za tym idzie są kręcone wyższe obroty. Spalanie między 21 a 19 nie będzie bardzo zróżnicowane, dlatego stałbym po stronie optymalnego gaźnika- 21mm, ale 19mm "styknie" w zupełności :wink: .

Psikus zgodzę się z Tobą w 100%!


Ostatnio zmieniony 01 lut 2011, 21:51 przez PlastusR50X, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2011, 22:02 
*

Rejestracja: 25 sie 2010, 21:47
Posty: 77
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd:
Bardzo wam dziekuje za podpowiedz zdecyduje sie na 19 mm , a czy moglibyście mi podac dac link do jakiegos fajnego gaźnika, i czy są w ogóle ze ssanie automatycznym jak tak to poprosze o podanie. Z góry dziękuję.I jeszcze jedno pytanie czy musze wymieniać króciec??




_________________

Suzuki Katana 03r.


Ostatnio zmieniony 01 lut 2011, 22:10 przez zuo66041, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2011, 16:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
psikus, ja pierdziele, im chodzi o ga?niki 19 - 21 napisa?em wyra?nie ?e spalanie zale?y g?ównie od dyszy (ale nie wy??cznie od niej !!) czytaj ze zrozumieniem a nie wyskakujesz tutaj i piszesz sam g?upoty. Uczepili?cie si? mnie ale za grosz czyta? nie umiecie postów ze zrozumieniem , Dobranoc !

PlastusR50X, ta jeste? za tym co napisa? psikus, a sam napisa?e? to samo co ja ! wi?c ja Ciebie wgl nie rozumiem ...
PlastusR50X pisze:
Spalanie mi?dzy 21 a 19 nie b?dzie bardzo zró?nicowane




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2011, 17:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
Scratch, z tego co Ty napisałeś, wynika że możesz sobie wybrac jaką chcesz dyszę, w zależności czy masz ochotę żeby Ci dużo palił, czy mało :lol: .
Scratch, Nie ucz ojca robic dzieci :roll: .

Żeby nie było że nic nie wnoszę swoim postem- zuo66041 Jeśli chodzi o króciec masz dwie opcje
-zdecydowac się na króciec na wcisk, pozwoli Ci to na założenie gaźnika na wcisk a jest ich zdecydowanie więcej. Wg. sklepu Racing Planet pasują krócce od Mianarelli Hor. ale nie jestem w stanie tego potwierdzic. Jeśli masz umijętności/ znasz człowieka który mógłby wykonac taki króciec na wcisk, to byłoby jednak najlepsze wyjście :wink: .
-lub po prostu zakupic http://www.sklep.s-x-t.pl/krciecgumowyd ... 2941_12986 , i pozwoli Ci to na założenie gaźnika na wcisk.
Jeśli chodzi o gaźniki na wcisk:
Osobiście mam Gaźnik TEC - http://www.sklep.s-x-t.pl/index.php?mai ... bg&x=0&y=0 z tą różnicą że mam go w kolorze czarnym, szczerze mogę polecic ten gaźnik i na Twoim miejscu kupiłbym właśnie ten gaźnik.
- http://www.sklep.s-x-t.pl/ganikdellorto ... 2941_12986 gaźniki Dell'orto słyną ze swojej jakości, praktycznie nie słychac negatywnych opinii. Gaźnik wyżej to jego wierna kopia.
Jeśli zostałbyś przy seryjnym króccu:
- http://www.sklep.s-x-t.pl/ganikarreche1 ... 2941_12986 ale słyszałem o tych gaźnikach wiele złych opinii. Ew. http://www.sklep.s-x-t.pl/ganikkitdello ... -1613.html?
- cPath=8347_10978_12941_12986 Ten gaźnik nie ma niestety podciśnienia.
To są moje propozycje, który z tych gaźników wybierzesz, to jest już Twój wybór :wink: . Pozdro.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2011, 17:07 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
PlastusR50X, ten eksperyment z króćcem to oczywiście. Ale gaźnik, to tylko dellorto, lub arreche.
Najlepiej kupować sprawdzone i dobre gaźniki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2011, 17:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
^DawiD^, Arreche podobno pękają, ciekną i ogólnie "ble" :roll: .
Mój TEC serio jest dobrze wykonany. Gaźniki z serii 17,5mm nie umywają się do wykonania 19mm, mało tego, są wykonane w innych technologiach :wink: .
Mam ten gaźnik i moich 2 kolegów i nie mamy z nimi żadnych kłopotów, nic tylko regulowac i jeździc. Można go uznac za sprawdzony :cool: .


Ostatnio zmieniony 02 lut 2011, 17:17 przez PlastusR50X, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2011, 17:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
PlastusR50X pisze:
^DawiD^, Arreche podobno pękają, ciekną i ogólnie "ble"

PlastusR50X pisze:
podobno

Podobno ;)

W praktyce dobrze się sprawują :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2011, 17:44 
*

Rejestracja: 25 sie 2010, 21:47
Posty: 77
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd:
Dzięki wam za odpowiedz, wybiore gaźnik który podał PlastusR50X Dell'orto, ale teraz pytanie czy ma on ssanie jak nie na czym polega ssanie ręczne nigdy nie miałem z tym do czynienia :) . I teraz mam pytanie nie mam szczerze mówiąc czym zrobić zdjęcia, ale z króćca wychodzi węzyk nawet nie wiem co to jest, może wy wiecie co to jest. I następne pytanie mam oryginalny króciec i pisze na nim oryginalny napis SUZUKI 19. I teraz nie wiem bo chciałem kupić ten króciec http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... c29e558244 i teraz nie wiem bo na sklepie mieloch tez pisze jakies 19 ocb. A i kupiłem cylinder Airsal Tech Racing 70cc bo nie ma juz dostępnego Hebo Manstona :)




_________________

Suzuki Katana 03r.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2011, 17:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
zuo66041, Ten dellorto do podał Plastus jest pod króciec na wcisk. Także króciec najlepiej kupić od minarelli :)
http://www.sklep.s-x-t.pl/krciecsscytec ... -2135.html
Coś takiego. Zobacz też, czy masz taki sam rozstaw śrub, chociaż powinien być :wink:

Ssanie włączasz tylko rano, po 30 s po odpaleniu silnika możesz już wyłączyć. Później nie musisz go włączać jak skuter nie ma problemów z zapalaniem ;) Chyba, że jest już noc, a skuter stoi na dworzu kilka dobrych godzin, to wtedy też można, żeby się rozgrzał i tak samo zaraz wyłączyć ;)


Ostatnio zmieniony 02 lut 2011, 17:55 przez ^DawiD^, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2011, 18:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
^DawiD^, Trzeba wziac poprawkę, w Minarelli gaźnik z filterem jest jakby przed silnikiem, a w Morini nad, stąd moja niepewnośc.
Linka ssania ręcznego- http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... c22e751512 .
Ssanie ręczne jest dużo lepsze od automatycznego, ponieważ jest jakby to ując "dokładniejsze" i sam decydujesz ile czasu ma działac :wink: .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2011, 19:28 
*

Rejestracja: 25 sie 2010, 21:47
Posty: 77
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd:
PlastusR50X do cb pytanie nie do tematu twoja maszyna tak ładnie rwie na koło na polini sporcie??




_________________

Suzuki Katana 03r.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2011, 21:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
PlastusR50X pisze:
Ssanie ręczne jest dużo lepsze od automatycznego, ponieważ jest jakby to ując "dokładniejsze" i sam decydujesz ile czasu ma działac

Ale z linką jest sporo zabawy.

http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... e4e9b2a627
Takie ssanie jest lepsze, też ręczne, a ile mniejsze i wygodniejsze ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2011, 21:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
zuo66041, Wejdź w link w opisie, tam jest filmik co i jak :wink: .
^DawiD^, Lepiej raz się pobawic z linką i miec wygodną opcję, niż to na gaźniku do którego i tak jest ciężki dostęp :wink: .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2011, 22:17 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
No ale jak chce np ja tak miałem założyć kruciec od min to gaźnik będzie mi wystawał w stronę wydechu bo nie da się go ustawić tak jak oryginalnego ma inne dziurki ja kupiłem właśnie i się zmazałem to jak to zrobić żeby był dobrze :)?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy