Dzisiaj jest 15 lut 2025, 19:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Katana - tuning
Post: 02 sie 2010, 17:22 
*

Rejestracja: 02 sie 2010, 16:40
Posty: 6
Pojazd:
Witam!

Posiadam Suzuki Katanę, model chłodzony powietrzem (AC). Przed sprzedażą planuję jeszcze trochę podnieść jej moc, wymieniając parę rzeczy.

Na chwilę obecną posiadam Yasuni R, Hebo NG (leży w szafie, gdyż odkręcił się i wypadł troszkę się obijając), oraz przełożenia wtórne, i rolki te najlżejsze (3,5g dobrze pamiętam? są już plastikowe z tego co pamiętam), reszta seria. Na ten moment osiąga 70-75 (to zależy od jej humoru) na prostej. Nie ukrywam, że trochę mało dlatego chcę wymienić cylinder + gaźnik.

I tu rodzą się pytania w co warto zainwestować a w co nie za bardzo. Czytałem różne opinie na temat produktów i każdy ma inną, i zrobili mi mętlik w głowie. Kolejnym problemem jest fakt, że moje samurajskie wozidełko ma przejechane uwaga 26,700km bez jakichś większych napraw, dlatego dochodzi kolejny wydatek w postaci wału, czy samych łożysk.

Przeglądając oferty sklepów moją uwagę przykuły między innymi: Hebo Manston Replica, Airsal Racing 70ccm, wiem że polecane są również Metrakid HM, oraz Stage6(choć te podobno mają krótką żywotność)
Co do gaźników Stage6 Black Edition 19mm, albo też 17,5 wystarczy choć nie wiem czy z tej serii są. Jakieś inne propozycje? Coś jeszcze? do gaźnika zestaw dysz wiadomo, ale 85 myśle wystarczyłaby.

Czekam na wasze propozycję.
Pozdrawiam Massymiliano :]


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2010, 20:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2009, 19:58
Posty: 1223
Pojazd:
Jeśli masz zamiar sprzedać skuter to ja bym nie inwestował aż tak dużo pieniędzy.Kupił bym Malossi sport 70cc lub Polini Sport 70cc do tego wał, łożyska i gaźnik.Będziesz śmigał jak szalony :P




_________________

Zapraszam na serwer Cs Games-center.pl

Wariator: Polini Speed Control
Sprzęgło: Staeg6 Pro
Dzwon: Naraku R-Vent
Pasek: Polini Kevlar
Rolki: 4.5g
Sprężyna centralna: Naraku żółta
Sprężynki sprzęgła: czerwone Stage6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2010, 20:57 
*

Rejestracja: 02 sie 2010, 16:40
Posty: 6
Pojazd:
No właśnie z tą sprzedażą to jeszcze do końca nie wiem, 18'stka tuż tuż, ale na razie w garażu nie ma miejsca na dodatkowe auto, a taki zrywny skuter zawsze się może przydać.

Te części które wymieniłeś to nie wiem czy się w 1100 zamknę. Ten wał mnie tylko martwi szkoda mi trochę wydać 300zł, a z drugiej zaś nie wymieniając może być jeszcze gorzej. Łożyska wymienię na 100%, ale w normalnym sklepie (są o połowę tańsze). A gaźnik jaki? 17,5 to wiem ale jaki producent, model i czy brać zestaw dysz czy kupić odrazu 85'tkę?

A i właśnie czy konieczna jest wymiana przełożeń pierwotnych? Z tego co pamiętam dodają one mocy skuterowi.

Na takim setupie przy nie będę ukrywał mechanikiem extra nie jestem, średnim wyregulowaniu ile mogę uzyskać KM, oczywiście przybliżony v-max jakby był ktoś tak miły i zapodał linkiem jak taki tuning przekłada się na przyśpieszenie :)


EDIT:

Tak się spisuje obecnie


Ostatnio zmieniony 03 sie 2010, 13:50 przez massymiliano, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 20:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
Mam w TGB Polini Sporta z gaźnikiem Tec Pro BE 19mm i sam ciągnie na koło, póki co skuter jest bez regulacji. :ups:

http://www.sklep.s-x-t.pl/index.php?mai ... ts_id=2274 -Gaźnik trochę toporny, ale spisuje się bardzo dobrze, niestety musisz dokupić ssanie ręczne, mam Polini i polecam.
Jeżeli masz stożkowy filtr powietrza to dysza będzie idealna rozmiar 75 ( Filtr na 35mm).

Przełożenia dają na v-max'ie, odblokowane przełożenia to gwarantowane 10km/h :twisted: .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 20:31 
*

Rejestracja: 02 sie 2010, 16:40
Posty: 6
Pojazd:
Ssanie ręczne mnie nie urządza :P niepotrzebny wydatek. Co do filtra.. Czysta seria ;). Mówię mam 1 parę przełożeń wymienionych, dająca v-max, 2 jest nieco do czegoś innego z tego co pamiętam.

Dzięki za opinie, ale wolałbym jednak jakiś bardziej sprawdzony gaźnik, i porządny cylinder żeby miało tego kompa, bo to co mam na razie (widać na filmiku o góry), to zasnąć można, ale na kole śmigać się da :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy