No właśnie z tą sprzedażą to jeszcze do końca nie wiem, 18'stka tuż tuż, ale na razie w garażu nie ma miejsca na dodatkowe auto, a taki zrywny skuter zawsze się może przydać.
Te części które wymieniłeś to nie wiem czy się w 1100 zamknę. Ten wał mnie tylko martwi szkoda mi trochę wydać 300zł, a z drugiej zaś nie wymieniając może być jeszcze gorzej. Łożyska wymienię na 100%, ale w normalnym sklepie (są o połowę tańsze). A gaźnik jaki? 17,5 to wiem ale jaki producent, model i czy brać zestaw dysz czy kupić odrazu 85'tkę?
A i właśnie czy konieczna jest wymiana przełożeń pierwotnych? Z tego co pamiętam dodają one mocy skuterowi.
Na takim setupie przy nie będę ukrywał mechanikiem extra nie jestem, średnim wyregulowaniu ile mogę uzyskać KM, oczywiście przybliżony v-max jakby był ktoś tak miły i zapodał linkiem jak taki tuning przekłada się na przyśpieszenie
EDIT:
Tak się spisuje obecnie