Dzisiaj jest 27 kwie 2024, 19:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 sie 2010, 16:43 
*

Rejestracja: 31 mar 2010, 18:06
Posty: 57
Pojazd:
Witam wczoraj zatarlem mojego Polini Sporta i mam do was prosbe o dobor jakiegos cylindra tak do 400zl
moj setup to:
Gaznik: dellorto 17,5 (dysza 80)
Stożek: Polini airbox
wydech: giannelli silencer
Wariator: hebo NG
Pasek: stage6 pro
Centralka: hebo +60

zastanawiam sie nad cylinder albo malossi sport albo stage6 streetrace albo Airsal T6.
i jeszcze jedno pytanie do tego setupu co bede mial jakie dac rolki na wario i sprazynki sprzegla zeby dobrze wyregulowac zeby centralka dobrze pasowala , albo jaka centralka do rolek 5,2g ??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 17:57 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
Streetrace.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 17:58 
*

Rejestracja: 31 mar 2010, 18:06
Posty: 57
Pojazd:
ok. a co z rolkami i centralka jakie wybrac ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2010, 21:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 sty 2010, 15:19
Posty: 111
Lokalizacja: SEROCZYN
Pojazd:
Bież airsala. Wymiata poprostu. Wiem że alu ale jak więcej oleju będziesz lał to bez problemu dotrzesz. Mam podobny steup jak ty i latam swoim keeway ponad 100. Szczerze polecam airsala




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2010, 17:20 
*

Rejestracja: 31 mar 2010, 18:06
Posty: 57
Pojazd:
Jednak wybor chyba padnie na Cylinder Hebo Manston Replica 70cc gdyz jest w promocji za 399zl xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2010, 13:51 
**

Rejestracja: 24 sty 2010, 11:25
Posty: 207
Pojazd:
no właśnie Hebo Manston Replica 70cc na Mielochu kup... :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2010, 20:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2010, 21:50
Posty: 356
Pojazd:
Manston jest dobrym cylindrem.Bierz go,jeszcze za taką cene jak teraz jest na Mielochu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2010, 16:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2010, 20:33
Posty: 105
Lokalizacja: Gdańsk!
Pojazd:
Moim zdaniem nie powinieneś kupować Hebo Manstona. Kiedyś rozmawiałem z typem, który zna się skuterach (jeździ racingowo) i powiedział że to jest za mocny cylek pod chińszczyznę jakim jest Keeway. Polecał mi Polini Sport dlatego ja Tobie również życzę!


Ostatnio zmieniony 25 sie 2010, 20:09 przez brwngda, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 14:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 sty 2010, 15:19
Posty: 111
Lokalizacja: SEROCZYN
Pojazd:
Keeway to nie są typowe "chinole" są o wiele lepsze choć racją jest że nie dorównują markowym skuterom. Ja bym ci radził tego airsala bądź hebo bo to i tak podobne cylindry. A pozatym chcąc jeździć na takich cylindrach wymienia się mase części więc nawet z chińskiego skutera niewiele zostaje;p




_________________

STEUP:
-CYLINDER:airsal T6 racing 70ccm
-WYDECH: tecnigas TEC chrom
-WARIATOR; Hebo NG rolki 4,9g
-wał Stage6 HPC
-GAŹNIK: dellorto 17,5
- stożek MK
-gasbox malossi
-centralka Hebo niebieska
-sprężynki hebo expert
-nadkole mtkt




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 15:35 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
Co w Keeway'ach jest takiego lepszego od innych Chińczyków? Chyba tylko silnik 2T, bo większość ma 4T.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 16:38 
**

Rejestracja: 24 sty 2010, 11:25
Posty: 207
Pojazd:
może wygląd i sie nie psują tak jak Chińczyki... :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 20:56 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
To prawda - wyglądają znacznie lepiej od reszty Chińczyków, ale czy się tak nie psują? Wykonanie podobne, więc..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 9:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 sty 2010, 15:19
Posty: 111
Lokalizacja: SEROCZYN
Pojazd:
Chodzi mi o wygląd i osiągi choć z awaryjnością też nie jest tak źle. Znajomy kupil jakiegoś colibera i pojeździł dzień i z powrotem serwis go witał. A jaj mam swojego keeway już ponad 4 lata i tylko raz w serwisie byłem jak zapalić niechciał po zimie. Ponadto jes o wiele lepszy od typowych chinoli bo jest bardzo podatny na tuning i jest masa części do niego. Ma też bardzo dobry dostęp do gaźnika wystarczy tylko schowek wyjąć a np w apkach trzeba pół skutera rozebrać zanim dostaniemy się do gaźnika.




_________________

STEUP:
-CYLINDER:airsal T6 racing 70ccm
-WYDECH: tecnigas TEC chrom
-WARIATOR; Hebo NG rolki 4,9g
-wał Stage6 HPC
-GAŹNIK: dellorto 17,5
- stożek MK
-gasbox malossi
-centralka Hebo niebieska
-sprężynki hebo expert
-nadkole mtkt




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 11:03 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
allach21 pisze:
apkach trzeba pół skutera rozebrać zanim dostaniemy się do gaźnika.


u mnie w nrg też trzeba calutki tył ściągać.. tego zazdroszczę bo w keewayach albo w yaroxie wystarczyły 4 śrubki :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy