Dzisiaj jest 24 lip 2025, 3:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 sty 2010, 20:28 
*

Rejestracja: 30 sty 2010, 20:03
Posty: 12
Pojazd:
Witam, ostatnio doszedłem do wniosku że chciałbym nieco poprawić osiągi swojej maszyny. Maszyna ta to Keeway F-act 50 z 2007 roku, Kupiłem ją w 2008 i ma przejechane 1700km, wiem że mało ale postaram się to w tym sezonie nadrobić. Postanowiłem zdjąć więc blokady.
V-max maszynki to 55km/h według mojego licznika. Doczytałem gdzieś że blokady to, tuleja na wariatorze, zawirowywacz na kolanku, gaźnik, moduł. Plan był taki: Wydech -> wariator -> później zobaczymy. Odspawałem zawirowywacz, a w miejsce tego wstawiłem taką małą płytkę, jest to szczelne i dobrze wygląda. Wybrałem się na jazdę próbną i efekt taki, przyspieszenie nic, v-max nic, a tylko silnik elastyczniej pracuje. Następny był wariator, jak już wpadłem na pomysł jak go odkręcić, pozbyłem się tulei dystansowej. Dziś byłem na jeździe próbnej i wnioski takie: przyśpieszenie się nie zmieniło, v-max też nie, ale obroty spadły, wcześniej przy 55km/h miałem 85 x 100 rpm a teraz mam 75x100rpm, niby mniejsze spalanie bo mniejsze obroty, ale tych pozostałych 10 x 100 rpm nie chce mi dokręcić, i to tak jakby zdjęcie tej blokady mi nic nie dało. Może następny krok to odblokowanie gaźnika, ale według moich kumpli i tego co czytałem zdejmowanie pojedynczych blokad już powinno coś dawać a stoję w miejscu krótko mówiąc, także mam na 100% zablokowany moduł natomiast nie wiem co z gaźnikiem, kumpel który się zna na skuterach mówi ze nie ma i zebym mu dał skuter na jeden dzień on mi wszystko zrobi że będzie śmigał 80km/h, ale chce za to pieniądze, ja natomiast chciałbym się też czegoś nauczyć i porozwiązywać te problemy sam. Dlatego pisze o tym tutaj na forum, liczę na trafne odpowiedzi i na wasze doświadczenie, więc jeżeli możecie mi pomóc to chętnie wysłucham każdej opini.

Przenoszę/Suchy


Ostatnio zmieniony 05 lut 2010, 0:19 przez lewik, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 20:38 
*

Rejestracja: 12 lut 2009, 21:19
Posty: 191
Pojazd:
No to po pierwsze mam f-act tez z 2007 roku. Nie jest on blokowany na module ;p Blokada to jest wydech oprócz salin jeszcze taka rurka którą musisz uciąć. Najlepiej kup kolanko odblokowane :D Z tym wariatorem to masz ściągnąć taką jakby nakładkę wygląda mniej więcej jak obrączka ;p Powinno być lepiej może coś źle zrobiłeś. Do gaźnika możesz dać większą dyszę

Pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 20:43 
*

Rejestracja: 30 sty 2010, 20:03
Posty: 12
Pojazd:
pisałem już że zdjąłem blokadę z wariatora i jaki problem z tego wynika, ze mi nie zamyka obrotów do 85 x 100 rpm. a ta rurka oprócz zawirowywacza nic nie przeszkadza... ( ponoć )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 21:04 
*

Rejestracja: 12 lut 2009, 21:19
Posty: 191
Pojazd:
lewik pisze:
a ta rurka oprócz zawirowywacza nic nie przeszkadza... ( ponoć )

Zrób zdjęcie i pokaż dokładnie o którą ci chodzi ;p bo taka cieńsza jest od zawirowacza a grubsza to blokada ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 21:06 
*

Rejestracja: 30 sty 2010, 20:03
Posty: 12
Pojazd:
grubsza usunąłem, cieńszą zostawiłem bo to jest dopalacz spalin, od tego idzie taki wężyk do takiego urządzenia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 21:13 
*

Rejestracja: 12 lut 2009, 21:19
Posty: 191
Pojazd:
No to właśnie:p To nie uciąłeś zawirowywacza, tylko blokadę...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 21:16 
*

Rejestracja: 30 sty 2010, 20:03
Posty: 12
Pojazd:
w sumie to czepiasz się szczegółów, proponuje Ci żebyś mi podał swój numer gg, to porozmawiamy live, bo się offtop robi a chciałbym poznać opinie innych.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 21:26 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
Ten cały dopalacz spalin jest właśnie jakby blokadą (katalizator - filtruje spaliny)
Ja wyciąłem go całkiem, zaspawałem kolanko i odczepiłem taką czarną puszkę (to właśnie ten katalizator, najlepiej zobaczysz go po zdjęciu siedzenia), wszystko jak najszybciej wywaliłem do kosza :mrgreen: i przyspieszenie odczuwalnie się poprawiło

Zobacz TEN temat




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 21:33 
*

Rejestracja: 30 sty 2010, 20:03
Posty: 12
Pojazd:
głównie to martwi mnie ten problem że nie chce mi dokrecić tych 10 x 100 rpm po zdjeciu blokady z wariatora... a temat który mi wysłałeś czytałem i stwierdziłem ze skoro to nie przeszkadza to to zostawiłem...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 21:47 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
10000 obrotów raczej o tak Ci nie wyciągnie.
Mój po odblokowaniu (zwężka w wydechu, wariator i ten "katalizator") kręcił na prostej max 9100, a z duuużej górki 9400

Zmień jeszcze rolki na 5g. U mnie po zmianie właśnie na 5g, v-max poszedł o 4 km/h w górę i przyspieszenie mocno się poprawiło.
Ewentualnie na przyśpiechę możesz spróbować dać rolki 4,5g i sprężynki Hebo niebieskie, [sam tak będę robił na wiosnę] :P




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 21:50 
*

Rejestracja: 30 sty 2010, 20:03
Posty: 12
Pojazd:
czytajcie co pisze 10 x 100 to jest 1000 a nie 10 000, ja nie chce nic zmieniać tylko go poprostu odblokować, tylko mam pewien problem. I może wiecie z czego to wynika...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 22:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sty 2010, 9:34
Posty: 50
Lokalizacja: Śrem
Pojazd:
Siema mam Keewaya Matrixa z 2008r i powiem wam tak cienka rurka dospawana do kolanka moze zostac ona w tym momecie nikomu nie przeszkadza grubsza rurka to tzw "ślepa kiszka" której trzeba sie pozbyć jak naj szybciej oraz zwezka ktora znajduje sie na końcu kolanka i to by bylo wszystko związane z tłumikiem (pierwsza blokada z głowy). Blokada wariatora to tuleja dystansowa która nie pozwala zejsc sie obu "tależą" (pozbedziemy sie jej to druga blokada z głowy). Po pozbyciu sie tych <--- dwóch blokad skuter powinien zyskac na v-max i przyspieszeniu. Blokada gaźnika to "mala" dysza oraz kruciec ssacy ktory ma bardzo małą średnice(w środku oczywiscie) i to z blokad by bylo wszystko ewentualnie można założyć lżejsze rolki wariatora :cool:. AAA i jeszcze jedno zapomniałem dodać ze w twoim skuterku nie ma blokowanego modułu. Teraz nawiaze do twojego problemu jakim sa bardzo kiepskie osiagi "!!" powiem tak sproboj wyczyscic gaznik oczywiscie po czyszczeniu dobrze wyreguluj moto jezeli nie potrafisz to na tym forum jest poradnik jak to prawidłowo wykonac, jezeli to nie przyniesie zadnych rezultatów sprawdź przerwe na swiecy a najlepiej ja wymien (moze byc jakas samochdowa ja w moim mam od fiata palio pasuje idealnie powiem wiecej chodzi na niej lepiej niz na orginalnej ale uwazaj zeby nie miala za dlugiego gwintu bo mozesz cos uszkodzic najlepiej jak bedzie o 3mm dluzszy od oryginalnej)
i to by bylo na tyle.


a i jeszcze takie malutkie pytanie czy ty aby dobrze docierales maszyne??

Jeżeli napisalem cos źle to prosze mnie poprawic "!!" "!!" "!!"

Pozdrawiam... :D


Ostatnio zmieniony 30 sty 2010, 22:16 przez Nawrot Matrix, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 22:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 19:17
Posty: 371
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
koledzy z forum mają racje odkręc kolanko i tam bedzie odstawać taka rurka która zresztą wchodzi w tłumik to jest zwęzka wez ja odetnij to powinno ci polepszyc osiągi a dyszy nie polecam zmienic mi zmiana dyszy na wieksza dała 1km\h wiecej i i sporo wiecej paliło :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 23:00 
*

Rejestracja: 30 sty 2010, 20:03
Posty: 12
Pojazd:
Bardzo dziękuje za odpowiedzi dwóch ostatnich panów, zwężke napewno odetnę bo wiem o co chodzi, jeśli chodzi o dotarcie mojego skuterka, to do 800km nie przekraczałem 40km/h
a poźniej to sobie darowałem, bo kumple mi powiedzieli ze nawet do 500 wystarczy, więc uznałem ze jest dotarty, jakieś inne teorie, dlaczego nie chce mi dobić tych 1 000 rpm po zdjęciu blokady z wario?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2010, 10:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sty 2010, 9:34
Posty: 50
Lokalizacja: Śrem
Pojazd:
A mógł byś zrobić fotke wariatora bo ja w moim matrixie miałem taki rów na środku ze pasek nie chciał wejść wyżej ale ja zdejmowałem blokadę z wario przy 5 tys km wiec sie nie dziwie. Jest wiele rzeczy które mogą odpowiadać za to że ci nie kreci tych obrotów ale według mnie to może być źle wyregulowany gaźnik.




_________________

Cylinder-Airsal sport 50cm3
Tłok-TNT
Wał- Top Racing STD
Łożyska Wału- NTN
Wydech-Leovince TT
Wariator-Malossi Multivar
Sprzęgło-Top Racing
Docisk-Top Racing +22%
Rolki 7g
Spreżynki Hebo czerwone
Filtr- RMS
Dysza-0,75mm

V-max= 103km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2010, 23:00 
*

Rejestracja: 30 sty 2010, 20:03
Posty: 12
Pojazd:
wariator mam wporządku, doszedłem do wniosku ze prawdopodobnie jest za słaby na rozblokowanym wario i dlatego mi nie kreci do 85 jak wczesniej, oraz zauwazylem ze nie odciolem tej rurki wychodzacej z kolanka wchodzacej do srodka wydechu, prawdopodobnie to jest przyczyna tego ze odblokowanie kolanka nic nie dalo, jak sprawdze napisze o efektach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2010, 20:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
lewik pisze:
zauwazylem ze nie odciolem tej rurki wychodzacej z kolanka wchodzacej do srodka wydechu, prawdopodobnie to jest przyczyna tego ze odblokowanie kolanka nic nie dalo, jak sprawdze napisze o efektach.

i?
Twoja odpowiedź na pewno pomoże wielu osobom w "zdjęciu kagańca" ze swoich keeway'ów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...