Dzisiaj jest 22 lut 2025, 23:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 lis 2013, 19:06 
*

Rejestracja: 12 lis 2013, 18:56
Posty: 30
Pojazd: Keeway Fact
Witajcie ,
jestem nowy na forum i zwracam się do was z pewnym problemem na który cierpi każdy posiadacz skutera/motorowera.Otóż niecałe 1,5 miesiąca temu kupiłem sobie skuter Keeway Fact rok.2007.Z tego co mi wiadomo miał zmieniane jedynie sprzęgło na nowe a stare dostałem w gratisie co niby jest sprawne i było nie potrzebnie wymieniane.Dostałem też pierścienie na których skuter leciał bodajże ok.70km/h.Czy to prawda ? - Nie wiem .Teraz wam opisuję tyle a nic nie wspomniałem co chciałbym od was się dowiedzieć . Tak jak w temacie - jak zwiększyć jego moc ? Po zakupie jechał ok.50km/h ( prosta ).Teraz gdy na nim troszke już pojeździłem i dzisiaj byłem w sklepie ( ok.2 km ode mnie ) jechał jedynie 38-43km/h i nie zadowala mnie to gdyż czułem się strasznie dziwnie jadąc tak wolno :P Nawiązując , co mógłbym wymienić w nim ( nie mam za dużo funduszy - ok. 200 zł ) aby szybciej jeździł ?Przypominam że jest to seryjniak i nie miał żadnych tuningów pod względem wiekszego cylka itp itd.Z góry bardzo dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam .
Kayfunkk
EDIT : Najlepiej prosiłbym części/nazwy modeli :)


Ostatnio zmieniony 12 lis 2013, 19:39 przez Kayfunkk, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 12 lis 2013, 19:11 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Pierwsze co to ściągnij blokady .
2. Zakup sportowy wariator. :)




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lis 2013, 19:35 
*

Rejestracja: 12 lis 2013, 18:56
Posty: 30
Pojazd: Keeway Fact
A wiecie może gdzie te blokady w tym modelu są ? :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lis 2013, 20:31 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Tulejka na wariatorze , blokowane kolanko .




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lis 2013, 15:36 
*

Rejestracja: 12 lis 2013, 18:56
Posty: 30
Pojazd: Keeway Fact
Dobrze, a z tym blokowanym kolankiem to chodzi ci o kolanko wydechowe czy kolanko inaczej zwane króćcem ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lis 2013, 15:42 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Kolanko wydechowe, najlepiej założyć wydech sportowy to jeszcze osiągi znacznie wzrosną .




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lis 2013, 9:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2013, 13:41
Posty: 470
Lokalizacja: okolice Warszawy
Pojazd: Sr na mid-race
Pierwsze co zrób to sciągnij blokady.Po ściagnieciu blokad kup sportowy wydech a osiagi znacznie sie poprawia.Co do tych pierscieni to ładną bajke ci sprzedali :mrgreen:




_________________

Moja sr na mid-race aprilia-sr-70-stage-6-mk-i-custrom-by-sr-ka-filmik-t369853.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lis 2013, 18:36 
*

Rejestracja: 12 lis 2013, 18:56
Posty: 30
Pojazd: Keeway Fact
Sr-Ka , możliwe :D
Jestem dopiero raczkujący w tych sprawach więc mam prawo nie wiedzieć ;x
Postaram się ściągnąć te blokady , tylko nie wiem co z tym wariatorem bo gdy 2 dni temu rozebrałem to żadnego pierścienia/podkładki nie było - jedynie dłuuuga tulejka wchodząca na "ośkę"a na niej ten talerz, pasek i bodajże gwiazdka.Nie sądzę żeby to była blokada skoro na innych forach pokazywali że to taki "pierścionek" a u mnie to na ośce siedzi i ma ok ~5cm .Myślałem coś o module że jest ten kabelek który blokuje prędkość i dławi silnik. Teraz pytanie - gdzie siedzi moduł :ups:
Pozdro :wink:

-- 16 lis 2013, 17:41 --

REFRESH :
Słuchajcie ,czy jeśli kupię do mojej kiły sprężynę centralną tuningową +2000 obr. to jakiś efekt mocy/przyspieszenia odczuję ?
Dzięki :)

-- 16 lis 2013, 17:43 --

REFRESH :
Słuchajcie ,czy jeśli kupię do mojej kiły sprężynę centralną tuningową +2000 obr. to jakiś efekt mocy/przyspieszenia odczuję ?
Dzięki :)

-- 19 lis 2013, 19:36 --

Siemanko , kolejne odświeżenie z mojej strony. Czy wiecie może ( bo rozkopałem tłumik wyjąłem z niego bebechy ,zaspawałem i to samo z kolankiem ) co zrobić aby mój skuter szybciej poleciał? Może wymienić sprzęgło,bo stare które dostałem w komplecie mówiono mi że na nim szybciej jechał ( ponad 65 km/h )oraz co jeszcze wymienić?Moduł na odblokowany i wariator na tuningowy?Proszę o odpowiedź, z góry serdeczne Bóg zapłać :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lis 2013, 20:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2013, 10:13
Posty: 1521
Lokalizacja: Okolice Częstochowy
Pojazd: Derbi Senda SM 05r
Wydeszek




_________________

Obrazek

Wbijaj ----> black-grey-speedfight-by-balsik-t378182.html

Wbijaj ----> derbi-senda-sm-red-black-by-balsik-t411105.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lis 2013, 20:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lut 2012, 13:38
Posty: 1668
Lokalizacja: Pasłęk
Pojazd: Bora VR5 2.3
Najpierw kup wydech , później wario itp




_________________

Regulamin ! :D regulamin-forum-t3.html

Polerowanie Felg i Przerabianie lamp

http://imgur.com/a/8DTBO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lis 2013, 15:40 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Co się tak uparliście nad tą wymianą wydechu, przyczyna może mieć inne miejsce, skoro wybebeszył seryjny i dalej to samo, więc odpada.. Wiadomo sportowy wydech, inaczej strojony, to owszem mocy doda, ale trochę pytań do Ciebie mam:

- Jaki masz przebieg?
- Jak wygląda wariator, jego stan oraz stan rolek
- Sprzęgło masz serię zamiennik, czy china ''sport'' ?
- Jak z wałem, nie masz luzów?
- Wszystkie simery są okej? Nie cieknie olej? Nie szumią Ci łożyska? Koło nie ma oporu większego?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lis 2013, 18:37 
*

Rejestracja: 12 lis 2013, 18:56
Posty: 30
Pojazd: Keeway Fact
Jakub03 ,
Dzisiaj znowu stał na warsztacie a więc :
Przebieg to ponad 10000KM
Wariator jest ten sam co przy kupnie od typka ok. 2 miesiące temu ( nie wygląda źle , rolki nawet ok - zamierzam kupić jakiś lepszy w niedługim czasie )
Ze sprzęgłem to było tak: przy kupnie typek mi mówił że włożył nowe bo te co miał oryginalnie się "zużyło " ale je dorzucił do zestawu i dzisiaj zmieniłem na te "zużyte" bo było w dobrym stanie , nawet lepszym niż te poprzednie i leci kilka km więcej ( coś między 47km/h )
Z wałem to nie wiem jak to jest ale luzów pewnie nie ma bo bym wiedział przy naprawach.
Z simerami to nie zauważyłem żadnych wycieków pochodzących ze strony silnika tylko przy ujściu od gaźnika jak wchodzi do filtra to troszkę było smarem mokre ale nie wzbudzało żadnych momentów do niepokoju.
Z łożysk nic mi nie szumi - jest czysto.
Koło toczy się lekko ( przednie jak i tylne ^^ )
Myślałem aby kupić ten odblokowany moduł i od razu ten wariator na lepszy bo to może tego wina.
Pozdro :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lis 2013, 20:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 paź 2013, 11:48
Posty: 65
Pojazd: Keeway
tak jak chłopaki wyżej mówią najpierw zdejmij blokedę na wariatorze (pierscień) to i wydech do seri tecnigas next-r lub leo vince zx :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lis 2013, 19:26 
*

Rejestracja: 12 lis 2013, 18:56
Posty: 30
Pojazd: Keeway Fact
Jbc, to blokada z wario jest zdjęta :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lis 2013, 2:12 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Zobacz, czy nie masz ograniczenia otwarcia przepustnicy ( koło linki gazu przy gaźniku ) są to blokady stosowane w 4t china, ale tutaj nie wiem, aczkolwiek sprawdzić nie zaszkodzi, następną rzeczą kompresja, ile wynosi, 10k km to już trochę jest, może same pierścionki zmień i uszczelnij dobrze silnik, pamiętaj, że do siły sprężania przyczynia się głównie szczelność, wszystkie simery powymieniaj, małe koszty, a może pomóc, są pęknięcia, których Ty nie widzisz, a Twój silnik cierpi. :)

PS: Miałeś tą blokadę wcześniej, czy zdjęta, a odpowiedź tyczy się poprzedniego posta ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lis 2013, 8:26 
*

Rejestracja: 12 lis 2013, 18:56
Posty: 30
Pojazd: Keeway Fact
Okej , a więc
Pierścionki zostały wymienione przez ostatniego właściciela ( stare dostałem w prezencie )
Ograniczenia na przepustnicy nie ma bo sprawdzałem ( czysto )
Blokady wario już nie było jak skuter kupiłem.
Uwaga !
Podczas ostatnich napraw ( wymienianie waria na starsze ) to obczajałem tą śrubkę przy gaźniku < regulacja bodajże> i chyba z 40 min kombinowałem dokręcając i odkręcając w różne strony aż w końcu uzyskałem lepszą zrywność skutera.Wcześniej jak jechałem to manetka była na full a on jakby kopa nie dostawał, teraz manetka na full on przyspiesza i się wkręca na obroty.Wczoraj jechałem do sklepu to wyciągnąłem nim 54km/h mierzone licznikiem oryginalnym w skuterze < cyfrowy > Jestem całkiem zadowolony jak na naprawy które mnie nic nie kosztowały tylko trochę czasu. W następnym czasie zamierzam wymienić moduł + wariator na sportowy + sprężynę dociskową < +2000obr. >- Co o tym myślicie ? ;)
Pozdro ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lis 2013, 11:40 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Tylko jak już chcesz sprężynę dociskową, to nie bierz By Allegro +2000rpm super sport 200km/h tylko kup sobie lepiej coś, co jest sprężyną, np stage6, malossi, hebo, naraku, odradzam Top Racing, 5zł tańsze a jakość pozostawia wiele do rzeczenia ..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lis 2013, 13:31 
*

Rejestracja: 12 lis 2013, 18:56
Posty: 30
Pojazd: Keeway Fact
Okej , tylko do mojego typu skutera to dostępne są jedynie te z Top Racinga lub innych no name'ów więc nie wiem co o tym myśleć . Zamówiłem wczoraj odblokowany moduł - może coś da .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lis 2013, 14:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Do chińczyków niby na mielochu spręzyn nie ma, to nie ma znaczenia, są dłuższe i krótsze i nic więcej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lis 2013, 14:23 
*

Rejestracja: 12 lis 2013, 18:56
Posty: 30
Pojazd: Keeway Fact
A ty jaką masz? Bo chcę tylko wiedzieć jaką warto mieć.Aha , i co mają do tego wzrosty obrotów opisane na sprężynach? Większa moc ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy