Dzisiaj jest 21 lip 2025, 20:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 20:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 maja 2010, 12:23
Posty: 27
Lokalizacja: Wołomin
Pojazd:
Hmm... Zawory?:P




_________________

Obrazek Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 21:00 
to jest 2T ....




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 3:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2010, 19:41
Posty: 51
Lokalizacja: Torremolinos ESP;]
Pojazd:
Sorki ale ja gdy nie zobaczę chińczyka całego to nie wiem co to jest :P one są jakieś dziwne :P Napisałem tylko co było u mnie powodem takiego klekotania i w sumie zazdroszczę ci tego 2T po doświadczeniach z chińskim 4t wole więcej bez ;] Dlatego dorwałem Piaggio ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 7:08 
hehe koki14, ale żaden z moich kolegów nie narzeka na chińskie 4t zapierdzielają po 75-80 a nawet 90 i mnie wyprzedzają :evil: i do tego jeszcze je tanio kupili a ja wywalilem 4 k i co z tego mam - marne 60-65 km/h :? teraz aż sam żałuje, że nie kupiłem jakiegoś 4t a za reszte kasy miałbym mega tuning :P




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 8:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
medyk94 - no niestety blokowane przełożenia masz .... poszukaj jakiś przełożeń do tych silników ewentualne nowy silnik :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 10:16 
ja bym z niego więcej wycisnął gdyby miał większe obroty, już moge jeździć na tych zablokowanych przełożeniach ale żeby chociaż więcej obrotów wyciskał, wczoraj miałem z górki 8 tys. obr. a leciałem 70km/h i to już było to :mrgreen: ale jak w keeway'ach wyciskają po 9 -10 tys i gdybym miał tyle co w keeway'ach to ja bym sobie spokojnie leciał te 78-80. Moduł mam odblokowany, może porting cylindra dałby więcej obrotów ??


Ostatnio zmieniony 06 cze 2010, 10:17 przez tiger94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 10:28 
*

Rejestracja: 31 sie 2009, 8:19
Posty: 85
Lokalizacja: bobrowniki(katowice)
Pojazd:
Zuzyty wariator klekocze na wolnych obrotach(luz na tulei)jak bedziesz na nim jezdzil to szczeli pasek,a z czasem wal...........




_________________

zanim napisze temat-WYCZYSC GAZNIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 11:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 20:08
Posty: 294
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Nic nie szczeli, daj za wariator cienka podkladke zeby nie dotykal tam do rozrusznika czy jak tam sie to nazywa, a i zobacz czy nie dales odwrotnie tej duzej podkladki co jest przed nakretką. Jak to zrobisz i dobrze przykrecisz na 100% nic nie bedzie tykac, tez to mialem kiedys.




_________________

-Tecnigas Next-r
-Malossi Multivar
-rolki 6,5g
-sprężyna centralna Hebo +60
-pasek dayco
-sprzęgło Tec Evo
v-max 80+ km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 11:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
medyk94 - jaki masz wariator ?? Seria ??

Wymieniasz na:

1. Malossi Multivar lub Hebo NG
Jeśli pozostajesz przy seri to spróbuj dać rolki 4g - 4,5g
2. Sprężyna centralna HEBO +60%
3. Sprężynki sprzęgła HEBO NIEBIESKIE

4. Wymieniasz dzwon sprzęgła najlepiej na Stage6 Wingcooler

Później szykuj się na wymiane sprzęgła bo seryjne długo nie pociągnie po wymianie sprężynek i dzwonu :mrgreen:

Obroty na 10000% będziesz miał większe

Ja na seryjnym cylku kręce 10.000tys podczas jazdy (na prostej drodze przy prędkości 88km/h licznikowe) :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 13:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2010, 19:41
Posty: 51
Lokalizacja: Torremolinos ESP;]
Pojazd:
A ja sobie powiedziałem ze pierwszy i ostatni raz kupuje sobie chiński motor dlaczego, a dlatego ze motorem który ogólnie ma 2 tata pojeździłem 3 miesiące i ciągle coś robić musiałem fakt ze tanio kupiłem i ze są bardzo tanie części tuningowe i fakt na starcie bez tuningu brałem nie jedne piaggio czy yamahe ogólnie 70 latał z GPS ;] ale co mi to dało skoro pojeździłem tylko 3 miesiące?? Chyba chinczyki nie wytrzumuja mojej jazdy ;] gdybyś mieszkał w Hiszpanii w maladze oddal bym ci go za darmo jak byś zrobił byś miał hehe. aktualnie mam piaggio typhoon który ma 14lat i większego problemu jeszcze z nim nie było teraz się bawię w wizualke mam przód z NRG mc2 teraz robię nadkole i tak powoli latam w sumie mam tylko zmieniony w nim tłumik seryjka z NRG MC3 ze zdjętym zawirowywaczem, latam 80 i nie narzekam jak pojadę do PL kupie sobie cylek 70 i będzie latał bo w PL taniej ;] (miałem jeszcze bete trueba z cylkiem 70 i tłumikiem yasuni to dopiero latało a jak kapcia paliło sprzedałem kumplowi i mu go ukradli chyba za dobrze zrobiłem ;] )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 13:50 
koki14, całkiem możliwe, co ty mówisz o chinolach, bo teraz kolegom idą tylko 55km/h :P i ich z łatwością wyprzedzam :mrgreen: ale jeszcze pozostali ci co mają nówki te motorki i jestem ciekawy kiedy im wykitują :mrgreen:

DJPIECZYWO, rolki mam 5 gram i docisk hebo +60%, a z wariem jeszcze pomyśle, tylko czy jak wywale te 250 zł to na pewno będzie więcej leciał i kręcił wyższe obroty ??? Bo jeszcze pozostaje ten zasrany pseudo sportowy wydech, który mam w najbliższym czasie wybebeszyć :mrgreen:
Aha i jeszcze jedno co ma dzwon do wyższych obrotów ???


Ostatnio zmieniony 06 cze 2010, 13:51 przez tiger94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 14:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
medyk94 - dzwon ma do prędkości po wymianie dzwonu możesz zyskać parę km szybciej :mrgreen: oraz lepsze chłodzenie sprzęgła :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 14:24 
oo nie wiedziałem że dzwon daje prędkość :P no ale najpierw chyba zacznę od dzwonu bo mam lekko scentrowany i musze kupić nową nakrętkę na dzwon bo też się gwint zj***ał i krzywo sie dokręca :P




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 15:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2010, 19:41
Posty: 51
Lokalizacja: Torremolinos ESP;]
Pojazd:
Ja mając 4k w PL poszukał bym jakiegoś używanego SpeedFight 2 i nie martwił się prędkością ;]

Np. Takiego ;]

http://allegro.pl/item1066140363_super_ ... uning.html


Ostatnio zmieniony 06 cze 2010, 15:09 przez koki14, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 20:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
medyk94 - dzwon razem ze sprzęgłem może nawet dać +5km/h zależy od jakości dzwonu :mrgreen:

U kolegi wymieniałem dzwon na S6 Wingcooler zyskał 5-7km/h :mrgreen:


Najtańszym kosztem to tak:
wymień roki na 4,5g
Sprężyne HEBO 60% już masz
więc zostały do kupienia HEBO NIEBIESKIE (sprężynki sprzęgła)

No i dzwon jak masz przebarwiony :mrgreen:


Ostatnio zmieniony 06 cze 2010, 20:38 przez DJPIECZYWO, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 20:44 
ale sprężynki chyba dają start, a ja raczej nie chce żeby wył na starcie :P do palenia gumaka ma siłę na seryjnych :mrgreen:
PS> Dzwon nie jest przebarwiony ale jak ściskam go ręką to trzeszczy :P


Ostatnio zmieniony 06 cze 2010, 20:45 przez tiger94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 21:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
to wymień dzwon na nowy :mrgreen:
Hebo NIEBIESKIE będą lepsze jak się silnik rozgrzeje :mrgreen:

Tu masz odblokowane przełożenia choć nie wiem czy będą pasować: :mrgreen:
http://allegro.pl/item1043457390_sporto ... co_2t.html

Oraz te od Yaroxa:
http://allegro.pl/item1034057873_walek_ ... yarox.html


Ostatnio zmieniony 06 cze 2010, 21:07 przez DJPIECZYWO, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 12:58 
to drugie mam takie samo ale to jest chyba zablokowane, jak coś to do mojego pasują albo te http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... 52b52e9653 albo te
http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... 52b52e9653
dobra zobacze co da sie zrobić, narazie dzięki za pomoc :mrgreen:




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 15:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
medyk94- niemożliwe że do yaroxa jest blokowane :mrgreen: bo sam mam yaroxa i na seri mi 80 licznikowe leciał :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 16:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 20:08
Posty: 294
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
/\ kiedy moj kolega kingwayem lecial 80, moj cyfrowy licznik pokazwal 65-68 :mrgreen:




_________________

-Tecnigas Next-r
-Malossi Multivar
-rolki 6,5g
-sprężyna centralna Hebo +60
-pasek dayco
-sprzęgło Tec Evo
v-max 80+ km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy