witam, posiadam keeway focus po full tuningu sport:
- Cylinder: Malossi SPORT 70
- Wał: BGM Evolution
- Łożyska: BGM METAL
- Wydech : Laser X-PRO
- Wariator: Malossi Multivar 2000
- Zawor membranowy: Hebo
- Gaźnik: Dell'orto 17.5mm
- Ssanie: ręczne z linką Polini
- Sprzęgło: Motoforce Racing PRO (Malossi like)
- Dzwon: Stage6 Wing Cooler
- koło pasowe (przeciwtalerz): Malossi MHR
- Dysza: 110
- Rolki: 5,1g
- Sprężyna dociskowa: Hebo +60%
- Sprężynki sprzęgła: Niebieskie motoforce
- Pasek: Polini Kevlar
- Filtr powietrza: Metrakit gąbkowy
No i teraz mam problem. kilka dni temu zamontowałem sprzęgło z dzwonem i w porównaniu z seryjnym na starcie ma faktycznie dużo więcej mocy, ale przyśpiesza tak trochę jakby wolniej, więcej mocy ma jak jest jeszcze na niskich obrotach przy prędkości około 10kmh niż jak jedzie np. 40 i ma już wysokie obroty, tak jakby obrotów na koło nie przekładał ;/
I teraz problem z gaźnikiem, mam stożek i dyszę 110 w dell'orto 17.5mm, iglica na samym dole, skuter jakoś tak dziwnie jeździ, czasem ma takiego dołka na chwileczkę że obroty spadają a po sekundzie znów rosną, jakby się krztusił i strasznie kopci z tłumika, próbowałem nawet lać mniej oleju ale bez skutku, z tłumika nadal wydobywają się chmury dymu. Próbowałem na dyszy 100 regulować, ale iglice musiałem dać najwyżej jak się da a i tak spadał z obrotów i ledwo jechał w zakresie od 30 do 45kmh z tłumika też kopcił aczkolwiek już trochę mniej, ogólnie czym mniejsza dysza tym ma większego muła od 30 do 45kmh a czasem nawet nie jedzie więcej jak 40. na dyszy 110 muszę znów mieć iglice najniżej bo jak dam ją wyżej to znów gorzej jeździ. i zarówno na dyszy 100 jak i 110 czym śrubka od mieszanki jest bardziej wykręcona tym skuter gorzej jeździ, i również w obu przypadkach czym śrubkę od mieszanki bardziej wkręcę tym skuter trochę lepiej jeździ.
podsumowując, czym mniejsza dysza muszę dać wyżej iglicę aby dostawał więcej paliwa i muszę też wkręcić śrubkę od mieszanki aby dostawał mniej powietrza, wtedy skuter jeździ najlepiej na danej dyszy.
Znów czym dysza jest większa tym iglice muszę dać niżej aby dostawał mniej paliwa i wkręcić śrubkę od mieszanki żeby dostawał też mniej powietrza.
i na obu dyszach jak się przejadę to potem pełno paliwa w gaźniku jeszcze jest i przepustnica razem ze sprężyną cała mokra a z filtra powietrza kapie benzyna.
Proszę o pomoc, membranki są dobre bo sprawdzałem i nigdzie nie odstają.
|