Dzisiaj jest 08 kwie 2025, 21:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 wrz 2009, 22:45 
*

Rejestracja: 09 mar 2009, 22:27
Posty: 21
Pojazd:
Mam taki problem ze swoim keeway'em że nie moge wycisnąć z niego więcej prędkości maksymalnej, jego setup:
- Cylinder: Malossi SPORT 70
- Wał: BGM Evolution
- Łożyska: BGM METAL
- Wydech : Laser X-PRO
- Wariator: Malossi Multivar 2000
- Przełożenia: Wtórne POLINI
- Sprzęgło: Motoforce Racing PRO (Malossi like)
- Dzwon: Stage6 Wing Cooler
- Gaźnik: Dell'orto 17.5mm
- Zawor membranowy: Hebo
- Ssanie: ręczne z linką Polini
- Przeciwtalerz: Malossi MHR
- Dysza: 110
- Rolki: 4.5g
- Sprężyna dociskowa: TopRacing +22
- Sprężynki sprzęgła: Czerwone motoforce
- Pasek: Polini Kevlar
- Filtr powietrza: Metrakit gąbkowy
- Odblokowany moduł CDI
- Cewka+fajka+kabel Naraku

No i teraz chodzi o to że, skuter ma mały v-max według gps jakoś 75kmh tylko.
Sam regulowałem skuter na 3 sprężynach centralnych (TR+22 polini +15 i hebo +60) rolkami wszelkimi jakie miałem a gaźnik najlepiej na dyszy 110 chodził na każdym ustawieniu na którym dało się jechać v-max był na podobnym poziomie max jakie udało się osiągnąć to realne 80kmh.
Straciłem chęci do regulacji więc oddałem na regulacje do sprawdzonego serwisu, koleś wyregulował to ale v-max tylko ciut wiiększy w granicach 80 lecz ma lepsze przyśpieszenie.
I właśnie nie wiem czemu ten skuter nie chce więcej jechać, jakby coś go ograniczało jeszcze ale moduł odblokowany, przełożenia polini 15/42... a do około 80 licznikowych (realne około 65) jedzie ładnie potem już znacznie wolniej przyśpiesza.

Jakieś sugestie? na pewno powinien jechać więcej niż te 80 realne. kolega też ma keewaya tylko że ma wydech tecnigas next-r, wario hebo i sprzęgło i realne mu leci 70/75

żeby nie było to od razu dopiszę że szlifa też już robiłem bo trochę był przytarty ale to niewiele dało, nabite 300km dopiero więc kompresja musi być ok.


Ostatnio zmieniony 15 wrz 2009, 22:50 przez Mafioz, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2009, 0:01 
***

Rejestracja: 02 paź 2008, 20:12
Posty: 564
Pojazd:
A Który to rocznik ? bo niektóre keewaye mają bardzo krótkie przełożenia i dlatego sie tak dzieje , tylko te nowsze np u mnie mają dłuższe przełożenia , ja sam na seryjnych z cylkiem 70cc itp jechałem 90 realne , więc wymień przełożenia wtórne i pierwotne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2009, 8:11 
*

Rejestracja: 09 mar 2009, 22:27
Posty: 21
Pojazd:
wtórne przecież mam wymienione na polini +30 15/42 a pierwotnych nie mam zamiaru zmieniać, następne 300zł a jak sie znów okaże że nic to nie da? nie chce już pakować kasy w skuter, tylko wyregulować. mam rocznik 2006.
dodam że jak rozpocząłem tuning wsadzając sam cylinder malossi do całej reszty seryjnej, po dotarciu i wyregulowaniu wskazówka szła do tej czerwonej kreski:
http://img43.imageshack.us/i/keewayry85 ... ac652.jpg/
Tylko coś się potem podziało i z dnia na dzień prędkość spadła do tych 80 licznikowych (seria centralka), wsadziłem twardszą centralke to już spadła do 70 licznikowych prędkość i nie wiem co mu sie wtedy stało ;/
Teraz idzie do tej zielonej kreski ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy