Dzisiaj jest 20 lut 2025, 2:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 kwie 2009, 19:13 
*

Rejestracja: 12 mar 2009, 17:13
Posty: 9
Pojazd:
wlasnie zakupilem do mojego keeway'a tlumik tecnigas next r. W zestawie nie bylo rolek wiec dokupilem osobno polini 5,5 grama. Predkosc max na rownym wzrosla znacznie ale stal sie mulowaty i pod gore jedzie max 40 km/h :/
Jakie rokli powininem zalozyc zeby byla dobra proporcja v max do przyspieszenia?
Reszta czesci jest fabryczna

Z gory dzieki


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2009, 19:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 11:55
Posty: 60
Lokalizacja: Biłgoraj
Pojazd:
rolki daj 4,7g albo 4,5g i centralke daj jakąś twarszą np Top Racing 22% lub np czarną Hebo 50% Do tego kup komplet sprężynek polini i się pobaw trochę, bo samymi rolkami nic nie zdziałasz :)




_________________

Yamaha Aerox 2007 VR:

- Stage6 Streetrace 70cc
- Dell'Orto 17,5mm
- Yasuni Z

:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2009, 7:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 13:48
Posty: 179
Pojazd:
A ile ci dodał ten Tłumik?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2009, 13:53 
*

Rejestracja: 12 mar 2009, 17:13
Posty: 9
Pojazd:
Trudno powiedziec bo zmienilem jednoczesnie tlumik i rolki. Generalnie troche zrobil sie bardziej mulowaty (chyba przez te rolki) ale do v max doszlo jakies 15-20 km/h:) Tlumik daje tez super dzwiek:)

Czy jesli odpala ok i obroty trzyma dobre to powinienem regulowac gaznik po zmianie tlumika? Jesli tak to regulowac tylko obroty czy sklad mieszanki tez?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2009, 21:17 
Zbanowany

Rejestracja: 17 sty 2009, 21:01
Posty: 80
Pojazd:
przedewszystkim sklad mieszanki :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2009, 14:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 13:48
Posty: 179
Pojazd:
swistakk pisze:
ale do v max doszlo jakies 15-20 km/h:)


Mój Boże :shock:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2009, 17:26 
*

Rejestracja: 24 lut 2009, 23:49
Posty: 14
Lokalizacja: śląsk
Pojazd:
ja jak mialem sportowy wydech to dalem rolki 4,5g i bylo fajnie;]




_________________

;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2009, 20:40 
*

Rejestracja: 12 mar 2009, 17:13
Posty: 9
Pojazd:
Dam znac blizej weekendu jak sie ma sprawa z v max i osiagami bo dzis sam probowalem bawic sie w regulacje gaznika, ale wyszlo mi na to ze powinienem ustawic bardziej uboga mieszanke:/ tj srubke od mieszanki wykrecic o jakies 0,4 obrotu i cos dziwne mi sie to wydaje.... Mozliwe zeby sportowy tlumik potrzebowal ubozsza mieszanke?
Umowilem sie wiec do serwisu na pt na regulacje i zobacze jak bedzie....
a przy okazji ma ktos namiar na dobry serwis skuterow w Szczecinie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2009, 15:02 
*

Rejestracja: 12 mar 2009, 17:13
Posty: 9
Pojazd:
No i wszystko sie wyjasnilo... Wyregulowalem gaznik (od razu mowie ze serwis Megasport - Coolbike w Szczecinie odradzam!!!). Osiagi poprawily sie ale nadal byl jakis slaby szczegolnie pod gore. Okazalo sie ze w moim Focusie sprezanie jest na poziomie 6 MPa:( Tak wiec remont silnika...:(
Dzis zakupilem Cylinder Airsal T6 70cc w sklepie Mielocha i czekam na dostawe i montaz. Dam znac jak bedzie po naprawie...
A przy okazji.. nie mam teraz kasy na zmiane wariatora czy sprzegla:/ czy na tym cylku bedzie on jakos jezdzil na tych czesciach fabrycznych? Czy nie grozi to uszkodzeniem czegos?
Dzieki za pomoc:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2009, 15:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 13:48
Posty: 179
Pojazd:
Przydałoby się przynajmniej łożyska na wale wymienić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2009, 20:18 
***

Rejestracja: 02 paź 2008, 20:12
Posty: 564
Pojazd:
Na serii łożyskach pojeździ ale nie długo raczej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2009, 14:23 
*

Rejestracja: 12 mar 2009, 17:13
Posty: 9
Pojazd:
nie udalo mi sie przez brak kasy od razu wymienic lozysk na wale, ale zrobie to za jakis czas. a jak beda sie objawialy te lozyska ze juz czas je wymienic?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2009, 17:30 
*

Rejestracja: 12 mar 2009, 17:13
Posty: 9
Pojazd:
Dzis pierwszy raz jezdzilem na nowym cylku. Jest duuuuuuza poprawa. Sprawnie startuje i niezle jezdzi. Tylko nie wiem jak wytrzymam czas docierania?:(
Jeszcze tylko potrzebuje wieksza dysze do seryjnego gaznika - macie jakies propozycje jaki rozmar?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2009, 17:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Może po prostu stanąć wał i zepsuć wiele innych rzeczy, mogą głośno huczeć na niskich i wysokich obrotach, powodować drgania co źle wpływa na łożyska korbowodu. Ogólnie to nie zakładaj nowego cylindra bez zmiany bo będziesz musiał wypłacić się dwa razy bardziej w jakimś czasie... To tylko pozorna oszczędność. Kup łożyska w normalnym sklepie z łożyskami, tam zapłacisz nie więcej jak 60zł za dwa łożyska i do tego uszczelniacze. Najlepsze firmy to SKF lub też FAG. Idziesz do sklepu ze starym łożyskiem albo kupujesz po numerze łożyska.

EDIT 1:

Spóźniłem się z postem, podczas gdy go pisałem ty już zdążyłeś odpowiedzieć. Radzę Ci oszczędzać silnik ale i tak nie musisz długo go docierać, to aluminium tak więc 200-300km starczy. Nie żałuj kasy na dobry olej. Jak się potrafi to alu można dotrzeć w 100km ale trzeba to robić konsekwentnie i najlepiej jak silnik jest LC. Postaraj się zmienić te łożyska jak najszybciej bo Airsal to dosyć wysokoobrotowy cylinder i mogą szybko się zjechać a jak już mówiłem, później będzie Cię to kosztowało trzy razy więcej niż teraz wymiana samych łożysk.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 16 kwie 2009, 17:35 przez ToX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2009, 7:12 
*

Rejestracja: 12 mar 2009, 17:13
Posty: 9
Pojazd:
Dzieki ToX, chyba jednak sie zbiore do tej zmiany lozysk...Tylko cos mi sie wydaje ze to jest spory naklad pracy i znowu warsztatu bedzie trzeba..? One sa prasowane, nie?

Czy dobrze mysle ze to za mala dysza glowna, jak startuje dobrze a pozniej troche sie zamula ale jak w czasie jazdy na chwile odpuszcze gaz i pozniej znow przekrece to znow sprawnie sie dalej rozpedza a pozniej znow przymula...?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2009, 8:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Zmień te łożyska lepiej, zawsze to będziesz miał większą pewność że wszystko jest ok. No możliwe że to regulacja gaźnika pomoże ale też przydałoby się przekładnie wyregulować, centralką czy rolkami. Zajmij się gaźnikiem póki co.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy