Dzisiaj jest 10 paź 2024, 10:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 165 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 lis 2010, 9:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2008, 21:48
Posty: 24
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Pojazd:
Witam...



Chciałbym przedstawić wam mojego Keewaya Hurricana z 2004 r. Został on gruntownie przerobiony w zimę 2009-2010. Został zamontowany silnik z Focusa, a raczej tylko lewy karter, przełożenia i koło. Teraz konkrety :


Optyka:

Najważniejsza zmiana felgi 12'' najpierw były stalowe z Focusa, potem zamieniłem je na czerwone felgi z Matrixa
Czerwone malowanie ponieważ kupiłem nowe plastiki na tył od Szweda, więc przemalowałem
maskę i plastik na kierownicę.
Skróciłem błotnik i tylni i zamontowałem małe LED'owe kierunkowskazy .
Następnie kupiłem nowy pług, nowe siedzenie i pomalowałem przedni błotnik oraz pokrywę przekładni na czarny pół mat.
Następnie dokupiłem żółte manetki Flame, czarny chwytak, lusterko F1, nowe wszystkie linki i łożyska do przełożeń . Jeszcze są 2 przedłużki amorka i amortyzator z Slidera :D


Od strony mechanicznej mechanicznej nie zaszło wiele zmian .
Zakupiłem tylko okazyjnie wydech TEcnigas Next-R, nowy cylinder 50ccm, są zamontowane rolki 4 gram i pomarańczowe sprężynki Stage6. To by było na tyle :mrgreen: :wink:

Teraz fotki :


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Teraz Keeway jest całkowicie rozebrany i będzie przechodził generalny remont dosłownie wszystkiego. Narazie kupiłem nowe kartery.

PLany na zimę:

Flow
Lekki rozwiert karterów
Polerka skrzyni i tego wejścia na zawór membranowy.
Polerka gaźnika
Lekki rozwiert kanału wydechowego i jego polerka
Zaostrzenie przegród kanałów
Polerka głowicy
Szlif
Nowy tłok Meteora
Nowe uszczelki całego silnika
Nowe łożyska i uszczelniacze na wał i do przełożeń.
Nowy olej Malossi do przełożeń
Nowe łożysko na korbowód Top Racing albo Polini
Nowe sprzęgło RMS i dzwon Tec.
Zamontuję mój wariator Top Racing NG
Nowy przewód z fajką NGK
Nowa świeca jakaś dobra, może 2 elektrodowa NGK?
Jakiś nowy gaźnik bo ten ma rozwaloną śróbke od składu mieszanki

Optycznie za wiele sie nie zmieni.

Nowe lusterko OBA jakieś duże i ładne.
Nowe manetki Hebo
Błotnik nad koło
Zostanie dokupiony nowe błotnik na tył bo nie da się wytrzymać bez niego.
Nowe łożyska kierownicy.
Nowe tuleje stalowo gumowe do mocowania silnika.
Została już pomalowana rama.
Elektryka będzie cała owinięta na nowo i podorabiane końcówki.
Nowe zamki siedzenia itp.

Chce używać Keewaya turystycznie czyli na jakieś dalsze zloty, wycieczki itp.
Więc pod tym względem też zajdą niewielkie zmiany.

Zamontowana zostanie jakaś nie duża szybka
Gniazdko zapalniczki
Prawdopodobnie zostanie zrobiony nowy pancerny bagaźnik i jakiś taki w miarę kufer.
Dostanie takie sakwy boczne ale to tylko na wycieczki będzie montowane.
Myślę nad osłonami rąk, jakimiś nie dużymi ale ładnymi.
Chcę również zamontować jakieś małe głośniki i wzmacniacz nie bardzo widoczny.
Akumulator zostanie przeniesiony do przedniego schowka.

Jak narazie fotek z prac nie mam ale w niedługim czasie zrobię :D :wink: :)


Enjoy ! :mrgreen: :D :D


Ostatnio zmieniony 10 sty 2011, 22:24 przez BartuS, łącznie zmieniany 4 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 15:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Na 12" wygląda o wiele lepiej ! :]




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 20:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2010, 21:06
Posty: 471
Pojazd:
Nie szkoda Ci kasy było na ten karter, itp od Fokusa ? :P Trzeba było od Roxa walnąć albo SR'ki ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 20:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2008, 21:48
Posty: 24
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Pojazd:
Widać jak się orientujesz w cenach części. Silnik z Roxa to koszt koło 500 zł, a karter miałem za free'ko :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 23:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2010, 21:19
Posty: 206
Lokalizacja: ze złomowiska
Pojazd:
Uwielbiam tego twojego keewaya :ups: wygląda bardzo orginalnie, na felgach od roxsidła albo sr wygląda jak na szczudłach i w ogóle nie oryginalnie,a na 12 jest ideolo! :wink: Fajnie by wyglądał jakby był odmalowany, albo chociarz nie było tych naklejek wszystkich... no i kiera downhill. Odłóż sobie na jakieś dobre sprzęgło i wario to będzie ci sie bajecznie na nim jeździło, trzymam kciuki za projekt i będe go śledził :mrgreen: czasami żałuje że się przesiadłem na Rieju, na Harrym czulem się jak ryba w wodzie i ogólnie było spoko, teraz zostały z niego jakieś szczątki w kąciku garażu, ech.... :roll:




_________________

Cytuj:
Czasem coś strzeli z tłumika ale to nic


capekpl1 pisze:
to powiedz im że chcesz mieć rodzeństwo a jak nie to kupuje części


Rieju rest in peace...
Niech mu asfalt lekkim bedzie [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2010, 8:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2010, 21:06
Posty: 471
Pojazd:
BartuS pisze:
Widać jak się orientujesz w cenach części. Silnik z Roxa to koszt koło 500 zł, a karter miałem za free'ko :)


A skąd o wielki znawco miałem wiedzieć ile za karter dałeś ? Po prostu sądze, że niewarto zmieniać z keeway'a na keeway'a.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2010, 13:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2008, 21:48
Posty: 24
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Pojazd:
Sinedd pisze:
A skąd o wielki znawco miałem wiedzieć ile za karter dałeś ? Po prostu sądze, że niewarto zmieniać z keeway'a na keeway'a.



Co kto lub :wink: Mi się na silniku Keewaya bardzo fajnie jeździło, zrywny, osiągi 65km/h ale nie ma się co dziwić bo skuter praktycznie cały czas ciągnie 2 osoby ponieważ waże 130 kg :D

Naklejki mi się akurat bardzo podobają, bez naklejek skuter był poprostu pusty/bezpłciowy :) Kiedy downhill nie będzie. Co do koloru to w zimę chcę pomalować pług, wydech, przedni błotnik, lagi, przekładnię i tarczę na czarny mat :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2010, 14:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2009, 15:09
Posty: 6
Lokalizacja: Jodłówka
Pojazd:
Super wygląda na felgach 12.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2010, 15:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2010, 21:06
Posty: 471
Pojazd:
BartuS pisze:
Co kto lub :wink: Mi się na silniku Keewaya bardzo fajnie jeździło, zrywny, osiągi 65km/h ale nie ma się co dziwić bo skuter praktycznie cały czas ciągnie 2 osoby ponieważ waże 130 kg :D


Ja nie mowie że Keeway zły, tylko po co zmieniać z czegoś na to samo ? :P Chyba, że na starym karterze Ci koło nie weszło większe to rozumiem :P


Ostatnio zmieniony 22 lis 2010, 15:18 przez Sinedd, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2010, 19:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 15:22
Posty: 34
Pojazd:
Tak, w "HURAGANACH" do seryjnego kartera nie wejdzie koło 12'... Sam mam zamiar zmienić karter przez zimę lub znaleść jakiś tani silnik minarelli :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2010, 20:29 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lip 2010, 21:03
Posty: 188
Lokalizacja: Biker boyz lubin
Pojazd:
Rav656, kolega dobrze mówi musiał byś kupić silnik od keewaya 12cali lub lepiej apki jakieś silniczek .




_________________

Romet 777 SPORT
+cylinder- 72cm \ROLKI MALLOSI 5.2
+sprężynki- sprzęgła HEBO 1500+
+wał WM
+wałek - rozrządu
+sprężyna dociskowa +7 MALOSSI
+świeca irydowa
+opona AVINA
+Pasek ATHENA
+Polerka gaźnika +dysza 85
+pierścienie Wm
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=657071#657071




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2010, 20:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 15:22
Posty: 34
Pojazd:
Nie trzeba silnika :) Wystarczą same kartery




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2010, 20:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2010, 14:25
Posty: 54
Lokalizacja: Chmielno / Kartuzy
Pojazd:
Trzeba czekać na okazję, ja silnik minarelli komplet od neosa full seria wyrwałem za 150 i dokupiłem koło od sr'ki za 60 zł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 12:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2008, 21:48
Posty: 24
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Pojazd:
No więc udało mi się kupić cylinder po 2500 km przebiegu od użytkownika HeRsYs . Myślę że w tym tygodniu uda mi się oddać kartery, pokrywę i wydech do piaskowania i kupić łożyska i simeringi na cały silnik :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 13:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sie 2010, 17:37
Posty: 81
Lokalizacja: lomza
Pojazd:
no no masz ciekawe plany na zime :D




_________________

RexiK
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 26#1509626




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 16:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2010, 5:24
Posty: 751
Lokalizacja: 10km od Śremu - Wlkp
Pojazd: Vivka 70ccm ;)
no ładna maszynka :wink: zapro do mnie :D




_________________

Zapraszam do Vivki. ;)
peugeot-vivacity-red-by-kuba-d-s6-pro-replica-chrom-t112986-480.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 20:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2008, 21:48
Posty: 24
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Pojazd:
Siema....



Mam do Was pytanie. Czy opłaca się robić następujące przeróbki :


Flow
Lekki rozwiert karterów
Polerka skrzyni i tego wejścia na zawór membranowy.
Polerka gaźnika
Lekki rozwiert kanału wydechowego i jego polerka
Zaostrzenie przegród kanałów
Polerka głowicy
Wygładzenie krawędzi w karterach


przy seryjnym silniku tzn. sportowe wario, wydech i gaźnik 17.5

czy ma większego sensu?

Na czym polega dokładnie ten Flow ? Najlepiej jak by było to poparte jakimiś fotkami czy coś takiego. Do jakich papierów najlepiej polerować skrzynię?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 20:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Flow karterów jest to usunięcie niedoskonałości oraz "polerka" komory korbowej co przełącza się na lepszy przepływ mieszanki. Warto to robić, przy mocniejszych cylindrach, przy seryjnym można jedynie rozwiercić okno wydechowe, kup za tą kasę co przeznaczył byś na te zabiegi jakiegoś zatartego sporta, zrób szlif i ogień.




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2010, 17:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2008, 21:48
Posty: 24
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Pojazd:
Siema...

Już dowiedziałem się wszystkiego co chciałem nt. portingu cylindra i ogólnie całegoo silnika :)


Co myślicie o tym zeby pomalować silnik na czerwono? Nie będzie się zlewać z felgą ?
Do tego dekiel na czarny mat. Co o tym myślicie. Myślałem jeszcze nad pomalowaniem tarczy i zacisku na czerwono ale to moim zdaniem będzie się już zlewać z kołem .
Podpowiedzcie mi coś bo nie umiem się zdecydować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2010, 18:50 
*

Rejestracja: 25 lut 2010, 22:30
Posty: 55
Pojazd:
Witam .

Możesz zrobić odwrotnie silnik pomalować na czarny mat a za to dekiel na czerwono . Tarcze i zacisk też mógł byś na czarny mat. Takie moje zdanie .

Powodzenia w projekcie . ; P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 165 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy