Dzisiaj jest 28 kwie 2024, 10:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2009, 15:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:46
Posty: 88
Lokalizacja: Kraśnik-(Lubelskie)
Pojazd:
Jak radzicie to ja lepiej sprzedać keeway hurricane i kupić yamaha-ę aerox


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2009, 15:27 
***

Rejestracja: 02 paź 2008, 20:12
Posty: 564
Pojazd:
Z hurricana da się wyciągnąć 90 km/h ale musiałbyś zmienić przełożenia bo na tych seryjynch w hurricanie nie ma opcji żeby cokolwiek osiągnąć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2009, 19:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:46
Posty: 88
Lokalizacja: Kraśnik-(Lubelskie)
Pojazd:
A jakie te przełożenie i ile zyskam na km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2009, 20:14 
**

Rejestracja: 10 mar 2009, 22:05
Posty: 416
Pojazd:
Myślisz, że powiemy Ci ile kmh polecisz po zmianie przełożeń? To są indywidualia;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2009, 21:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Radziłbym sprzedać Keeway'a jeśli aż tak bardzo zależy Ci na osiągach. Jeśli nie to przeturlaj się dwa, trzy sezony skuterem, obeznaj się, nabij kilometrów i z czasem już nie będzie Cię interesować skuter. Będziesz już chciał coś większego albo z momentem jak dostaniesz auto w ogóle olejesz jednoślady. Mnie osobiście denerwuje ta zabawa ze skuterami typu tutaj wydech lepszy tutaj wariator... To nie, trzeba też rolki i sprężynę... o nie jeszcze sprężynki, dyszę, gaźnik... Później cylinder, przełożenia jakieś itp. itd. Za tą kasę miałbyś już drugi skuter lub połowę auta. Wiadomo, niektórzy mają to za pasje, wkręcają się przez to w jednoślady i łapią bakcyla ale trzeba zrozumieć że rakietą skuter nigdy nie będzie. Został stworzony do prędkości miejskich a nie poza miastowych, poza tym po co robić go aby jechał te 100km\h jak wtedy jazda staje się trochę męczarnią. Trzęsie strasznie, hałas wielki bo wszystko pracuje na najwyższych obrotach, co mniejszy kamyk czy dziura to niebezpieczeństwo. Zrobisz niecałe 10 tys. km i połowę części przydałoby się wymienić bo już nie jedzie tak samo jak kiedyś. Moim zdaniem to trochę nie wygodne. Wiadomo, można się przyzwyczaić i zakochać się w czymś takim ale czy nie lepiej trochę odczekać? Nauczyć się jeździć na skuterku, zacząć oszczędzać trochę już na coś większego, pracy w wakacje nie brakuje dla skuterów, później sprzedać skuter, rodzice coś powinni dorzucić i wtedy od razu mamy coś co zostało stworzone do jazdy szybszej bez żadnych poprawek, tuningu itd. W dodatku brak strachu przed policją że odblokowane, że jedzie szybciej niż powinno itp.

PS. Sory za lekkie rozminięcie się z tematem ale zebrało mi się jakoś tak na MOJE mądrości :p.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2009, 6:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:46
Posty: 88
Lokalizacja: Kraśnik-(Lubelskie)
Pojazd:
Wielkie dzięki za tą radę wezmę ją do myślenia




_________________

"A jak chcecie usłyszeć radę co do tuningu to nie wyciągniemy więcej niż włożyliśmy a nawet nie wiadomo czy na 0 wyjdziemy i żeby nie było że się więcej przerabia niż jeździ"
Stare czasy Hurricana:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=61722




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2009, 6:58 
***

Rejestracja: 02 paź 2008, 20:12
Posty: 564
Pojazd:
Co do tych przełożeń to najlepiej je zmienić tylko jak się ma 70cc i te inne podstawowe rzeczy to te przełożenia dają ponad 10 km/h , przy seryjnej 50-ce to nie wiele da




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2009, 12:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
No i jeszcze te przyrosty prędkości... Wydech 10km\h, wario ~5-8km\h, później cylek, przełożenia, kasa wydana na regulację, cała zabawa z tym itd... a jakby to zliczyć to za takie coś trzeba zapłacić jakieś 2-3 tys, zależnie jeszcze od tego co wybierzemy. Czy jest sens robić full tuning Keeway'a za prawie jego drugą równowartość dla tych 20-25km\h w porównaniu z odblokowanym skuterem? Niech każdy sam sobie odpowie.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 18 maja 2009, 12:52 przez ToX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 maja 2009, 15:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:46
Posty: 88
Lokalizacja: Kraśnik-(Lubelskie)
Pojazd:
No dobrz wybrałem tak:
Wariator Malossi Multivar CPI / Keeway 16mm
Który bedze pasował pod Keeway:
Wydech Hebo New Performer
Wydech Yasuni Z Minarelli Vertical
cylka i walu nie zmienia brak kasy
zmienie sprzegło na naraku i dzwon na Racing-planet.pl
kometujcie
Muj budzet maxsimum 1700zł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2009, 16:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 maja 2009, 17:36
Posty: 1
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Witam :) mam keewaya matrixa i zastanawiam sie nad kupnem wariatora i wszysktich sprzezynek do regulacji.. co poleciacie, zastanawiałem sie nad Polini Speed Control, Hebo NG, Malossi Multivar.. ? co lepsze ? :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2009, 19:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Polecam Multivara, miałem Hebo i nie pasowało mi bo nie dało się wyregulować go by ciągnęło od zera, miał nieciekawego muła na starcie za to dodał więcej v max'u w porównaniu z Multivarem. Multivar daje sporo przyspieszenia, v max również poprawia jednak ten wariator jest naprawdę pod przyspieszenie czyli idealny do miasta. Startujesz od zera i przyspieszasz równo za to jedziesz wolniej... No niestety, coś za coś. Pamiętaj że podstawą tuningu jest wydech, kupno waria na początek nie wiele da i może Cię zniechęcić do dalszego tuningu. Regulacja to indywidualna sprawa, dopiero po wsadzeniu części wiesz czego potrzebujesz, przed tym jak coś wsadzisz to ciężko strasznie zgadnąć czego będziesz potrzebował.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 18 maja 2009, 20:09 przez ToX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2009, 6:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:46
Posty: 88
Lokalizacja: Kraśnik-(Lubelskie)
Pojazd:
Wracając do mnie

Wariator Malossi Multivar CPI / Keeway 16mm
Który bedze pasował pod Keeway:
Wydech Hebo New Performer
Wydech Yasuni Z Minarelli
cylka i walu nie zmienia brak kasy
zmienie sprzegło na naraku i dzwon na Racing-planet.pl
Te części coś dadzą




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2009, 11:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Polecam wariator, sam mam i sobie chwale. Hebo New Performer to wydech pod wysokie obroty tak więc można powiedzieć że pod jakiś mocniejszy cylinder(coś z żeliwnych sportów) lub pod tak wyregulowany seryjny skuter aby kręcił jak najwyższe obroty. Yasuni Z akurat mam również i z Multivarem to stosunkowo dobry zestaw. Yasuni ciągnie od dołu, najbardziej w środku jednak w górnych obrotach też sprawuje się dobrze. Pod większy cylinder jeśli taki w przyszłości planujesz to brałbym jednak Hebo, Yasiek jest idealny do 50ccm. Mocowanie obu wydechów będziesz musiał lekko przerobić lub kompletnie dorobić nowe, ja polecam drugą opcję. Części na pewno dadzą wzrost osiągów ale zestaw Multivar+Yasuni Z to raczej duet na przyspieszenie czyli do miasta, jednak vmax na pewno znacznie się poprawi w stosunku do odblokowanego seryjniaka. Mogę powiedzieć jeszcze że regulacja tego zestawu jest łatwa, jakichś większych problemów nie powinieneś z nią mieć.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 19 maja 2009, 11:33 przez ToX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2009, 14:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:46
Posty: 88
Lokalizacja: Kraśnik-(Lubelskie)
Pojazd:
Ach dzięki za odpowiedz ,wybiorę chyba hebo ponieważ będę zmieniał cylinder na 70cc w przyszłym roku ,w tym roku chciałbym zmienić najważniejsze rzeczy ,czyli wydech i wario, zastanawiam się na sprzęgłem ,ale myślę że nie ma potrzeby zmieniać ,ponieważ mam ten skuter aby rok wiec okładzin chyba są w dobrej kondycji.. Martwi mnie jedno co z gaźnikiem nie zmieniałem dysz bo droga przesyłka, jak na samą dyszę a nawet nie wiem, jaką czy jest tak w sklepie mieloch, gaźnik to jakiś Leander i tekiej dyszy nie wiem w serwisie mi powiedzieli że mają tylko zestawy odblokowujące do keeway ale dysza w zestawie.Co zrobić kupić nowy gażnik 17,5 czy jakaś dysza się nada.Co do wydechu możeci proponować inne jakie macie z tego przedział cenowego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2009, 15:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Jeśli zmieniasz na 70ccm to lepiej kupić już od razu 17,5mm lub 19mm jeśli trafiłbyś na okazję.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2009, 16:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:46
Posty: 88
Lokalizacja: Kraśnik-(Lubelskie)
Pojazd:
A wydech będzie pasował pod 70cc w przyszłości czy skusić się na coś lepszego bo jak będzie pasował to nie opłaca się kupować droższego. A co do gaźnika to jest problem bo tylko ten Gaźnik Tec Racing 17,5mm (PHBN) jest od minarelli chciałbym jakiś dellorto bo podobno lepsze i ssanie ręczne który gaźnik Będzie pasował do keeway?




_________________

"A jak chcecie usłyszeć radę co do tuningu to nie wyciągniemy więcej niż włożyliśmy a nawet nie wiadomo czy na 0 wyjdziemy i żeby nie było że się więcej przerabia niż jeździ"
Stare czasy Hurricana:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=61722




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2009, 20:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2009, 22:14
Posty: 286
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
Tec racing mam ja w keewayu wszystko pasuje. Mam tez multivara w hurricane :D I Pro replice :P

Wiesz jak cos to ja niedaleko mieszkam to moge podjechac do ciebie mozemy przelozyc zobaczysz sobie :D Bo wario to sie szybko przeklada .Dam ci sie moim przejechac :evil:


EDIT#

Podaj gg :P

Moje 6520394




_________________

Obrazek
http://bikepics.com/members/szwedo22/


Ostatnio zmieniony 19 maja 2009, 20:12 przez szwedo22, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2009, 21:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:46
Posty: 88
Lokalizacja: Kraśnik-(Lubelskie)
Pojazd:
No to tak taki zestaw powstał:
-Wariator Malossi Multivar CPI / Keeway 16mm
-Wydech Hebo New Performer Minarelli leżące
-Gaźnik Tec Pro PHBG 19mm Uniwersalny 2T (2 suwy) i Ssanie ręczne z linką Polini
gaźniki Dell'orto
-Filtr powietrza Hebo Air System 35mm, niebieski
-Rolki Polini 16x13 4.20 - 5.10 - 5.60 - 6.30gr
Nie wiem jakie sprężynki do sprzęgła bo są różne do seryjnego sprzęgła
a rolki co są w zestawie z wydechem to 15x12 będęo pasowały na na wariatora malosiego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2009, 22:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2009, 21:52
Posty: 218
Pojazd:
W malossim masz 16x13 o ile się nie mylę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2009, 22:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Tak, w Multivarze są 16x13.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy