Dzisiaj jest 24 wrz 2024, 21:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 201 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2011, 14:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2010, 10:59
Posty: 705
Lokalizacja: Inowrocław
Pojazd:
A sam nie dasz rady zmienić cylka? Żadna filozofia chociaż dla osoby która nigdy tego nie robiła to czarna magia :twisted: A keeway Fajny powodzonka w dalszym tunie.

Wpadnij do mnie :D




_________________

MotoZiomki !!!
http://www.facebook.com/Motoziomki?fref=ts
Zapraszam do polubienia !


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2011, 17:36 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
Wiem, że do tego nie trzeba mieć żadnych specjalnych umiejętności, ale jak mówisz jest to dla mnie czarna magia :D Gdybym już wcześniej widział jak ktoś to robi, nie byłoby takiego problemu.
W takim razie po świętach oddaje go do mechaniora

A jak z ilością oleju? Jak mówiłem zostawiam dozownik, będę jedynie dolewał do baku, tylko ile dolewać na dotarciu, a ile później? Na dotarcie powinna być mieszanka 1:33? Z tego by wynikało, że trzeba dolewać jakieś 10ml/litr?

Ta miarka oleju s6 to bardzo wygodne rozwiązanie :)




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1


Ostatnio zmieniony 22 kwie 2011, 17:37 przez mattiz1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2011, 17:41 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2010, 13:58
Posty: 321
Lokalizacja: okol.Zagnańsk
Pojazd:
Kup miarkę oleju S6:)




_________________

"Z Motorem jak z Kobietą: Najpierw pokochaj, zrozum a później rozbieraj "




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2011, 18:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 sty 2010, 20:59
Posty: 281
Lokalizacja: Daleko
Pojazd:
On już ją ma :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2011, 18:16 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2010, 13:58
Posty: 321
Lokalizacja: okol.Zagnańsk
Pojazd:
Spoko i sorki :)




_________________

"Z Motorem jak z Kobietą: Najpierw pokochaj, zrozum a później rozbieraj "




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2011, 18:32 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
Miarkę jak widać na foto mam więc z odlaniem pewnej ilości nie ma problemu, tylko nie wiem ile odpowiednio mu potrzeba :P

+ jeszcze jedna kwestia- myślałem nad przestawieniem teraz napędu na seryjny, tzn rolki około 5g + seryjna centralka, albo od razu seryjne sprzęgło z roxa, aby nie kręcił niepotrzebnie wysokich obrotów podczas docierania, warto to robić? Bo teraz to mi rusza z 5,5K rpm i zaraz wchodzi na 7,5K i tak się cały czas utrzymuje. Ewentualnie jeśli nie będę miał dostępu do pneumata to zmienię same rolki na 5g




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2011, 19:30 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
mattiz1, Ja mam dozownik i dolewam ponad 100 ml na bak i jest w sam raz, trochę bardziej kopci :P
tyle, że bak 6.3 litra ;]


Ostatnio zmieniony 22 kwie 2011, 19:31 przez Igi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2011, 19:56 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
Igi, czyli licząc że dozownik pobiera mieszankę 1:50, gdy dolewasz te ponad 100ml na bak, wychodzi mieszanka około 1:25 czyli bardzo bogata w olej, nie wiem czy czasem nie zbyt bogata ;p Nieźle to musi kopcić :D




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2011, 19:58 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
mattiz1, wg obliczeń tak, ale właśnie prawie wcale nie kopci, tylko na zimnym trochę :P




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2011, 16:46 
***

Rejestracja: 20 cze 2010, 12:46
Posty: 515
Lokalizacja: Połomia
Pojazd:
mattiz1, nieźle się zapowiada. A wał lub łożyska zmieniasz?
A mechanik bardzo mało chce. U mnie 40 zł za roboczogodzinę (1h) :shock:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2011, 18:18 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
Nie, na twardo, wszystko zostawiam seryjne :mrgreen: Myślę, że ten sezon przejeżdżę na seryjnym wale i łożyskach (obstawiam, że pod koniec roku wybije lekko 10000km) i na wiosnę wymiana :) M.in dlatego na razie będę jeździć na zx-ie.

Te 150 to jest tak trochę po znajomości, zresztą zobaczymy jeszcze w jakim stanie jest łożysko korbowodu, być może się je wymieni. Inny mechanik chce 100 za samą zmianę cylka, 150 z samą dyszą ale już bez świecy, ale do niego nie mam zaufania :P
W każdym razie wszystko musi być załatwione w przyszłym tygodniu. Do tego czasu muszę zmienić jeszcze napęd na seryjny by nie kręcił takich wysokich obrotów jak teraz.


Następny zakup to będzie prawdopodobnie odblokowany moduł (teraz nawet na rolkach 3,5g na stópce nie chce wykręcić powyżej 9000rpm) + nadkole MTKT

Warto do tego setupu kupować gasboxa, czy nie ma sensu?




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1


Ostatnio zmieniony 23 kwie 2011, 18:23 przez mattiz1, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2011, 10:25 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2010, 13:58
Posty: 321
Lokalizacja: okol.Zagnańsk
Pojazd:
Nie ma sensu GAZBOXA kupować... Ja miałem i nic nie odczułem




_________________

"Z Motorem jak z Kobietą: Najpierw pokochaj, zrozum a później rozbieraj "




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2011, 14:05 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
Ok, czyli nie kupuję go.
Mam nadzieję że w środę/czwartek będę już miał założony cylek i razem z kumplem docieramy :) Jutro zmieniam rolki na 4,5g + nowe ślizgi Polini + jeśli znajdę blokadę na wario, aby nie kusiło :mrgreen: . Pozdejmowałem seryjne naklejki z boku, ale teraz jakoś goło bez nich + jest duża różnica w odcieniu lakieru :roll:
Nadal jedak nie wiem ile ojeju dolewać do baku na dotarciu, powtarzam, że zostawiam dozownik. Czy 15ml/litr będzie odpowiednią ilością? Wtedy wychodzi mieszanka około 1:30.




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1


Ostatnio zmieniony 24 kwie 2011, 14:31 przez mattiz1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2011, 15:07 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
mattiz1, Moim zdaniem będzie ok ;) Ja jak już pisałem leję trochę więcej, ale chyba też będę lał mniej, bo napewno za mało nie będzie, a w tym miesiącu już drugi olej mi się kończy...




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2011, 15:14 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
Street w końcu założony, ale jest teraz pewien problem. Mechanik za cholere nie mógł go wyregulować na seryjnym filtrze, więc wrzucił mu stożek [chyba nie muszę wspominać, że skuter jest teraz bardzo głośny, wszyscy się oglądają :D ) Gaźnik wyregulowany, ale zalewa go na wolnych obrotach, przez co gaśnie. Staram się jeździć spokojnie, ale i tak nie mogę wykręcić na nim więcej jak 6500 obr, do tego zbiera się bardzo wolno i bardzo głośno. Musiałem raz przycisnąć mu na maxa i na prostej było to 48km/h…
Powiedzcie jak mu teraz „pomóc”? Gaźnik kupię dell’orto 17,5 i powinno być coś lepiej? Za kilka dni zabiorę się za regulację napędu (jak na razie rolki mam 4,5g, docisk niebieski Hebo, sprężynki niebieskie Hebo) + myślę nad s6 pro repliką.

Stary cylek był przytarty, a tłok uwalony w nagarze, więc znamy już powód niskiego v-maxa na seryjnym cylku.




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2011, 19:57 
***

Rejestracja: 20 cze 2010, 12:46
Posty: 515
Lokalizacja: Połomia
Pojazd:
mattiz1, jaka dysza?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2011, 20:12 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
Ogólnie to cylek zakładał i regulował mechanik, więc dokładnie nie wiem. Wypytywałem, to mówił ze tyle już tam różnych zakładał, że nie pamięta, powiedział tylko "na pewno mniejsza od 100, bo na niej go tylko zalewało, chyba 90"
Wiem, że to może wydać się śmieszne, że nie wiem nawet na jakiej dyszy jeżdżę, ale nie chce sam grzebać przy gaziorze :P

Myślę, że przejadę na nim te 100km i zabiorę się za regulację napędu, rolki prawdopodobnie wrócą 3,5g / 4g, w tedy powinien się lepiej wkręcać. No i kupię inny wydech, jeszcze tylko nie wiem czy pro replice czy lasera x-pro.

Jutro może nagram filmik jak to głośno chodzi :)




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2011, 20:29 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2010, 13:58
Posty: 321
Lokalizacja: okol.Zagnańsk
Pojazd:
Jak co to Stage6 Pro Replika :)
Jak byś sprzedawał Zx to ja bym może kupił :mrgreen: :mrgreen:




_________________

"Z Motorem jak z Kobietą: Najpierw pokochaj, zrozum a później rozbieraj "




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2011, 22:02 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
A jak z tym gaźnikiem? 17,5 powinno mu pomóc? Najchętniej wróciłbym od razu do seryjnego filtra, aktualnie niby dźwięk jest fajny, ale jak dla mnie zbyt głośny + wolałbym zamiast tego oszczędzić trochę paliwa...




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2011, 22:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:55
Posty: 339
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
mattiz1 pisze:
A jak z tym gaźnikiem? 17,5 powinno mu pomóc? Najchętniej wróciłbym od razu do seryjnego filtra, aktualnie niby dźwięk jest fajny, ale jak dla mnie zbyt głośny + wolałbym zamiast tego oszczędzić trochę paliwa...



Wiesz, u mnie po wymianie gaźnika osiągi... spadły. :|


Wydaję mi się, że przepustnica się na maksa nie otwiera, więc może w tym problem, u mnie.

Ogólnie jednak 17,5 to jak najbardziej dobry pomysł.




_________________

Lubię mojego Keewaya. ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 201 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy