Dzisiaj jest 02 gru 2024, 13:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 paź 2012, 0:28 
**

Rejestracja: 24 lip 2009, 3:42
Posty: 323
Lokalizacja: Warszawa służew SnD
Pojazd: Kymco super 8
Witam mam problem z moim keewayem v-max to tylko 75-78 w polotach

mój setup

Cylinder Keeway huriccane seria

wydech stage 6 pro replica

wariator malossi

gaźnik mikuni 16

seryjny odblokowany filtr powietrza

dysza 90

sprężyna centralna malossi zółta

sprężynki sprzęgła hebo czerwone

pasek polini race

rolki pomieszane 3x5,5 w kształcie litery D i 3x4,7 motorforca

Odblokowany moduł recing bez blokady obrotów

1.moje pytanie brzmi tak czy sprzeżyna czarna hebo +50 albo czerwona +90 coś zmieni

2.kiedyś na cylinderku Lc 50cc z roxa jechał mi 93 po zmianie setupu na ac zaczął słabo jechać czy te cylindry aż tak się różnią

skuter ma taki problem wyje na starcie do 60 ma dosłownie kilka sekund a potem powoli dochodzi do v-maxu przy obrotach 9100/9200


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2012, 6:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2012, 7:54
Posty: 115
Lokalizacja: Ruda Śląska
Pojazd:
Fe$teR, na tym więcej nie nie wyciągniesz chyba ,że będzie dobry wiatr :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2012, 14:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2010, 20:34
Posty: 719
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Usaw żeby mniejsze obroty wykręcał odbije to się na przyśpieszeniu ;) :roll:




_________________

Stunt sucz ^^

"Nigdy nie kładz kasku na ziemi... bo bliżej do piachu!"
http://www.facebook.com/WarkotStuntTeam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2012, 14:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Na seryjnym cylku więcej nie wyciśniesz.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2012, 16:01 
**

Rejestracja: 24 lip 2009, 3:42
Posty: 323
Lokalizacja: Warszawa służew SnD
Pojazd: Kymco super 8
może ten cylinder z Hurricane ma za małą moc bo za uwarzyłem że ma małe okno wydechowe ?? sporo mniejsze od cylindra matrixa


Ostatnio zmieniony 04 paź 2012, 16:02 przez Fe$teR, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2012, 19:42 
*

Rejestracja: 26 maja 2012, 10:38
Posty: 37
Pojazd:
Nie wyciągniesz więcej na tym setupie. Sprężyna z hebo - malossi biała/żółta/czerwona to odpowiedniki Hebo, żółta przy tym setupie jest optymalna.
Multivar do S6 replica to kiepski wybór, lepsze było by wario z s6.
Cylindry Keewayowskie są dosyć mocne, no ale to oczywiste, że na cylku z Minarelli, tymbardziej lc pojedzie więcej :)
Niewiem tylko po co odblokowałeś filtr powietrza, przez to musi być dysza większa o ok. 12 i pali więcej.
Sprężynki sprzęgła dałbym o 1 poziom miększe, poprawił by się może, ale nie koniecznie v-max o 1-2 km/h.
PS. Spróbuj dać ciut cięższe rolki, ponieważ te wario lubi cięższe.




_________________

Keeway f-act 10'
Obrazek


Ostatnio zmieniony 04 paź 2012, 19:44 przez Arek00911, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2012, 20:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2010, 20:34
Posty: 719
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Arek00911, Mistrzu a co mają sprężynki do v-max buhaah ;dd
Wsadz deko cięższe rolki to wyciśniesz więcej ale odbije ci się prędkośći.. Możesz te okno powiększyć zawsze to coś da ;)




_________________

Stunt sucz ^^

"Nigdy nie kładz kasku na ziemi... bo bliżej do piachu!"
http://www.facebook.com/WarkotStuntTeam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2012, 21:32 
*

Rejestracja: 26 maja 2012, 10:38
Posty: 37
Pojazd:
Miałem okazję widzieć przypadki, gdzie miękciejsze sprężynki poprawiły, ale nie zawsze v-max o 1km/h, sam nie wiem jak to wytłumaczyć.. nie zmyślam, piszę o tym co widziałem.




_________________

Keeway f-act 10'
Obrazek


Ostatnio zmieniony 04 paź 2012, 21:33 przez Arek00911, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2012, 2:09 
**

Rejestracja: 24 lip 2009, 3:42
Posty: 323
Lokalizacja: Warszawa służew SnD
Pojazd: Kymco super 8
słyszałem o tym i chyba mam ten problem bo mam sprężynki hebo które są przeznaczone na sprzeło 107 a ja mam seryjne z keewaya 112 i może dlatego ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2012, 19:48 
*

Rejestracja: 26 maja 2012, 10:38
Posty: 37
Pojazd:
To czy na sprzęgło 107 czy 112 to akurat bez znaczenia, byle ich długość była dobra. Wracając do problemu, pokombinuj z rolkami cięższymi. Więcej na tym setupie nie wyciągniesz ;d




_________________

Keeway f-act 10'
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2012, 19:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Tak jak reszta - nie wyciśniesz na nim więcej, ja przy dobrej regulacji i leo zx wycisłem max 85

P.S. Dysza aż 90!? Nie przesadziłeś troche? Tyle to do sport 70 starczy




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html


Ostatnio zmieniony 05 paź 2012, 20:00 przez Przemek051195, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2012, 21:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
Przemek051195, ja przy gaźniku 17,5 i stożku 100 miałem, to nie zależy od niego tylko od skutera...

78km/h z wydechem i wariatorem to bardzo mało, ja tyle z samą pro replicą osiągałem :)
po założeniu polini ok 85 było. Jakie Ci obroty na tym module kręci przy v-maxie ???

miększe sprężynki sprzęgła mogą coś dać do v-maxu w seryjnym sprzęgle, ponieważ ja mam u siebie seryjne sprzęgło i stage6 czerwone, zakładając hebo niebieskie v-max w górę ok 3/5km/h ... <dla nie kumatych spowodowane jest to zużytym, ślizgającym się sprzęgłem :)> Cylek z LC jest mocniejszy ale nieznacznie od AC :)

Ja proponuje centralkę hebo+60 rolki 6g+ a sprężynki sprzęgła ok masz :)




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 0:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Szafa, Ok, ale że ten wydech aż takiej dyszy potrzebuje? Ja mam 68 ale przy ZX'ie...




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 0:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2010, 20:34
Posty: 719
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Mam pytanie mam kupiłem Hebo new performer. I żeby go założyć muszę w gazniuku kombinować bo nie mogę go ustawić.. nie ma mocy na nim.. A na wydeszku Tnt normalnie ciągnie..
Set: tes sport gaznik 21 dellorto dysza 80 ;d
Hebo +60 rolki 3g. Jak zakładam tego Hebo to wgl nie wkręca się na obroty macie jakiś pomysł?

Sory że tak w temacie ale zakładam co raz nowy to mi zamykaja..

A co do tematu to mowię spróbuj z rolkami ;d




_________________

Stunt sucz ^^

"Nigdy nie kładz kasku na ziemi... bo bliżej do piachu!"
http://www.facebook.com/WarkotStuntTeam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 0:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Zaran., Cylek jaki?




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 8:49 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
no cóż dużo wyżj kręci on od zx'a więc to jest możliwe :)




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 9:56 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Po pierwsze te wasze 80 km/h itp. itd. jest licznikowe, naprawdę jedziecie max 65/70 km/h, na seryjnym cylku nie da rady jechać 80 km/h ludzie pomyślcie trochę.

@TOPIC
V-max 75-78 km/h owszem, ale też delikatnie Ci zawyża licznik, po prostu jest dokładniejszy niż tych ludzi, którzy Ci mówią, że na seryjnym cylku wyciskają 80 km/h... byli i tacy którzy przy 93 km/h (niby GPS'owych) się upierali.
Ja na setupie w podpisie, bardzo dobrze wyregulowanym gaźniku oraz napędzie, wyciskałem REALNE, GPS'owe 85-90 km/h. (niektórzy piszą też, że mierzyli prędkość samochodem, w samochodzie licznik też przekłamuje... jest to robione w celach bezpieczeństwa, nie mówię oczywiście, że GPS się nie myli, są odchyły ale rzędu 2/3 km/h)
Kolejny przykład:
Koledze w Matrix'ie licznik pokazywał 75km/h zbliżyłem się do niego moim Hurricanem i jechałem na równi z nim i co? U mnie na liczniku ledwo 60 pokazywało.
Wg. mnie i tak powinieneś się cieszyć z prędkości jaką osiągasz. Keeway to nie Yamaha, Peugeot czy Gilera, należy o tym pamiętać.


CO do problemu z wydeszkiem Hebo, to nie wina gaźnika, chociaż tak czy inaczej trzeba go wyregulować, tylko wina napędu. Musisz odpowiednio wyregulować napęd.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo


Ostatnio zmieniony 06 paź 2012, 9:59 przez lamal, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 12:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2010, 20:34
Posty: 719
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
No właśnie w tym problem że nie mam pomysłu jak wrzuciłem rokli 4g hebo +90 i niby ciągnie ale słabiutko.. Cyl tec sport 70. Dziwną rzeczą jest że okno w wydechu ma 19mm a w tnt 22mm.. :roll: :roll:

Co do tematu to ja moją padaczką wycisnełem 90 więc kwestia umiejętności ;d




_________________

Stunt sucz ^^

"Nigdy nie kładz kasku na ziemi... bo bliżej do piachu!"
http://www.facebook.com/WarkotStuntTeam


Ostatnio zmieniony 06 paź 2012, 12:33 przez Zaran., łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy