Dzisiaj jest 30 sty 2025, 6:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 sie 2014, 9:06 
**

Rejestracja: 23 cze 2014, 18:40
Posty: 222
Pojazd: matrix&speedfight
Imię: Kuba
mam w nim:
lasera x-pro
dzwon polini
strzegło tec
przeciwtalerz tec reszta seria i mam problem bo niemoge tego wyregulować i moje pytanie czy znacie dobry serwis w okolicach warszawy od strony raszyna lub w piasecznie


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 15 sie 2014, 11:30 
*

Rejestracja: 01 cze 2014, 11:55
Posty: 42
Pojazd:
Pamiętaj, że w żadnym warsztacie ci nikt nie wyreguluje dobrze. Wsadzą centralkę i sprężynki pierwsze lepsze, żeby tylko jechał. Nikt się bawić nie będzie tym bo nie mają czasu, a przy tym trzeba przysiąść.


Wsadź rolki 4.2g. Do tego sprężynę centralną malossi żółtą i sprężynki sprzęgła stage6 medium lub hard(zależy z jakich obrotów chcesz, żeby ci ruszał). Po założeniu zobaczysz super poprawę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 sie 2014, 12:42 
**

Rejestracja: 23 cze 2014, 18:40
Posty: 222
Pojazd: matrix&speedfight
Imię: Kuba
no tak ale prubowałem na rolkach 4,5 grama malossi zółtej i sprerzynkach kture dostałem ze sprzęgłem czerwone i skuter jechał tylko 60 na godzine




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 sie 2014, 16:26 
*

Rejestracja: 01 cze 2014, 11:55
Posty: 42
Pojazd:
Może to jest wina za twardych sprężynek. Wsadź niebieskie ze zestawu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 sie 2014, 18:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Laser lubi wysokie obroty. Poza tym możliwe, że wario musisz wymienić. U mnie na tym silniku przy secie z podpisu idzie max 65km/h na fabrycznym wariatorze, gdzie na wario stage6 już 95km/h. Np wario stage6 ma krótszą tuleję i inaczej jest wyprofilowana bieżnia paska względem oryginalnego wariatora, co powoduje, że pasek wchodzi wyżej.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 sie 2014, 6:36 
**

Rejestracja: 23 cze 2014, 18:40
Posty: 222
Pojazd: matrix&speedfight
Imię: Kuba
tez zastanawiałem sie nad zmianą wariatora bo pasek nie wchodził możliwie wysoko
jaki polecacie wariator do tego zestawu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 sie 2014, 9:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Wario top racing ng, stage6 sport pro, lub malossi multivar.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy