Dzisiaj jest 13 lip 2025, 11:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2010, 16:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 19:17
Posty: 371
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
no mi tez to troche dzwne zeby 80 zalewała hebo manstona replice kumpel jezdzi na serii w keeway z dysza 65 i jest wszystko ok i dobry vmax :cool:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2010, 12:15 
*

Rejestracja: 17 kwie 2009, 19:26
Posty: 118
Lokalizacja: WML
Pojazd:
na wlot 22 bo tyle chyba będzie bez zwężki to dysza 80 też jest trochę mała tym bardziej do cylindra 70ccm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 13:56 
*

Rejestracja: 09 lut 2010, 16:42
Posty: 15
Pojazd:
koledzy zmieniłem dysze i nic co nie pomogło skuter dalej ledwo jedzie proszę o pomoc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 16:39 
*

Rejestracja: 08 gru 2009, 16:59
Posty: 38
Pojazd:
a jaki masz gażnik bo jak 12 mm czy 14mm to manstona repliki nie pociągnie a jak wsadziłeś małą dysze to tym bardziej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2010, 20:17 
*

Rejestracja: 09 lut 2010, 16:42
Posty: 15
Pojazd:
nie wiem chyba taki gaźnik jak mówisz ale przed remontem normalnie zajebiście jeździł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2010, 21:51 
**

Rejestracja: 24 lip 2009, 3:42
Posty: 323
Lokalizacja: Warszawa służew SnD
Pojazd: Kymco super 8
Sprawdź fajkę umie był tak samo rozkręciłem fajkę w drobny mak i 100% lepiej po wyczyszczeniu chodzi też mi zalewało bo słaba iskra była




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2010, 20:43 
*

Rejestracja: 09 lut 2010, 16:42
Posty: 15
Pojazd:
spróbuje ale wątpie żeby to była sprawka fajki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2010, 14:07 
***

Rejestracja: 02 paź 2008, 20:12
Posty: 564
Pojazd:
Cytuj:
nie wiem chyba taki gaźnik jak mówisz ale przed remontem normalnie zajebiście jeździł


Więc nie ma co się dziwić jak masz seryjny gaźnik przy manstonie to jest nieporozumienie , do tego cylindra jest zalecany gaźnik minimum 19mm bo ten cylinder jest wysilony i potrzebuje lepszego wewnętrznego chłodzenia i lepszego napełniania mieszanką więc zmiana dyszy nic tutaj nie pomoże. Seryjny gaźnik pod wpływem działania tego cylindra nie będzie go napełniał mieszanką tak jak by on chciał i ten cylinder się będzie grzał przez małą przepustowość gaźnika bo jest za mały , więc kup gaźnik 19mm i zestaw dysz i załóż i reguluj i będzie ok , i przy okazji przydało by się zmienić wydech bo też jest za słaby pod ten cylinder


Ostatnio zmieniony 24 lut 2010, 14:09 przez Majkel92, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2010, 16:20 
**

Rejestracja: 24 lip 2009, 3:42
Posty: 323
Lokalizacja: Warszawa służew SnD
Pojazd: Kymco super 8
Dobrze Powiedziane




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2010, 14:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
U mnie jest podobny problem :). Skuterek ładnie ciągnie od samego początku do 65km/h a potem koniec czasami o te 2 -3 m/h prędkość podskoczy jeszcze. Obrotomierz pokazuje obroty 8.800. Matrix ma Power Force 70, Next r, dysza 82, po regulacji gaźnika, zwężka w filtrze wyjęta. Co zrobić żeby nieco go przyśpieszyć?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2010, 20:51 
**

Rejestracja: 24 lip 2009, 3:42
Posty: 323
Lokalizacja: Warszawa służew SnD
Pojazd: Kymco super 8
wariator bez waria sportowego nie pójdzie więcej niż 70 dych

1 kup odblokowaną tulejke wariatora
2 kup sportowy wariator polecam malossi


Ostatnio zmieniony 25 lut 2010, 20:52 przez Fe$teR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2010, 23:10 
***

Rejestracja: 02 paź 2008, 20:12
Posty: 564
Pojazd:
Asaroth pisze:
Co zrobić żeby nieco go przyśpieszyć?


Zależy o co Ci dokładnie chodzi ale sugeruje że zależy Ci na v-maxie i przyśpieszeniu :D, jak chcesz wyciągnąć z niego v-max to kup jakiś wariator z serii Malossi Multivar lub Polini speed control i zestaw rolek i sprężyn dociskowych sprzęgła do regulacji napędu , później możesz pomyśleć o zakupie gaźnika 17,5mm.


Ostatnio zmieniony 25 lut 2010, 23:12 przez Majkel92, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2010, 8:47 
*

Rejestracja: 09 lut 2010, 16:42
Posty: 15
Pojazd:
możne kupie gaźnik ale wątpię zeby to było to bo przed remontem normalnie jeździł!! A co do wydechu to po remoncie założyłem leovince hand tt




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2010, 12:49 
***

Rejestracja: 02 paź 2008, 20:12
Posty: 564
Pojazd:
A przed remontem jaki miałeś cylinder ? jak seryjny 50cc to wiadomo że normalnie jeździł na tym gaźniku..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2010, 19:08 
*

Rejestracja: 09 lut 2010, 16:42
Posty: 15
Pojazd:
właśnie miałem już 70 hebo m repilica ale spróbuje jeszcze zdjąć tłumnik ale wątpię bo to tuningowy leovince nand tt




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2010, 19:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2009, 21:52
Posty: 218
Pojazd:
Fe$teR pisze:
wariator bez waria sportowego nie pójdzie więcej niż 70 dych


Cudownie powiedziane :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

... no i aż siedemdziesiąt dych - rakieta :lol: :lol: :lol:


Ostatnio zmieniony 04 mar 2010, 19:59 przez kaarol, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy