Dzisiaj jest 01 gru 2024, 10:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 kwie 2016, 12:06 
*

Rejestracja: 15 kwie 2016, 11:40
Posty: 5
Pojazd: Keeway RY8
Witam wszystkich! Potrzebuje porady odnośnie Mojego skuterka keeway ry8. Chciał bym go trochę przerobić pod stunt głównie aby miał lepsze przyspieszenie.
Co już zrobiłem:
Zdjąłem wszystkie blokady, dostał nowy wariator. V-max to jakieś 90 km/h. Jak się postaram to na koło dam radę go postawić lecz to jest takie męczenie. Widziałem filmiki na yt że można zrobić to efektywniej.
Myślałem nad wsadzeniem cylindra 70 ccm, lecz mam dylemat bo nie wiem czy kupić jakiś firmowy czy zwykły nie mam pojęcia czy to będzie miało jakąś różnicę, słyszałem różne opinie na forach co do cylindrów więc może tu ktoś konkretnie podpowie.
Myślę że przydał by się też jakiś fajniejszy tłumik więc też zdam się na wasze podpowiedzi.

Tyle co mam do powiedzenia. Jak by ktoś miał jakieś jeszcze propozycje co można by było zrobić alby miał lepsze przyspieszenie to z miłą chęcią poczytam.

Czekam na odpowiedzi. Pozdrawiam i życzę miłego dnia.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 15 kwie 2016, 18:25 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Z cylindrów możesz sięgnąć po Airsala. Dobre cylindry w przystępnej cenie. Jak już będziesz posiadał cylinder wtedy dopiero możesz pomyśleć o wydechu.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 kwie 2016, 21:44 
*

Rejestracja: 15 kwie 2016, 11:40
Posty: 5
Pojazd: Keeway RY8
Dziękuję za odpowiedź, a teraz własnie pomyślałem czy jak zmienię cylinder to też musiał bym wymienić pewnie gaźnik czy nie koniecznie?

A drugie moje pytanko co myślicie o zamontowaniu czegoś takiego i jak to się sprawuje :
-Boost Bottle Stage6?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 kwie 2016, 21:52 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Przy zmianie cylindra zalecana jest wymiana gaźnika, rzekłbym nawet ,że jest to element obowiązkowy. Do wyboru mamy 17 mm ,19 mm , 21 mm...w zależności od zastosowanego cylindra.

Każdy Boost Bottle w zasadzie polepsza reakcję na gaz ,oraz minimalnie zmniejsza spalanie ,z dużym naciskiem na słowo minimalnie.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 kwie 2016, 22:22 
*

Rejestracja: 15 kwie 2016, 11:40
Posty: 5
Pojazd: Keeway RY8
Jeżeli chodzi o spalanie to nie jest to jakoś dla mnie bardzo ważne, chce osiągnąć spore przyspieszenie abym nie musiał przy stawianiu na koło się naszarpać i stawać na samym tyle. Wiem że jest to możliwe :)
Zamierzam zamówić sobie Cylinder Kit Airsal T6 70cc, 12mm, i myślałem od razu o gaźniku i wydechu no i o zmianie rolek na wariatorze na lżejsze a z wariatorem dostałem jeszcze sprężynę centralną HEBO (czerwoną ) więc też pewnie ją zamontuję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 kwie 2016, 22:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2015, 13:47
Posty: 148
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Gilera Stalker Big Bore 77cc
Imię: Emil
Tak jak mówi Mate57, Airsal :)

Ludzie wy nie wiecie w ogóle jak za niską cenę mieć świetny cylinder , miałem airsala t-racinga 70 w ac , który nie miał łatwo w swoim życiu (a miał je długie bo 7,5k km [potem przeróbka lc a cylinder poszedł w świat] ) , nie wspomnę ile razy był przegrzany albo skatowany przez palenie gumy (nie namawiam do takich czynów) , ale powiem tak , jak ktoś umie dobrze złożyć cylinder oraz docierac , to cylinder będzie jeździć nawet po 20 epoce lodowcowej , tak więc polecam Airsala , z całego serca , będziesz zadowolony :wink:




_________________

Gilera Stalker Big Bore 77cc™




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 kwie 2016, 10:11 
*

Rejestracja: 15 kwie 2016, 11:40
Posty: 5
Pojazd: Keeway RY8
Dzięki za odpowiedź, a co do wydechu to co do tego cylka było by najlepszym rozwiązaniem ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy