Dzisiaj jest 16 sie 2025, 6:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 lip 2011, 16:12 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 19:18
Posty: 142
Pojazd:
witam chciałbym dowiedzieć sie które śróbki są od czego w gaźniku mikuni (dodaje zdjecia) oraz jak wyrególować spalanie poniwarz mój fact spala 5l na 80 km proszę o szybką odpowiedz. Jeset w tym zielony (wiem tylko że spalanie reguluje sie iglica tylko niewiem gdzie ona sie znajduje)

ZDJECIA
http://zapodaj.net/22616e22c737.jpg.html
http://zapodaj.net/26884f4be65b.jpg.html


Ostatnio zmieniony 11 lip 2011, 16:43 przez 3li4n0, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2011, 21:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sty 2011, 18:16
Posty: 61
Lokalizacja: kwidzyn
Pojazd:
Ta najbardziej wystająca śruba jest od obrotów ta druga nie wystająca jest od składu mieszanki (powietrze) A tam gdzie ta linka wchodzi (linka od gazu) jest iglica rozbierz ją i ustaw tak pomiędzy. A jeśli to nic nie da to masz za dużą dysze. A masz coś po tuningu? Zmieniony filtr na stożkowy ? Większy cylinder? :<




_________________

andrzej666




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2011, 6:29 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 19:18
Posty: 142
Pojazd:
ok iglica już ustawiona na drugie oczko od góry (dobrze) lecz mam jeszcze jedno pytanie czy można naciągnąć linke od gazu w mantece lub gdzieś indziej. Niemam nic z tych żeczy co napisałeś zmienionych




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2011, 6:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2011, 16:27
Posty: 41
Lokalizacja: z Miasta :P
Pojazd:
No przy kierownicy możesz regulować linkę od gazu, a w gaźniku powinna być do końca do kręcona .




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2011, 9:03 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 19:18
Posty: 142
Pojazd:
dlaczego w gaźniku powinna być do konca dokrecona ja musiałem odkręcić prawie całą bo inaczej jak ruszam manetka to zero reakcji na ruch




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2011, 9:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
W moim przypadku muszę przy gaźniku prawie całą odkręcić i wtedy na maksa się przepustnica otwiera bo od rollgazu idzie linka do takiego czegoś od czego idą dwie linki do pompy oleju i do gaźnika.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2011, 6:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 22:17
Posty: 237
Lokalizacja: Leszno
Pojazd:
te linki są połączone razem w rozdzielaczu przy kierownicy, może któraś linka Ci się wyciągnięta ze starości albo cuś, ja tak mam linka od oleju jest wyciągnięta i ciężej ma chwycić.




_________________

"Nie sztuka się rozpędzić, sztuką jest się zatrzymać ;]"
"Jeździj tak szybko jak twój anioł stróż potrafi latać"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2011, 8:40 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 19:18
Posty: 142
Pojazd:
wiec muszę nową kupić co ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy