Dzisiaj jest 27 lut 2025, 23:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 sie 2012, 22:08 
*

Rejestracja: 20 sie 2012, 21:51
Posty: 6
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Witam wszystkich miłośników skuterków :-D
Mam nastepujacy problem, moja maszynka zostala poddana pewnym modyfikacją.
Jest to Gilerka Runner 2006 50 SP, dołożyłem cylinderek 70 POWER FORCE, tłumik TECNIGAS RS II, Wariator TOP RACING NEXT GENERATION, sprzęgło RMS cos tam, cos tam. Nie znam sie praktycznie kompletnie, oddalem maszynke do poleconego warsztatu. Dotarłem, pojechałem na regulacje no i skuterek osiaga maksymalnie 8500 tys obrotow, a V-MAX ok 120 licznikowego. Czy to dobrze? Nie powinien sie wyzej krecic? Co mogę jeszczę zrobić by zyskać na dynamice i przyspieszeniu? Robiac w/w setup, postawiłem za cel osiagniecie bez problemów powyżej 100, by moc w trasie leciec 90 nie meczac maszynki, ale spodziewałem się wyzszych obrotów i lepszego przyspieszenie, choc zle nie jest :-P
Co mi poradzicie?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2012, 23:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2010, 21:14
Posty: 676
Lokalizacja: brać kasę?
Pojazd:
Większy gaznik np. 19 lub 21mm do tego stożek+ jakiś lepszy zawór membranowy.




_________________

Lewy pas to nie kółko różańcowe!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 8:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2012, 11:51
Posty: 103
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
Mi na seryjnej 50+ ZX kręci trochę poniżej 11 tyś. obrotów :C




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 14:17 
*

Rejestracja: 20 sie 2012, 21:51
Posty: 6
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Dziwią mnie te obroty, myślalem, ze po zmianie tych wszystkich podzespolow bedzie sie duzo wyzej krecil, chocby ze wzglegu na wydech... Podobno osiaga najwyzsza moc powyzej 10 tys obr. Nie mam bladego pojecia, jak zrobic by wyzej sie krecil... Moze jakies porady? Zmieniac rolki? Jesli tak to jakie by osiagal powyzej 100 km/h? Czy wymieniac cos jeszcze? Moze ktorys z podzespolow ktore wsadzilem wedlug Waszej opinii jest kiepski i moze zmieniajac na inny osiagne lepsza dynamike?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 14:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Jak i gdzie mierzyłeś obroty?
bmw-96, zgodzę się z nim ale gaźnik 17,5 lub 19 bez stożka.
Bo seryjny silnik P/G kręci około 10000rpm.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 15:03 
*

Rejestracja: 20 sie 2012, 21:51
Posty: 6
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Na liczniku, a na czym obroty kolego mam mierzyc? Moze zmienie wariator, sprezynki sprzegła i gaznik? Jaki serwis mozecie polecic w rejonie Poznania lub Jarocina?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 19:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Myślałem że na hamowni ;)
Ale, dziwne że takie obroty ma.
Stary typ silnika p/g kręci na serii około 10000rpm.
Jak się wkręca? Nie ma mułów?




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2012, 16:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lip 2010, 19:54
Posty: 68
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
jesli chcesz zeby sie nie meczyl lub osiagal wiecej predkosci to trzeba by zmienic tryby w przekladni na inne przelozenie regulacje przyszpieszenia to musisz dobrac sobie rolki lekkie lepsze przyszpieszenie za lekkie to nie osiagnie ci v-maxa tak samo w drugo strone ciezsze lepsza predkosc ale wolniej sie rozpedza za ciezkie moze wcale sie nie wkrecic na obroty tak samo masz sprezyne centralna z tylu na sprzegle i tez mozna ja regulowac wymieniajac sprezyne na twarda miekka srednia opcji jest troche




_________________

-Cylinder Malossi Sport 70cc
-Gaźnik 17.5mm (PHVA) dysza 75
-Wario seria rolki 5g
-Wariator seria
-Dzwon sportowy Stage6 [Wing Cooler]R/T
-Wydech tecnigaz
-Felgi 13" czarne od NRG
-max speed 105km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2012, 23:25 
*

Rejestracja: 20 sie 2012, 21:51
Posty: 6
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Dzieki za porady i jak dla mnie, gdyz nowicjuszem jestem proste przekazanie informacji ;-) A teraz jeszcze sprawa, czy zmieniac wariator na jakis firmowy? Jesli tak to jaki? I czy moze ktos orientuje sie jaki w mojej Gilerce 50 SP z 2006 roku wychodzil gaznik? Czy mam go wymieniac czy tylko dysze zmieniac? W jakich obrotach wedlug Waszych doswiadczen Tecnigas RS II najlepiej sie spisuje?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy