Dzisiaj jest 13 lip 2025, 18:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2012, 11:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Nie ponieważ teraz wykorzystałeś maksymalną moc silnika od dołu do końca obrotów będzie ciągnął równo :wink:

V-Max nie powinien się zmniejszyć - nawet w brew logice powinien być odrobinę większy (2-3km/h)


PS: Jakie rolki założyłeś ?? Chińskie 5,5g czy te markowe z linka ??
Kupowałeś coś jeszcze do tego skuterka ??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2012, 14:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sty 2012, 20:20
Posty: 77
Pojazd:
Założyłem tylko jakieś chińskie rolki 5,5g. Kupiłem w sklepie, facet nawet proponował mi jakieś tuningowe rolki o zmienionym kształcie (takie bardziej na wzór trójkąta) ale wolałem wziąć te drugie okrągłe. Na razie to tylko rolki wymieniłem i chyba na tym się skończy, bo skuterek ładnie ciągnie. Czekam teraz aż będzie trochę cieplej to sprawdzę v-max i dam znać.




_________________

CYLINDER : 65CM WM Motor
WARIATOR : TEC R-TYPE
ROLKI 4G
V-MAX : 85 licznikowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2012, 22:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
ok - dobrze że wziąłeś te okrągłe te w kształcie D są (jak sama nazwa wskazuje) do DUPY :wink:

Niszczą wariator i same w sobie się szybko zużywają :wink:


PS: te chińskie po 1000km mogą być do wymiany :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2012, 18:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sty 2012, 20:20
Posty: 77
Pojazd:
Elo, dzisiaj mialem trochę czasu wiec przepaliłem skuter bo juz dosc dlugo nie był na chodzie. Od kupienia rolek nie sprawdzalem jeszcze v-max wiec.... dla chcącego nic trudnego :). Oczywiscie na początku poczekałem aż ssanie sie wyłaczy. Ok, wyjechalem na ulice. Wystartowałem i co sie stało? Strat bardzo dobry LECZ od jakis 30km/h straszny muł tak m/w do 55 a potem jakby skuter odżywa. Muł polegał na tym że jak wystartowalem z wysokich obrotów to potem te obroty sie strasznie zmniejszyly i tak ciągnął do tych 55km/h. Kur... powiedzialem i sie załamałem. Co z tego że v-max 72km/h jak on ma takiego mula. Wiec teraz podpowiedzcie co mam zrobić bo już nie wiem.




_________________

CYLINDER : 65CM WM Motor
WARIATOR : TEC R-TYPE
ROLKI 4G
V-MAX : 85 licznikowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2012, 19:43 
**

Rejestracja: 18 sie 2010, 21:06
Posty: 215
Lokalizacja: Nowy tomyśl
Pojazd:
Powodem mułu może być temperatura i wilgotność. Ja w moim coliberku nieraz jesienią jak jest duża wilgotność też taki problem występuje, jednak nie przejmuje się tym bo warunki pogodowe i drogi nie pozwalają na szybszą jazdę. Poczekaj na polepszenie pogody i wtedy sprawdź, możliwe że to będzie przyczyną, lecz w chinolach wszystko może być przyczyną wszystkiego. :)




_________________

Obrazek
Speedfight 307 WRC http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=310945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2012, 19:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2010, 17:30
Posty: 611
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
regulacja gaźnika lub potrzeba twardszej sprężyny centralnej :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2012, 20:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sty 2012, 20:20
Posty: 77
Pojazd:
A mam jeszcze jedno pytanie. Czy to możliwe że na wolnych obrotach rolki mi ''trzeszczą''(odgłos jest taki jakby obijały się o scianki wariatora) Bo u mnie tak jest i tylko na wolnych obrotach. Rolki jak zmienialem to rozmiar ten sam, wiec troche to dla mnie dziwne. Oczywiscie poczekam do wiosny i wyreguluje co trzeba :)




_________________

CYLINDER : 65CM WM Motor
WARIATOR : TEC R-TYPE
ROLKI 4G
V-MAX : 85 licznikowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2012, 7:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Zgadzam się z przedmówcą twardszą centralkę daj tam wyżej miałeś propozycje.

No i mamy zimno - silnik również nie chodzi jak trzeba :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2012, 17:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sty 2012, 20:20
Posty: 77
Pojazd:
Dobra dzisiaj zrobiłem sobie taki eksperyment. Zdjąlem nowe rolki i załozylem je tak: na zmiane wkladalem raz stare i raz nowe i się przejechałem. Muł był dzisiaj troszkę mniejszy. Mam nagranie jak moje cudo przyspiesza do okolo 70km/h.
http://www.youtube.com/watch?v=1EThJfK6 ... e=youtu.be

Tylko nie komentować że film jest w bardzo słabej jakości bo o tym wiem, ale lepszego sprzętu nie mam pod ręką. Film jest nietety do góry nogami ponieważ mam taki telefon ze jak nagrywam prędkosc to musze go tak wlasnie trzymać.

Oceńcie czy on powinien się tak zbierać. Czy jest to wolno/szybko. Jezdzilem na ciezkich rolkach i mi wtedy skuter inaczej przyspieszal wiec nie wiem jak powinien przyspieszać na lżejszych rolkach.
Wrzucam teraz filmik z przyspieszania na starych rolkach. (Przy okolo 50km/h zwolnilem bo baba mi chciala wyjechać na ulice :))

http://www.youtube.com/watch?v=jhSwtEt7 ... e=youtu.be




_________________

CYLINDER : 65CM WM Motor
WARIATOR : TEC R-TYPE
ROLKI 4G
V-MAX : 85 licznikowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2012, 19:43 
**

Rejestracja: 18 sie 2010, 21:06
Posty: 215
Lokalizacja: Nowy tomyśl
Pojazd:
W chińczykach jest różnie. Przyśpieszenie zależy od docierania silnika. Nie jesteśmy w stanie ci powiedzieć czy tak powinien się zbierać czy nie. Zmierz prędkość z samochodem lub GPS-em wtedy będziesz miał pewność jaki V-max. Przyśpieszenie powinieneś sam ustalić czy ci odpowiada czy nie. Dla kogoś może być petarda a dla innego muł. Inaczej przyśpiesza teraz przy niskich temperaturach, a inaczej na wysokich temperaturach. Poczekaj na początek sezonu i go wtedy wyreguluj tak żeby ci odpowiadał.




_________________

Obrazek
Speedfight 307 WRC http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=310945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2012, 21:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Lepiej będzie jak dasz telefon bliżej silnika wolę słuchać jak rosną obroty niż patrzeć na chiński licznik który i tak kłamie :wink:

Tak na moje oko nie ma zbyt dużego muła i jest prawie ok - jak ty te rolki teraz włożyłeś ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2012, 17:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sty 2012, 20:20
Posty: 77
Pojazd:
Rolki włożyłem na zmianę. Raz te stare(cięższe) a raz te nowe(lżejsze) i tak na zmiane żeby było symetrycznie bo podobno wario może się uszkodzić. Poprostu zrobilem tak bo chcialem sprawdzic czy bedzie lepiej czy gorzej. Jednak żeby to sprawdzic muszę poczekać do wiosny.




_________________

CYLINDER : 65CM WM Motor
WARIATOR : TEC R-TYPE
ROLKI 4G
V-MAX : 85 licznikowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2012, 18:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Nie rozumiem po co czekać do wiosny ?? Przecież śniegu nie ma :wink:

Ja tam osobiście nie proponuję mieszania wagi rolek....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2012, 19:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sty 2012, 20:20
Posty: 77
Pojazd:
DJPIECZYWO, ja też lubie wszystko robić od razu :) W weekend ma sie temperatura troche zmniejszyć wiec spróbuje wziąć jakąś lepszą kamerkę i się trochę pobawić ze skuterem. Przełoże jeszcze raz na tak żeby wszystkie były 5,5g czyli wszystkie nowe i jeszcze raz sprawdze. Wyliczyłem że moj skuter do 50km/h ma 10-11 sekund(obecnie na nowych rolkach) a na starych miał okolo 9sek. Wiem że to mało ale zależy mi nawet na tej jednej sekundzie. Wiec nie ma teraz co gdybać. Poczekam az zrobi sie cieplej bo moim zdaniem to przez temperature.
Np: W lato wyregulowałem gaznik. Teraz przyszla zima to skuter zupelnie inaczej sie zachowuje, gaśnie na wolnych, muli przy przekrecaniu manetki gazu itp. To tylko takie moje spostrzeżenia :)

EDIT: Ey chłopaki, a może to nie jest wina rolek tylko sprzęgła. Może być poprostu zajechane, bo dowiedzialem sie że byly z nim jakieś problemy, ale nie wiem jakie. Wnioskując zrobiłbym coś takiego: Kupiłbym rolki 6g i do tego zmienił sprężynki na twardsze, a w razie konieczności jeszcze sprężyne centralna. Chodzi mi tylko o to by skasować muła podczas ruszania z miejsca. Słyszałem że jak sie da za lekkie rolki to skuter ma muła wlasnie od jakisch 30km/h wiec może za lekkie. Musze przyznać ze na starych rolkach lepiej sie zbierał tylko te ruszanie... Co o tym sądzicie?


Ostatnio zmieniony 08 lut 2012, 20:18 przez Stepek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2012, 21:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2010, 20:25
Posty: 839
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Sprobój najpierw założyć przy starych rolkach sprężynki niebieskie Hebo albo do tych lżejszych centralke ciut twardszą np. malossi białą i te sprężynki Hebo niebieskie. Rolki można mieszać ale muszą być na przemian.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2012, 23:07 
**

Rejestracja: 18 sie 2010, 21:06
Posty: 215
Lokalizacja: Nowy tomyśl
Pojazd:
Tylko o ile się nie mylę to z tych starych tam już nic ciekawego nie było. Zważ wszystkie razem to wtedy podziel to przez ilość rolek to ci wyjdzie dokładnie bo te stare były podjechane. Wario się skrzywi jak włożysz 3 nowe i 3 stare. Wtedy się skrzywi.




_________________

Obrazek
Speedfight 307 WRC http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=310945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 12:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sty 2012, 20:20
Posty: 77
Pojazd:
A jak myslicie? Do tych nowych rolek jak by dołożyć tylko twardszą sprężyne centralną to sytuacja z mułem od 25km/h do okolo 45km/h by sie poprawila?




_________________

CYLINDER : 65CM WM Motor
WARIATOR : TEC R-TYPE
ROLKI 4G
V-MAX : 85 licznikowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 13:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2010, 20:25
Posty: 839
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Stepek, myślę że tak. Nie wiem czy moge porownac do tego ale ja tak mialem jak pro replice regulowalem, że do 15 muł, do 30 szla fajnie i od 30-60 mul. Założyłem twardszą centralkę(bo okazalo sie ze byla jakas chinska ktora stracila juz wlasciwosci) i problem zniknął, tzn. na starcie dalej byl mul ale to przez za twarde sprezynki i jak dalem hebo niebieskie to juz Aprilia szla rowno.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2012, 17:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sty 2012, 20:20
Posty: 77
Pojazd:
Dobra zakupiłem wariator TEC R type do mojego colibra i zaczynają się problemy z regulacją. Oczywiscie śnieg jeszcze leży ale droga jest ''czarna'' więc można potestować. Tak jak pisałem w zestawie była sprężyna centralna i rolki o wadze 8g.
Więc zaczynam.
a)Na początek poszły rolki 8g i spręzyna centralna z zestawu(dużo twardsza). Efekt to v-max okolo 65 i przyspieszenie raczej słabe mimo tego że obroty byly w miare wysokie czyli takie jakie powinny moim zdaniem być. Więc kombinuje dalej.
b)potem zostawilem rolki 8g tylko zmieniłem sprężynę centralną(seria). Efekt to w miare rowne przyspieszenie, jednak v-max to okolo 70km/h.
c)idziemy dalej. Rolki 5,5g sprężyna centralna seria. Przyśpieszenie najlepsze jak do tej pory i vmax(aż się zdziwiłem :)) to okolo 80km/h
d)ostatnia dzisiaj kombinacja to rolki wsadzone na przemian czyli raz 8g a potem 5,5g. Efekt to trochę lepsze przyśpieszenie od poprzedniej kombinacji i v-max 81km/h

Takie mi wyszly obserwacje. Zamierzam jeszcze pobawić się sprężyną centralną i do tego rolki 5,5g wiec może bedzie troche lepsze przyspieszenie bo najlepsze jakie dzisiaj osiągnąłem to okolo 9,5 sek do 50km/h czyli m/w tak jak na starym wario. Może wy macie jakieś pomysły żeby trochę przyśpieszenie zwiększyć nie tracąc na v-maxie?

EDIT: Sprawdziłem dzisiaj skuter na rolkach 5,5g i sprężynie centralnej nowej i okazało sie że skuter nieźle rwie z miejsca ale potem mimo wysokich obrotów stoi i zatrzymuje sie przy 60km/h.


Ostatnio zmieniony 21 lut 2012, 19:38 przez Stepek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy