Dzisiaj jest 21 lut 2025, 20:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 lip 2012, 15:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2011, 11:34
Posty: 320
Lokalizacja: Z klawiatury
Pojazd:
Witam.
Chcę kupić cylek a nie wiem ilę będę czekał na streetrace 70cc 12mm (W sklepie też nie wiedzą ;p)
I rozważam kupno cylindra aluminiowego.
Czy cylki alu się szybciej zacierają niż żeliwo? I ogólnie czy nadają się do jazdy po mieście.
Który z tych cylków był by lepszy?
Za odp z góry dzięki ;p




_________________

Wybaczcie za orty i brak polskich znaków bo jestem leniwy jak pisze z telefonu.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 15:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2012, 18:23
Posty: 380
Lokalizacja: kościerzyna
Pojazd:
ameliniowe dłużej trzymają niż żeliwo
sport pro jest o pół konia mocniejszy od streeta
na twoim miejscu brałbym s6 streetrace .
masz żeliwo zawsze możesz 'szlifnąć' w razie wypadku xD
oby dwa nadają się do jazdy w mieście


#ediT
moje niedoczytanie tematu mkII jest wiele mocniejszy niż streetrace
zwykły o pół konia
sorki




_________________

ZROBIĘ PORTING KARTERU + FLOW, PORTING CYLINDRA
GG;33709390

_____________________________________
FILMY ZA FREE>>> KINOMANIAK.TV <<< WEJDŹ|
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
|


Ostatnio zmieniony 25 lip 2012, 15:39 przez adi888881, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 15:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 20:44
Posty: 313
Pojazd:
Cylindry aluminiowe wymagają ''lepszego'' traktowania.. jesli sie bedzie dbac to taki cylinder wytrzyma duzo wiecej niz cylider zeliwny, lecz wystarczy jedna wtopa, przytrze sie i po cylku.. regularne wymiany tłoka, dobra regulacja gaznika i bardzo długo wytrzyma.. po za tym aluminium lepiej odprowadza ciepło... sam jestem posiadaczem s6 sport pro i jestem bardzo zadowolony... z mojej strony - zdecydowanie sport pro... dodam ze mialem streetrace to po 1500km pękł mi zamek na tłoku, przekrecił sie pierścień i cylinder do kosza, bo takie rysy poszły ze nie bylo z czego szlifu zrobic.. nie wiem czemu tak.. wada fabryczna (hm?).. osiagi porownywalne, tylko pro sie lepiej kreci bo jeden pierscien.. :P




_________________

Moja apcia:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=20

Wbijac :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 15:34 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2011, 16:50
Posty: 292
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
Ja sobie śmigam na racingu alu i nigdy bym nie zamienił się na żeliwo . Odprowadza lepiej ciepło więc male szanse ,że się zatrze . :D A co do tytułu tematu to bierz mkII o wiele mocniejszy. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 15:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2012, 18:23
Posty: 380
Lokalizacja: kościerzyna
Pojazd:
woli10, raczej wada wrodzona xD
miałem streetrace ponad 4 tysiące km i jeszcze służy drugiemu właścicielowi xD

a no i zapomniałem dodać to co napisał wodi10 że alu lepiej odprowadza ciepło




_________________

ZROBIĘ PORTING KARTERU + FLOW, PORTING CYLINDRA
GG;33709390

_____________________________________
FILMY ZA FREE>>> KINOMANIAK.TV <<< WEJDŹ|
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
|


Ostatnio zmieniony 25 lip 2012, 15:36 przez adi888881, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 15:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2011, 11:34
Posty: 320
Lokalizacja: Z klawiatury
Pojazd:
A ile polatam na tłoku w alu?




_________________

Wybaczcie za orty i brak polskich znaków bo jestem leniwy jak pisze z telefonu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 16:04 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2011, 16:50
Posty: 292
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
wlodi112, zależy od klasy jak sport pro myślę ,że 5k




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 16:58 
**

Rejestracja: 08 mar 2012, 14:02
Posty: 417
Pojazd:
Papa_ZiZi pisze:
wlodi112, zależy od klasy jak sport pro myślę ,że 5k

Na S6 Sport Pro 5k?:D
Kolega już nabił 12k km, bez jakiegokolwiek oszczędzania i jeździ tak samo jak dawniej.
5k może i tak ale na S6 racing.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 18:42 
*

Rejestracja: 03 lip 2011, 10:06
Posty: 125
Lokalizacja: Lidzbark
Pojazd:
ja mam cylinder stage 6 sport pro 70 i to jest chyba cylinder niezniszczalny ma przejechane jakieś 15000km drugi tłok pierwszy sie rozleciał pękło zabezpieczenie pierścienia myślałem że cylinder będzie do wyrzucenia a tu o dziwo cylinder zero rys normalnie ideał i żebym go oszczędzał bardzo dużo jeżdże na full manetce i nic mu nie jest nie wspomnę o jakimś większym lekkim katowaniu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2012, 10:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2011, 11:34
Posty: 320
Lokalizacja: Z klawiatury
Pojazd:
A dużo mocniejszy jest MKII od streetrace?
Dobry był by do tego setupu?:
Komin Polini Super Race
Gazior 21mm
Filtr Revo AirBox
Wał Top Racing Evo NG 12mm
I jaki do tego wario?




_________________

Wybaczcie za orty i brak polskich znaków bo jestem leniwy jak pisze z telefonu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2012, 12:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2011, 11:34
Posty: 320
Lokalizacja: Z klawiatury
Pojazd:
Pomoże ktoś? Bo mało jest opini na temat tego cylindra.




_________________

Wybaczcie za orty i brak polskich znaków bo jestem leniwy jak pisze z telefonu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy