Dzisiaj jest 27 lut 2025, 1:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 maja 2011, 19:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
* Edytuj post
* Usuń post
* Zgłoś ten post
* Odpowiedz z cytatem

Problem z gaźnikiem w Speedzie

Post» DeJwit » Dzisiaj, 17:01
Siemka. Mam Speeda 2 LC z 2004r. przebieg 6800km. Do tej pory jeździło się świetnie. Miałem dyszę 58. Cały Speed seria. Rozpędzał się od 75-85 km/h, bo czasem wiatr, czasem z górki, pod górkę itd. , ale żeby osiągnąć 80km/h nie było większego problemu. Przyśpieszenie znakomite, świetna reakcja na gaz, zero mułów czy jakichkolwiek problemów, po prostu było idealnie. Z odpalaniem także żadnych problemów. Gaźnik nie był prawdopodobnie jeszcze regulowany, bo nie było nacięcia na śrubie od składu mieszanki. Świeca miała kolor idealnej kawy z mlekiem. Trafiłem akurat na taki gaźnik (oczywiście Gurtner 12), że nie mam regulacji na iglicy.
Jakiś czas temu kupiłem dyszę 70 i dziś postanowiłem założyć z ciekawości. Wymieniłem dyszę, wyczyściłem gaźnik i zabrałem się za regulacje...
Nie wiem co robię źle bo mi to nie idzie. Próbuję naturalnie na rozgrzanym silniku. Wyregulowałem sobie już kiedyś gaźnik w TKR i w Runnerze. Dziś w Speedzie mam same problemy. Np. ustawiam ten gaźnik, a po próbie przegazowania skuter sam chwile trzyma wysokie obroty i dopiero po chwili spada, albo za jakiś czas znowu sam wchodzi na obroty. Nie wiem co jest...
Chciałbym się dowiedzieć jak ma się dysza 70 do serii. Wcześniej miałem 58. Mogę liczyć na jakąś poprawę mocy, większy v-max, lepszą przyśpiechę?? Czy ta dysza może jest nie opłacalna do serii??
TKR'a z Gurtnerem 12 regulowałem na dyszy 72, a Runnera z Weberem na dyszy 73.
Wiem, że są poradniki i korzystałem. Mógłby ktoś doświadczony w regulacjach gaźnika napisać w jaki sposób reguluje?? Tzn. kolejne kroki, gdy reguluje, w stylu "1. Zakręcić śrubę od wolnych obrotów..." itd. Może coś mi się uda wtedy, bo nie ogarniam dziś tej regulacji...

edit: Wsadziłem spowrotem dyszę 58 i próbowałem ustawić tak jak było wcześniej. Jest możliwe, żeby mieszanka była w dorbym stosunku po wykręceniu tylko jednego pełnego obrotu?? Czy to za mało?

Co może być przyczyną tego, że po dodaniu gazu skuter sam trzyma obroty przez jakiś czas a potem schodzi do niskich?? Lewego powietrza, chyba nie łapie, bo jeszcze dziś przed moją klęską na dyszy 58 sprawował się jak zwykle znakomicie. Nie wiem czy może mieszanka jest zbyt uboga, czy za bogata...
Jak ktoś byłby w stanie napisać jakie są objawy takiej a takiej to proszę.




_________________

Polska Jazda - http://polskajazda.pl/Profil/65541

Był:
- TKR 1998r.
- RUNNER 2000r.
- SR 2001r.
- SPEEDFIGHT 2 2004r.
- RIEJU RR SM 2007r.

Obecnie:
- Szukam...


Jazda !! xD


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy