Dzisiaj jest 27 sie 2025, 21:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 kwie 2012, 15:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
elo...
postanowiłem sprawdzić wariator i ogólnie zauważyłem na nim "koleiny"
oceńcie czy są one poważne bo jak jadę palcem to wyraźnie je czuć
http://imageshack.us/photo/my-images/571/talerz.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/404/wario.jpg/

a co to jest i do czego służy? bo jest trochę zniszczona ta guma (urwana na boku)
http://imageshack.us/photo/my-images/684/73385720.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/12/ur2v.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/19/ur3h.jpg/
bylo to na tym:
http://imageshack.us/photo/my-images/252/koloup.jpg/
a i do czego te bolczyki służą? bo jeden mi wypada często
http://imageshack.us/photo/my-images/821/bolczyk.jpg/

czy ta urwana guma to wpływa na coś?
i czy te "koleiny" wpływają na osiągi??

a i proszę o odp. także na te pytko: forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1732098#1732098

Z góry dzięki :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2012, 15:12 
**

Rejestracja: 01 sty 2012, 19:31
Posty: 236
Pojazd:
te koleiny na wariu jak w miare duze to moga powodowac muł w przyspieszeniu, wario ogolnie juz zuzyte, ta czesc co na foto to kolo rozrusznika, nie wplywa na osiagi , to jest tylko od odpalania, wez tam ta sprezynke ze srodka troszke rozciagnij i wtedy wloz tą kuleczke znaczy taki walec, nie powinno wypadac :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2012, 9:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
a czy mogę zrobić coś z tymi "koleinami"??
zeszlifować czy coś?? czy tylko i wyłącznie nowy wariator??
a i mógł by ktoś mi wymienić z jakich przyczyn może spaść vmax np. w aeroxie (np. rolki, wario itp. mniej wiecej wszystkie- taka prośba) bo mojego vmax to 70-75km/h. a tak w miare sie zbiera..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2012, 10:19 
**

Rejestracja: 06 wrz 2010, 20:34
Posty: 412
Lokalizacja: L-wo
Pojazd:
co do waria to nie ma innej opcji jak wymiana. a co do v-max to wario ,cylek ,szerokość paska , regulacja gaźnika , rolki . sprężyna centralna może tracić właściwości i pasek może się ślizgać.




_________________

Obrazek <--Klik

Oglądajcie i komentujcie!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2012, 11:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lis 2010, 21:37
Posty: 161
Lokalizacja: Lubelskie
Pojazd:
BLEJO, Można spolerować przeciwtalerz...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2012, 12:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2012, 17:05
Posty: 9
Lokalizacja: Zielona Góra
Pojazd:
Polecam:
Renowacja wariatora




_________________

http://hudyart.wordpress.com/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2012, 14:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
Hudy czytałem ten art. ciekawy tylko nie mam stacjonarnej czy jakoś tak wiertarki
czym mogę ją zastąpić?? kątówką ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy