Dzisiaj jest 02 mar 2025, 23:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 lut 2012, 8:29 
*

Rejestracja: 27 lut 2012, 21:46
Posty: 26
Pojazd:
W skuterze wymienilem tłok i pierscienie( komplet 430zl jakis najtanszy nie bylo innego w sklepie) kompresja na cieplym i zimnym silniku ma 6.5 atmosfery. Czy to dobrze? Przebieg okolo 24tysiecy.Na poczatku skuter lecial ponad 90km/h teraz na dotarciu jedzie 70km/h wjezdzajac pod giorkje skuter traci na mocy i predkosci. Co poradzicie?? Docierac czy rozbierac i robic szlif??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 9:39 
*

Rejestracja: 26 paź 2005, 15:22
Posty: 113
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Wymienić tłok i pierścienie bez robienia szlifu to tak jak założyć czyste majtki na brudny tyłek :roll:




_________________

Runner 50 '03




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 11:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Tuleja z czasem się owalizuje, pierścienie też. Jeśli założysz idealne pierścienie do zużytej tulei to nie ma siły, żeby to dobrze działało.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 15:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 21:25
Posty: 313
Lokalizacja: Dobrzeń Wielki
Pojazd: bb77 -> rt95 -> mhr 70
Imię: Ukaszz
kamil198902 pisze:
wymienilem tłok i pierscienie( komplet 430zl jakis najtanszy nie bylo innego w sklepie)


430zł za tłok i pierścienie wg. Ciebie to mało? -.-

Musisz dać do szlifu i kupić ponownie nowy tłok z pierścieniami.




_________________

Runner 70 for race -> Rox MHR BB77 -> Rox R/T95 -> Rox MHR 70

Ukaszz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 15:53 
*

Rejestracja: 27 lut 2012, 21:46
Posty: 26
Pojazd:
Zatłok i pierscienie dałem 30zł sory za pomyłke. BYłem w sklepie gosciu mówił ze cylinder jest bez rys i zebym tylko tłok i pierscienie i dotrzec i powinno grac.Czy przez moduł skuter mógł stracic na mocy? Dodam ze na starym tłoku i starym module skuter leciał ponad 90km/h.Mojemu bratu spalil sie modul i wlozyl jakis inny i jakos go odpalilem.Odrazu gdy jechalem widzialem ze cos jest nie tak i sam postanowilem wyjac tlok i wlozyc nowy tłok i pierscienie i poskladalem to i tez jest słabszy próbowalem v-maxa i jedzie w okolicach 70km/h a gdybym jechal na starym tloku i module mial bym juz ponad 90km/h. Co jest grane?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 16:16 
*

Rejestracja: 25 lip 2011, 15:13
Posty: 53
Lokalizacja: płock
Pojazd:
jak włożył jakiś modół to być może że jest zblokowany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 16:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Koleś się gówno zna. Kompresja w Piaggio zawsze jest niższa niż w innych sprzętach ale 6.5 bara to mało.
Daj jeszcze zdjęcie świecy po przejechaniu dłuższego dystansu na wysokich obrotach. Moduł raczej nie powinien mieć tutaj nic do rzeczy.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 16:22 
*

Rejestracja: 27 lut 2012, 21:46
Posty: 26
Pojazd:
Wczoraj patrzyłem na swiece i kolor kawa z mlekiem tak wygląda.SKoro mówisz ze moduł nie ma nic do rzeczy dlaczego na wczesniejszym jechał ponad 90 a na tym nowym i jeszcze jak byl stary tlok zalozony lecial 70km? Brat mi mówil ze tylko czyscil rolki a potem jakos sie modul spalil zwarcie albo cos nic innego nie robil. Na cieplym i zimnym silniku 6.5 ma.Jest cos takiego jak zblokowany i odblokowany modul? Przyspieszenie jest bardzo dobre ale potem jakos ta predkosc mnie dobija,Na prostej jedzie ale pod górke czuje ze zwalnia....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 16:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Wyjaśniłem wcześniej dlaczego na nowym tłoku może nie mieć mocy.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 19:52 
*

Rejestracja: 27 lut 2012, 21:46
Posty: 26
Pojazd:
Dodam jeszcze ze ta kompresja była mierzona bez otwartej manetki )6.5at do konca bo teraz czytam i pisza ze trzeba robic z otwarta manetka na full




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 20:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2008, 10:28
Posty: 411
Lokalizacja: Okolice Wrocławia
Pojazd: Aprilia sr r
Gdzie takie głupoty o tej manetce wyczytałeś? to bzdura :D




_________________

Setup:
-cylinder tnt 50cc
-łożyska skf stage6
-wariator malossi mhr
-wydech leo vince zx
-zawór membranowy hebo
-dysza 72
-rolki 7,2g
-sprężynki sprzęgła polini zielone




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 20:40 
*

Rejestracja: 26 paź 2005, 15:22
Posty: 113
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Oczywiście że pomiar kompresji wykonuje się na otwartej przepustnicy.




_________________

Runner 50 '03




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 20:44 
*

Rejestracja: 27 lut 2012, 21:46
Posty: 26
Pojazd:
PIsza tutaj na forum o tej manetce ,Ja mierzylem na zamknietej kopnelem 10 razy i pokazalo 6.5 max.
Szalif bede robił jaki tłok polecacie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 21:17 
*

Rejestracja: 26 paź 2005, 15:22
Posty: 113
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Vertex, Meteor.




_________________

Runner 50 '03




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 21:38 
*

Rejestracja: 27 lut 2012, 21:46
Posty: 26
Pojazd:
Tłok 100zl,szlifowanie 70zl,paliwo 50zl. Moze kupie cos na allegro nowego w tej cenie??? Jakies propozycje??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 21:38 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
Zmierz kompresje na ciepłym silniku i przy OTWARTEJ manetce !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 21:59 
*

Rejestracja: 27 lut 2012, 21:46
Posty: 26
Pojazd:
KOlega wyzej pisal ze nie musze tego robic na odkreconej manetce! Ma byc otwarta czy zamknieta??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 22:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
kamil198902 pisze:
szlifowanie 70zl

Wow to gośc chyba bedzie to ręcznie robił za tyle O.o Nie spotkąłem się ze szlifem droższym niż 40zł ;p

Jak chcesz coś kupować za ta cene to pewnie kupich chińskie coś... Ja wolał bym zrobić szlif i dobry tłok :)




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 22:12 
*

Rejestracja: 27 lut 2012, 21:46
Posty: 26
Pojazd:
W Opolskim w Opolu niewiem w którym miejscu i kto to robi biora 55zł i musze jechac zawiesc 30km i za tydzien odebrac a mam goscia w swoim miescie i bierze 70zl i mam 2 km do niego.Ja pare lat temu do typhona dawalem 40zl.... bylo to dawno. Jezeli wloze nowy tlok i nie poczuje roznicy w mocy co czego szukac dalej? modul? cewka?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 22:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
Na razie po tym co przeczytałem to głównym i największym powodem jest kompresja...Przy takiej kompresji i jakimś kijowym tłoku nie ma co się dziwić ze mniej idzie, że ledwo pod górke jedzie...
Jak to wszystko zrobisz i poczujesz różnicy to znów tu napiszesz ;) ale na 99,9 obstawiam kwine kompresji




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy