Dzisiaj jest 07 sie 2025, 20:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 paź 2011, 17:51 
**

Rejestracja: 27 paź 2010, 20:53
Posty: 202
Pojazd:
Witam ! Otóż mój problem polega na tym ze kompresja na tym cylindrze wynosi u mnie 7,5 atmosfery . Ciekawostą jest to ze zaraz po złożeniu tego cylka i przejechaniu ok. 30 km kompresja wynosiła 8 atmosfer .. Wydaje mi sie to troche mało . Słyszłem ze w tym cylku padają pierścienie ale nie wydaje mi sie zeby tutaj którys pierscien poleciał ponieważ pali od kopa i ma wolne obroty .

Co o tym myślicie ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 19:53 
**

Rejestracja: 16 wrz 2011, 19:48
Posty: 278
Lokalizacja: ciemne(radzymin)
Pojazd:
z tego co wiem w dwusówach kompresje reguluje się wysokością głowicy , tylko niemożna przesadzić bo wtedy wypala tłok, i tak opuszczając o 0.5mm mozesz uzyskac kompresje nie 7.5 tylko np. 9.5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 20:09 
**

Rejestracja: 27 paź 2010, 20:53
Posty: 202
Pojazd:
tylko ze w komplecie z tym cylkiem dostalem tylko jedną uszczelke pod glowice . ;/ i do tego tłok idealnie dochodzi do tej krawedzi na samej górze ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 20:48 
**

Rejestracja: 16 wrz 2011, 19:48
Posty: 278
Lokalizacja: ciemne(radzymin)
Pojazd:
w dwusuwie robi się prubę z drutem cynowym (tym do lutowania)przylepia sie go do tłoka wzdłuż swoznia ,skreca głowice i wykonuje kilka obrotów ,po czym rozkreca sie i mierzy grubość drutu (wychodzi z tego wymiar wysokosci od tłoka do głowicy),a potem w lekturze, internecie sprawdza się jaka powinna być ta odległość optymalna dla danej pojemnosci ,lub rodzaju cylindra ,i się kombinuje jak ja uzyskać .Z tego co pamiętam to niemozna przekraczać kompresii 12 atmosfer bo to szkodzi silnikowi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 21:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
A głowica z zestawu ?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 21:19 
**

Rejestracja: 27 paź 2010, 20:53
Posty: 202
Pojazd:
hmm .. moze ktos wie jak to sie dokladnie robi ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 21:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
Powinieneś mieć ok 10 jak nowy dotarty cylek ;p jak masz 7,5 to jeszcze pojezdzi

jaki przebieg masz teraz????




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 21:29 
**

Rejestracja: 16 wrz 2011, 19:48
Posty: 278
Lokalizacja: ciemne(radzymin)
Pojazd:
cały opis masz na mieloc w poradach a jak niezajdziesz to pisz do slawek5t ,on tu żądzi na forum




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 21:37 
**

Rejestracja: 27 paź 2010, 20:53
Posty: 202
Pojazd:
teraz przebieg cylka mam 1000 km z groszami , był kupiony nówka na mielochu .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2011, 14:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
Jak na taki przebieg to mało. Może żle docierałeś?? ale jak mówisz ze po 30km już 8atm niby spoko bo się w tedy nie dotarł jeszcze ale taraz powinno być więcej... nie mam na to koncepcji ale może warto obejrzeć tłok i pierścienie ;>




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2011, 14:48 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Jak to docierales ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2011, 14:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
Dla mnie warto zmierzyć kompresję innym urządzeniem (innej firmy). Gdyż często niektóre przekłamują




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2011, 19:06 
**

Rejestracja: 27 paź 2010, 20:53
Posty: 202
Pojazd:
docierałem przez 600 km . Moje docieranie wyglądało tak :
-przez pierwsze 200 km max 40 km/h
-po tych pierwszych 200 km jechałem juz np.50 km/h i odkrecalem manetke zeby wskoczyła na wyzsze obroty ale tylko na chwileczke , i tak juz do tych 600km .

^^
mam takie pytanko, czy jest mozliwosc ze cylek byl zamulony ? bo przez ostatnie dwa dni dostawał mocno w kiszki ( nie z mojego widzimi się ) i teraz mam takie wrażenie, że jakos lepiej chodzi , tak jakby odczuwalna moc sie zwiekszyla ?


Ostatnio zmieniony 17 paź 2011, 19:01 przez durex_runner, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy