Dzisiaj jest 19 kwie 2025, 0:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 lip 2012, 8:40 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2011, 22:04
Posty: 366
Lokalizacja: B-Stok
Pojazd:
Panowie wczoraj zakladalem cylinder. Wszystko pięknie git malina. Zalożylem wydech i chcialem go już odpalić ale niestety gaźnik nie zostal zmieniony. Nie przejmowalem się tym za bardzo więc go odpalilem. Postalem przy nim po patrzylem wszystko jeszcze raz czy wszystko dobrze. Nie gazowalem i później chcialem nim po prostu zrobić rundkę po podwórku. Na seryjnym filtrze powietrza bylo wszystko git. Jak zalozylem stożka slychać bylo że dostawal za malo paliwa ale nie mialem większej dyszy. I wtedy wpadlem na pomysl żeby zalożyć 21mm PWK odkręcam filtr gaźnik i potem króciec. Wyjmuję zawór membranowy. I tu się zaczely schody. Króciec który byl do wszystkiego okazal się do niczego bo nie dalem rady go przykręcić do zaworu. Nie dam rady znaleźć tego w necie takiego identycznego. Ale jeśli to by pomoglo mogę zaraz go narysować schematowo w paincie. Prosilbym o pomoc bo zależy mi na szybkiej wymianie tej części.

EDIT
Obrazek

Wiem że dużo czytania ale nie zniechencajcie się




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=259048
Kymco Agility RS Naked 2T 70ccm

hubert514-Sprzedawca godny polecenia.


Ostatnio zmieniony 26 lip 2012, 9:20 przez MrDawidzior, łącznie zmieniany 4 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy